Kun je stellen dat sociale zekerheden worden uitgekleed ten faveure van nieuwkomers? of zou dit te populistisch zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Prachtig gewerkt door de VVD. Hoe krijg je het plebs zo ver dat ze alle sociale zekerheden het raam uit willen flikkeren? Nou, zo dus.
Die conclusie is voor jou belangrijker dan dat jij je geld over de balk smijt aan hen?quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
We kunnen nu wel concluderen dat @:RamboDirk een ongezonde obsessie heeft met asielzoekers.
Ik sta op de wachtlijst voor een interventie. Over 18 maanden ben ik aan de beurt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
We kunnen nu wel concluderen dat @:RamboDirk een ongezonde obsessie heeft met asielzoekers.
We hebben een heel topic voor asielzoekers. Kan die eindeloze shit daar gewoon niet in gepost worden?quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die conclusie is voor jou belangrijker dan dat jij je geld over de balk smijt aan hen?
Je kunt dit topic gewoon negeren.quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
We hebben een heel topic voor asielzoekers. Kan die eindeloze shit daar gewoon niet in gepost worden?
Je kunt het natuurlijk ook zo regelen dat asielzoekers/statushouders hun zorg zelf moeten betalen totdat ze genaturaliseerd zijn. Waarom zouden we als Nederlanders daar collectief voor verantwoordelijk moeten zijn?quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Prachtig gewerkt door de VVD. Hoe krijg je het plebs zo ver dat ze alle sociale zekerheden het raam uit willen flikkeren? Nou, zo dus.
Je ziet vaak dat ze uitgestelde zorg nu wel willen. Zoals een kunstgebit aanmeten, of zoiets als een snor weglaseren bij dames. Thuis hadden ze dat soort mogelijkheden minder tot niet en hier is alles gratis, dus waarom niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:33 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
telegraaf fysieke krant
Zorgkosten in vijf jaar tijd ruim verdubbeld. Komen er alleen nog maar krakkemikkige asielzoekers binnen? We hebben gezonde sterke arbeidskrachten nodig, geen zwakke ouderen.
Het is gewoon het nieuws van vandaag de dag. Het grijpt je duidelijk aan en je ziet het liever niet. Dat snap ik, ik had het liever ook gehad over triviale problemen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee, we hebben daar een topic voor. Kap met dat obsessieve gedoe.
nee, telegraaf maakt er nieuws van, dat is wat anders dan dat het echt nieuws is..quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is gewoon het nieuws van vandaag de dag. Het grijpt je duidelijk aan en je ziet het liever niet. Dat snap ik, ik had het liever ook gehad over triviale problemen gehad.
Ja, mooie fotos/scans van een fysieke krant hoor.quote:
Dit acht je oprecht nieuws? Geen enorme open deur?quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is gewoon het nieuws van vandaag de dag. Het grijpt je duidelijk aan en je ziet het liever niet. Dat snap ik, ik had het liever ook gehad over triviale problemen.
En jouw zoon moet op zijn 46e nog gedwongen thuis wonen. Tismewat. #witbolletjehamkaasquote:Op woensdag 17 juni 2026 08:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Je ziet vaak dat ze uitgestelde zorg nu wel willen. Zoals een kunstgebit aanmeten, of zoiets als een snor weglaseren bij dames. Thuis hadden ze dat soort mogelijkheden minder tot niet en hier is alles gratis, dus waarom niet.
Het is toch iets dat ook in een fysieke oplage staat / heeft gestaan?quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, mooie fotos/scans van een fysieke krant hoor.
Je bedoelt 'screenshots van archive gejat en geupload'?
Blijft me hetzelfde hoor, ik lees telegraaf artikelen toch niet. Maar niet liegen plz.
Hah. Ja het heeft ook vast wel in een fysieke krant gestaan. Goed argument hoor, nu mag screenshot posten van archive.is vast en zeker opeens wel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is toch iets dat ook in een fysieke oplage staat / heeft gestaan?
Overigens apart dat men hier weer massaal over de toon in plaats van de inhoud valt.
Weet ik veel wat allemaal wel en niet mag. Dat boeit mij niet zoveel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:56 schreef probeer het volgende:
[..]
Hah. Ja het heeft ook vast wel in een fysieke krant gestaan. Goed argument hoor, nu mag screenshot posten van archive.is vast en zeker opeens wel.
Kom op joh.
En ik heb al inhoudelijk gereageerd, samen te vatten als "ja, duh".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |