Niet per se, maar woke heeft het wel tot kunst verheven om echt alles en iedereen die afwijkt van "de norm" tot een haast goddelijke status te verheffen. Alles moet maar kunnen, iedereen moet er maar in meegaan en is anders een -ist of -foob.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als je woke bent ga je in transitie?
[..]
Als je woke bent, ben je voor transitie. Dus ben je voor abnormaliteiten en tegen de natuurlijke orde. En dat is verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als je woke bent ga je in transitie?
[..]
Dat is precies wat ik bedoel: je plakt gewoon overal woke op zodat je lekker kunt generaliseren en er tegenaan kunt trappen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:31 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Als je woke bent, ben je voor transitie. Dus ben je voor abnormaliteiten en tegen de natuurlijke orde. En dat is verschrikkelijk.
Nee, dat is jouw verwrongen beeld van woke.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet per se, maar woke heeft het wel tot kunst verheven om echt alles en iedereen die afwijkt van "de norm" tot een haast goddelijke status te verheffen. Alles moet maar kunnen, iedereen moet er maar in meegaan en is anders een -ist of -foob.
Ik ben ook wel van het leven en laten leven, maar woke mensen snappen niet wat de daadwerkelijke definitie van tolereren is. Ik hoef (voorbeeld) homo's niet tof te vinden, ik mag ze alleen niet negatief behandelen puur en alleen omdat ze homo zijn.
Maar tolerantie gaat de woke-ist niet ver genoeg, je moet actief steunen, een ally zijn, de vlaggen dragen anders ben je een bigot en moet je dood.
Dat is woke, en inderdaad niet alles wat men woke noemt is daadwerkelijk woke.
Oneens, dit is wel degelijk een redelijke omschrijving. Ik geef zelf al aan dat idd niet alles maar woke is, je hebt bijv links of progressief, en dat is niet per se woke.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat is jouw verwrongen beeld van woke.
Om gemakkelijk te kunnen trappen moet er een karikatuur van gemaakt worden.
En dat is precies wat je doet.
En dan die cancelcultuur van die gasten, om te grienen zo erg.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel: je plakt gewoon overal woke op zodat je lekker kunt generaliseren en er tegenaan kunt trappen.
Op die manier kun je wel iedereen met ideeėn die je niet aanstaan tot woke verklaren. Of een radicaal, of een activist, of een terrorist. Je bent zelf immers de scheids van het spookbeeld. Dat zorgt voor inflatie van het woord.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oneens, dit is wel degelijk een redelijke omschrijving. Ik geef zelf al aan dat idd niet alles maar woke is, je hebt bijv links of progressief, en dat is niet per se woke.
Maar het drammerige, geen compromis sluitende activisme voor alles dat "anders" is, dat is absoluut wat men met woke bedoelt.
Nee.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oneens, dit is wel degelijk een redelijke omschrijving. Ik geef zelf al aan dat idd niet alles maar woke is, je hebt bijv links of progressief, en dat is niet per se woke.
Maar het drammerige, geen compromis sluitende activisme voor alles dat "anders" is, dat is absoluut wat men met woke bedoelt.
Klopt, zoals jij in een andere discussie homoseksualiteit probeert te cancelen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:01 schreef Pixelman het volgende:
[..]
En dan die cancelcultuur van die gasten, om te grienen zo erg.
Links is woke, rechts gebruikt zijn gezond verstand.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
... je hebt bijv links of progressief, en dat is niet per se woke.
Yup, met Poetin en Trump als het goede voorbeeld....quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:07 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Links is woke, rechts gebruikt zijn gezond verstand.
Ik cancel niks, ik vind als conservatief vaderlander wel dat homoseksualiteit niet erg netjes is.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, zoals jij in een andere discussie homoseksualiteit probeert te cancelen.
En dus wil je ze genezen...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:14 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Ik cancel niks, ik vind als conservatief vaderlander wel dat homoseksualiteit niet netjes is.
En ben geen gebedsgenezer.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dus wil je ze genezen...
Goed verhaal.
Ik wil niemand genezen, ik wil wel met technologie de opties vermeerderen voor de wanhopige, met zichzelf in de knoop verkerende, homoseksuele medemens. Daar is niets verkeerds aan.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Aah, je gaat er omheen draaien.
Ik weet genoeg.
Door ze te genezen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:30 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Ik wil niemand genezen, ik wil wel met technologie de opties vermeerderen voor de wanhopige, met zichzelf in de knoop verkerende, homoseksuele medemens. Daar is niets verkeerds aan.
Genezen suggereert beter maken. Ik wil niemand beter maken, wel helpen hun ware zelf te vinden.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Door ze te genezen.
Wat ik al zei, je draait er omheen.
Je durft niet het achterste van je tong te laten zien.
Nope, maar leuk geprobeerd.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:48 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Genezen suggereert beter maken. Ik wil niemand beter maken, wel helpen hun ware zelf te vinden.
Als ze gelukkiger zijn na hun modificatie dan is de kans veel groter. Blijven zitten in je homo bubble in deze homovijandige wereld, is bepaald geen picnic.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope, maar leuk geprobeerd.
Iemand middels genetische modificatie aanpassen maakt niet dat ze hun ware zelf vinden.
Dus gedwongen modificatie.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:10 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Als ze gelukkiger zijn na hun modificatie dan is de kans veel groter. Blijven zitten in je homo bubble in deze homovijandige wereld, is bepaald geen picnic.
Dus niet vrijwillig als het aan jou ligt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:28 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Altijd vrijwillig. We leven helaas nog in een veel en veel te vrij land.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |