Dan zal hij zo wel met Mislintat komen aanzettenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:56 schreef silverhill het volgende:
Die Sarr is best een houten Klaas. Die heeft alleen maar ruzie met de bal deze wedstrijd.
Verder zal Frankrijk wel weer 'zakelijk' met 1-0 winnen uit een dubieuze standaardsituatie.
Blanke schoonmoeder zeker?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:57 schreef TLC het volgende:
Over die laatste kans een quote van wijlen Frank Kramer :
"Die had zelfs mijn schoonmoeder nog gemaakt!"
Valt reuze mee idd alleen onnodigequote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:59 schreef Saekerhett het volgende:
Zo slecht is Nederland nog niet als je dat vergelijkt met de andere toplanden.
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:58 schreef GGMM het volgende:
Kunnen jullie de topicpointer nog even goed lezen thanks
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat jij dat hebt bedacht?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:58 schreef GGMM het volgende:
Kunnen jullie de topicpointer nog even goed lezen thanks
Nee, ik ondersteun de mods alleenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat jij dat hebt bedacht?
Wie hadden ze dan moeten opstellen?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb enorm gelachen om Adrien Rabiot. Hoe is die de koffer richting de VS ingesneakt?
Gerapporteerdquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Van de topicpointer mag jij hier niet posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH NOES!!!!1*&@@!!
Nee toen waren er nog goede modsquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wij hadden in onze tijd geen eens admins nodig.
Ze hadden Calvin Bassey moeten naturaliseren.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:00 schreef superniger het volgende:
[..]
Wie hadden ze dan moeten opstellen?
Zaire-Emery?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:00 schreef superniger het volgende:
[..]
Wie hadden ze dan moeten opstellen?
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:01 schreef Haags het volgende:
Frankrijk krijgt straks ergens een pingel en winnen dan met 1-0.
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ze hadden Calvin Bassey moeten naturaliseren.
Dan had je Bassey en Adrien in het Franse elftal
Jezusquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ze hadden Calvin Bassey moeten naturaliseren.
Dan had je Bassey en Adrien in het Franse elftal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |