Nee.quote:Op maandag 22 juni 2026 23:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Verbeter eerst maar dat laatste woord van je zin.
Husseinquote:Op maandag 22 juni 2026 23:18 schreef Kriegel het volgende:
Ik schakel net in. Wie is die gedetineerde op doel bij Irak?
Deschampsbal.quote:Op maandag 22 juni 2026 23:17 schreef Perox het volgende:
[..]
Tempo gaat zo wel omlaag hoor. Die gaan bij 2-0 in de spaarstand want dat is professioneel.
quote:
Ik weet het niet, groepswinst is ook wel een ding denk ikquote:Op maandag 22 juni 2026 23:17 schreef Perox het volgende:
[..]
Tempo gaat zo wel omlaag hoor. Die gaan bij 2-0 in de spaarstand want dat is professioneel.
Street creditsquote:Op maandag 22 juni 2026 23:20 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Waarom neemt iedereen de bal aan met de buitenkant van zijn voet?
Oh daar heb ik niet op gelet zou kunnen.quote:Op maandag 22 juni 2026 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet het niet, groepswinst is ook wel een ding denk ik
www.snelscheiden.nlquote:Op maandag 22 juni 2026 23:22 schreef leolinedance het volgende:
Was wel even geïrriteerd net. Nu heb ik al bijna niets meer voor mijzelf hier in huis, maar er was één glasplaat in een koelkast en dat was MIJN gekoelde bierdepot! En je raadt het al, zelfs dié is nu geconfisqueerd!!! Er staan Danone toetjes, vleeswaren, een pak melk en andere willekeurige teringzooi
Vlees voor op de bbq is acceptabel toch?quote:Op maandag 22 juni 2026 23:22 schreef leolinedance het volgende:
Was wel even geïrriteerd net. Nu heb ik al bijna niets meer voor mijzelf hier in huis, maar er was één glasplaat in een koelkast en dat was MIJN gekoelde bierdepot! En je raadt het al, zelfs dié is nu geconfisqueerd!!! Er staan Danone toetjes, vleeswaren, een pak melk en andere willekeurige teringzooi
Ik voel je pijn!quote:Op maandag 22 juni 2026 23:22 schreef leolinedance het volgende:
Geen aparte koelkast hebbenquote:Op maandag 22 juni 2026 23:22 schreef leolinedance het volgende:
Het is tijd om een klacht te sturen naar klachten@tweedekamer.nlquote:Op maandag 22 juni 2026 23:21 schreef Saekerhett het volgende:
Vermeulen weer met zijn domme feitjes die niet kloppen. Mbappe maakte vorig WK dus ook een goal in de verlenging tegen Argentinië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |