Wat begrijp je niet aan de term 'op basis van vrijwilligheid'? Dat ik vind dat er in dit land te veel vrijheid is en te weinig verantwoordelijkheid, is een andere discussie.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus niet vrijwillig als het aan jou ligt.
Iemand dwingen tot kiezen tussen leven in een vijandige omgeving of een ingrijpende behandeling ondergaan is niet vrijwillig .quote:Op zaterdag 20 juni 2026 02:13 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan de term 'op basis van vrijwilligheid'? Dat ik vind dat er in dit land te veel vrijheid is en te weinig verantwoordelijkheid, is een andere discussie.
Dwingen tot kiezen is inderdaad niet vrijwillig kiezen maar dat is niet wat ik zeg.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 06:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Iemand dwingen tot kiezen tussen leven in een vijandige omgeving of een ingrijpende behandeling ondergaan is niet vrijwillig .
Dat homo's naar alle vrijheid leven in Nederland vind je dus teveel.
Want waarom benoem je dat anders.
In de vorige discussie heb ik beschreven hoe jij homoseksualiteit noemde.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:31 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Dwingen tot kiezen is inderdaad niet vrijwillig kiezen maar dat is niet wat ik zeg.
Ik vind helemaal niet dat homo's momenteel in vrijheid leven in Nederland en dat ik dat teveel vind.
Jij benoemt mijn woorden voortdurend anders.
Je wordt dus vervelend.
In de vorige discussie heb ik je al gezegd dat het verzetten tegen technologische ontwikkeling nutteloos is.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 08:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
In de vorige discussie heb ik beschreven hoe jij homoseksualiteit noemde.
Dat ontkende je onmiddellijk. Ik zou je woorden anders benoemen.
En toen ik de bijhorende citaten aanhaalde was je stil.
Hoezo is het een vrije keuze als een homoseksueel kind opgroeit in een omgeving die homoseksualiteit als een belediging voor de mensheid ziet. Dat homoseksualiteit direct haaks staat op die biologische 'opdracht' om je eigen soort in stand te houden. Dat homoseksualiteit een afwijking is van de natuurlijke gang van zaken. Een buitennatuurlijke activiteit. Dat homoseksuelen al duizenden jaren niets hebben bijgedragen aan de ontwikkeling van de mens. Homoseksualiteit is een destructieve voorkeur. Homoseksuelen kunnen geen normaal leven leiden. Homoseksuele kinderen teleurstellen hun ouders. Homo zijn is een moeizaam en treurig iets, daarom moeten ze hun geaardheid kunnen aanpassen aan de heteronorm van de maatschappij. Homoseksualiteit is een problematische afwijking. Homoseksualiteit is verschrikkelijk contraproductief voor de mensheid als geheel.
Als je kinderen daarmee indoctrineert en dan nog denkt dat een genetische behandeling vrijwillig is....
De technologische ontwikkeling is er niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:20 schreef Pixelman het volgende:
[..]
In de vorige discussie heb ik je al gezegd dat het verzetten tegen technologische ontwikkeling nutteloos is.
WE ARE THE BORG. YOU WILL BE ASSIMILATED. YOUR UNIQUENESS WILL BE ADDED TO OUR COLLECTIVE. RESISTANCE IS FUTILE.
Het is met elkaar verbonden hè.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:54 schreef Koekoekmakto het volgende:
Is dit topic nu 'vang de fascist'?
Gaat je niet lukken. Eromheen praten is tot kunst verheven. Vrijheden en vrijwilligheid zijn niet hun forte. Orde en dwang des te meer, met wat halfbakken dreigementen erbij. Een echo van de tribunalen is nooit ver weg.
Dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is met elkaar verbonden hè.
Fascisme is ook minderheden een stempel op drukken, zodat je ze later kunt verwijderen uit de samenleving.
En fascisme legt ook de nadruk op de voortplanting en het vormen van een gewenst type mens.
Je maakt een grote denkfout. Je ziet alleen maar risico's, kansen vergeet je merkwaardig genoeg. De technologische ontwikkeling die straks van geaardheid een optie maakt, kan ook een tegenovergestelde richting uitgaan. Wie zal het zeggen? Stel dat de homoseksuele techbro's de macht definitief grijpen en de gehele mensheid aan zich laten onderwerpen en elke heteroseksuele man verplichten hun geaardheid te veranderen naar een homoseksuele. Jij Wantie, gaat dan het geslachtsgemeenschapparadijs binnen. Dus, niet zo giftig boos zijn, morgen kan er weer totaal anders uitzien.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is met elkaar verbonden hè.
Fascisme is ook minderheden een stempel op drukken, zodat je ze later kunt verwijderen uit de samenleving.
En fascisme legt ook de nadruk op de voortplanting en het vormen van een gewenst type mens.
Ik vind die hele reactie een denkfout.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:09 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Je maakt een grote denkfout. Je ziet alleen maar risico's, kansen vergeet je merkwaardig genoeg. De technologische ontwikkeling die straks van geaardheid een optie maakt, kan ook een tegenovergestelde richting uitgaan. Wie zal het zeggen? Stel dat de homoseksuele techbro's de macht definitief grijpen en de gehele mensheid aan zich laten onderwerpen en elke heteroseksuele man verplichten hun geaardheid te veranderen naar een homoseksuele. Jij Wantie, gaat dan het geslachtsgemeenschapparadijs binnen. Dus, niet zo giftig boos zijn, morgen kan er weer totaal anders uitzien.
Wat jij zelf verzint is niet meer dan dat hè.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:14 schreef Pixelman het volgende:
Ach, ach, ach wat een grote woorden weer. Ik snap het al, radeloze lieden die vol angst en beven naar de toekomst kijken.
Fascisme is mij vreemd, nuchter naar ontwikkelingen kijken zeker niet. Ik kan er ook niks aan doen dat het onontkoombare er zal komen. Ik kan er niks aan doen dat technologische ontwikkelingen de opties gaat vergroten voor homoseksuelen.
In dit subforum worden dingen verzonnen dat het een lieve lust is: "God wil dit, God wil dat, God wil zus en God wil zo" ...... ik doe niets anders dan mijn bescheiden steentje bijdragen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat jij zelf verzint is niet meer dan dat hè.
Het is geen onontkoombaar iets.
Dat valt nog te bezien.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind die hele reactie een denkfout.
Niet op eieren gaan lopen in eerste instantie. Dat heb je in de hand. Hoop op een gekweekte dikke huid bij anderen heb je niet in de hand.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat er mis mee is? Het continue op eieren moeten lopen om te voorkomen dat je mogelijk onbedoeld iets verkeerds zegt waar dan weer aanstoot aan wordt genomen.
Doodvermoeiend, kweek ook maar gewoon weer een beetje een dikkere huid hoor.
Prima. Dan krijg je dus steeds de vermoeiende discussies met iemand met veel te lange tenen die er zijn levenswerk van heeft gemaakt om overal aanstoot aan te nemen. Daar pas ik voor. Dan maar op eieren lopen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:56 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Niet op eieren gaan lopen in eerste instantie. Dat heb je in de hand. Hoop op een gekweekte dikke huid bij anderen heb je niet in de hand.
Als die aanstoot toch dikke peop is, zal zo'n discussie toch vlot uitsterven bij gebrek aan goede argumenten? Maar ter verantwoording geroepen worden als je eieren stuk trapt is altijd een goede zaak. Mensen kwamen imo te vaak weg met het bezigen van negatieve stereotypes. Dat het vermoeiend kan zijn snap ik wel. Maar dit is een forum, dan heb je nu eenmaal discussies. Of je maakt iemand (tijdelijk) monddood met een ban. Kan ook nog. Of discussies ontlopen. Of mensen ontlopen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:59 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Prima. Dan krijg je dus steeds de vermoeiende discussies met iemand met veel te lange tenen die er zijn levenswerk van heeft gemaakt om overal aanstoot aan te nemen. Daar pas ik voor. Dan maar op eieren lopen.
Welkom bij de club!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:27 schreef Pixelman het volgende:
In ieder geval is woke-zijn gelijk aan een absurde persoonlijkheid bezitten.
Huh? Ik ga toch in discussie? Waarom kom je dan aan met monddood maken en zelfs bannen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:15 schreef Koekoekmakto het volgende:
Dat het vermoeiend kan zijn snap ik wel. Maar dit is een forum, dan heb je nu eenmaal discussies. Of je maakt iemand (tijdelijk) monddood met een ban. Kan ook nog. Of discussies ontlopen. Of mensen ontlopen.
Excuus. Het was niet persoonlijk bedoeld, maar meer over je rol als forum admin. Dan heb je wat meer opties in discussies die je niet zo ziet zitten.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:49 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Huh? Ik ga toch in discussie? Waarom kom je dan aan met monddood maken en zelfs bannen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |