Over het virtuele lijk van een FA je gelijk proberen te halen, classy.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Jup. Het komt mede door mijn frustreren van jullie anti-migratie topics, met posts zoals #35 en #51, dat Straatcommando er mee gestopt is. Probeer de trollentroller.
Nee, dat is gewoon een feitelijke constatering. Die je ook op de achterkant van een envelop kunt uittekenen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kun je stellen dat sociale zekerheden worden uitgekleed ten faveure van nieuwkomers? of zou dit te populistisch zijn.
Daar gaat natuurlijk de regering over. Als zij willen bezuinigen of rechtsongelijkheid willen aanbrengen zullen we het wel horen tzt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:17 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Daar lopen de meningen nog wel over uiteen. Als jij jouw koek wil delen met anderen vooral doen.
Ook niet. De Maktootjes zijn mighty. Elon gaat ons misschien wel naar de beurs brengen.quote:
Het feit of ik het eens ben met iemand, is iets anders dan het wel of niet waarderen van de betreffende persoon.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Toch nog waardering voor mijn bijdragen in dit topic. Dank.
Altijd een hele rare opvatting gevonden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Het feit of ik het eens ben met iemand, is iets anders dan het wel of niet waarderen van de betreffende persoon.
Voor hetzelfde geld kan ik met iemand met wie ik het op dit forum eens ben, in het dagelijks leven totaal niet overweg, of vice versa.
Scheid altijd de persoon van de mening.
Ik zou hier ook wel eens antwoord op willen hebben van de pro-migratie adepten. Volgens mij sjoemelen ze bewust en halen ze asiel- en arbeidsmigratie door elkaar heen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:18 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ho ho, er zijn hele groepen mensen die keihard roepen dat we migranten nodig hebben. Hopelijk komen ze hier nogmaals uitleggen waarom dat is zodat we een discussie kunnen voeren.
Ik ken zat mensen met andere meningen. Geen enkel probleem. Zo'n forum is gewoon zonder filter. Kaal en direct. Het vergroot uit.quote:
Een groot deel van de 'andere meningen' zijn inderdaad vaak geen probleem. Maar een ander deel is dat toch hopelijk zeker wel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:37 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik ken zat mensen met andere meningen. geen enkel probleem. Zo'n forum is gewoon zonder filter. Kaal en direct. Het vergroot uit.
Je zou je het apenlazarus schrikken als iedereen zonder filter, telkens zijn mening gaf. Ik denk dat het aantal scheidingen subiet zou verdubbelen.
Ik heb nog nooit een zinnig argument gehoord. Arbeidsmigratie is ook een leuke. Meer dan 50% zit na 10 jaa nog aan de toeslagen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:18 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ho ho, er zijn hele groepen mensen die keihard roepen dat we migranten nodig hebben. Hopelijk komen ze hier nogmaals uitleggen waarom dat is zodat we een discussie kunnen voeren.
Huh?quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:16 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dat is geen frame. Het is een compacte samenvatting van het mechanisme alhier.
Asielzoekers en statushouders behandelen we hetzelfde als 'ons'. Solidariteit is nog steeds een goede zaak. De koek is nog lang niet op. De koek wordt zelfs groter ieder jaar. Het geld argument is daarom niet kloppend. Wat overblijft is enkel aversie tegen asielzoekers. En dan druk ik mij mild uit.
https://pointer.kro-ncrv.(...)maal-afhankelijk-vanquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:38 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een zinnig argument gehoord. Arbeidsmigratie is ook een leuke. Meer dan 50% zit na 10 jaa nog aan de toeslagen.
Economische groei? Wel eens van gehoord? Stijging van de welvaart afgelopen jaren?quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Huh?
De kosten rijzen de pan uit in de zorg. Steeds hogere belastingen. Steeds meer volk wat 'zorg' nodig heeft.
Ja zo wordt de taart wel groter ja.
ik ik ikquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Altijd een hele rare opvatting gevonden.
Als ik hier bijvoorbeeld zou zeggen dat ik van mening ben dat er meer kittens doodgeschopt moeten worden, mag ik verdomme toch hopen dat dat jouw mening over mij als persoon zeer negatief beïnvloedt.
Voor de goede orde; dat vind ik natuurlijk niet, kittens zijn geweldig en lief en daar dienen we te allen tijde zachtaardig en goed voor te zijn.
Maar je snapt hopelijk mijn punt; dat iemands mening wel degelijk iets kan zeggen over hoe je diegene als persoon ziet. Dat daden belangrijker zijn dan woorden zal best, maar dat betekent niet dat woorden er niet toe doen.
En hej, laat ik dan maar bekennen dat wanneer een FoK!-user in een ander lopend anti-migratie topic enthousiasme toont voor een apartheidsregime, dan heeft dat wel degelijk een negatieve impact op wat ik van die persoon vind. Sue me.
Zou schandalig zijn als dat niet zo is, inderdaad.quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:43 schreef probeer het volgende:
[..]
Maar de hamvraag (Gia, lees je mee?) is en blijft; kreeg hij nog wel een plakje ham op zijn boterham in de ziekenhuislunch? Of hebben de asielzoekers dat ook al kapotgemaakt?
(nee maar serieus, veel beterschap voor je pa, en sterkte voor jullie als familie)
Ik vond het inderdaad wel zo netjes om in mijn stelling omtrent een verderfelijke mening en hoe dat afstraalt op iemands persoon, mezelf als hypothetisch voorbeeld te gebruiken ipv er een jij-bak van te maken.quote:
Je stelt ook echt nooit teleur. Verander alsjeblieft nooit.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Zou schandalig zijn als dat niet zo is, inderdaad.
Het is nou niet alsof je met een vergrootglas dit soort zaken hoeft te gaan zoeken he.quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De topics meest recentelijk door @:RamboDirk geopend:
NWS / Zorgkosten asielzoekers ontploft; situatie onhoudbaar
NWS / Overlastgevende migranten in Zweden op schopstoel
NWS / Asielzoeker (22) op verkrachtingspad in Rotterdam
NWS / Asielzoeker (26) steekt man in de hals: eis 3,5 jaar cel.
NWS / Jongeren maken Utrecht Overvecht onleefbaar
NWS / Kappersoorlog teistert Regio Rijnmond
NWS / Oorlogsmisdadiger Rafik. A (58) veroordeeld tot 26 jaar cel
NWS / Amin el A. scheurt na fatale aanrijding weg en gaat sporten
NWS / Laskoning Ali K. (56) mogelijk 5 jaar de cel in.
NWS / Syriërs verdacht van meerdere verkrachtingen
NWS / Groep jongeren valt twee mannen aan bij tankstation
En zo verder. Je zou bijna denken dat iemand er een agenda op nahoudt.
Ze hebben een pakket aan maatregelen met het vorige kabinet door de 2e kamer geloodst en vervolgens is dat in de 1e kamer getorpedeerd.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze dat willen, maar wat hebben ze precies gedaan om dat te bewerkstelligen in de afgelopen jaren dat zij het voor het zeggen hebben? Geloof je ook dat sinterklaas bestaat als ik tegen je zeg dat hij bestaat? Niet iedereen is altijd even eerlijk.
Is dat zo?quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:43 schreef LXIV het volgende:
Het is wel raar dat Oekrainers, die nog nooit een cent in het zorgsysteem betaald hebben, recht hebben op op volledige gebitssanering terwijl dit voor veel Nederlanders die al 30 jaar betalen niet vergoed wordt en ze het vaak neit kunnen betalen.
Welvaartsgroei?quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:41 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Economische groei? Wel eens van gehoord? Stijging van de welvaart afgelopen jaren?
nee dat kun je niet zo stellen, twee jaar ziektewet nadat meneer of mevrouw ruzie heeft gekregen met de chef op het werk is teveel van het goedequote:Op woensdag 17 juni 2026 08:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kun je stellen dat sociale zekerheden worden uitgekleed ten faveure van nieuwkomers? of zou dit te populistisch zijn.
Sorry, bijstand inderdaad,quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:40 schreef probeer het volgende:
[..]
https://pointer.kro-ncrv.(...)maal-afhankelijk-van
2/3e van alle Nederlandse huishoudens krijgt een toeslag.
Maar je bedoelt denk ik een bijstandsuitkering? En dan is je 'meer dan 50%' feitelijk incorrect. Aldus het CBS.
ned at is niet zoquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:48 schreef VEM2012 het volgende:
net doen alsof vooral de VVD de asielindustrie in stand houdt is volstrekt bezijden de waarheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |