abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juni 2026 @ 14:40:55 #26
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221070205
Right, right.

Een stel moslimfundamentalisten moeten het tegen andere moslimfundamentalisten opnemen die het enige Joodse land ter wereld willen vernietigen. Sterk idee.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 08:10 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Israel heeft zoveel haat in de regio gecreëerd, dat ik eerder een gezamenlijk front zie van de gezworen vijanden soennieten vs sjiieten.
Die haat zat er altijd al, dat ligt dus niet aan Israël. Mocht het zijn vergeten: nadat Israël was opgericht werd het direct vanuit alle hoeken aangevallen. Het ligt aan die landen en met name het gedachtegoed van die mensen daar.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221070338
quote:
14s.gif Op woensdag 17 juni 2026 14:40 schreef HowardRoark het volgende:
Right, right.

Een stel moslimfundamentalisten moeten het tegen andere moslimfundamentalisten opnemen die het enige Joodse land ter wereld willen vernietigen. Sterk idee.
[..]
Die haat zat er altijd al, dat ligt dus niet aan Israël. Mocht het zijn vergeten: nadat Israël was opgericht werd het direct vanuit alle hoeken aangevallen. Het ligt aan die landen en met name het gedachtegoed van die mensen daar.
Right right... Het ligt volgens jou nooit aan Israel.

Wat vond je van de uithaal van Trump richting Israel at the G7? 'Dat Israel niet elke keer een appartementencomplex hoeft neer te halen wanneer ze iemand zoeken, omdat daar veel mensen wonen die geen Hezbollah zijn'.
  woensdag 17 juni 2026 @ 15:15:43 #28
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221070347
Ik hoop dat Syrië een middelvinger opsteekt.
Gewoon negeren en lekker laten raaskallen die half demente mafketel.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221070363
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 07:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Trump heeft toevallig weer eens op de kaart gekeken en zag ineens een groot land naast Libanon waardoor hij tot dit geweldige idee kwam :')
Waarschijnlijk heeft Trump geen flauw idee dat dat land net een bloedige burgeroorlog achter de rug heeft.

Dat lijkt een hyperbool, maar je moet de enorme onwetendheid nooit onderschatten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_221070429
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 14:13 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De dag dat ik wakker wordt en zijn overlijdensbericht zie gaat best vermakelijk worden.
Kan nooit lang meer duren, op de meest recente foto van Trump die ik zag leek zijn oranje facialcream nog het meest op pindakaas en had hij een blik in zijn ogen waaruit ik de conclusie trok dat hij al met een been in het graf staat. Had een mugshot kunnen zijn zelfs. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221070433
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 15:15 schreef Harvest89 het volgende:
Ik hoop dat Syrië een middelvinger opsteekt.
Gewoon negeren en lekker laten raaskallen die half demente mafketel.
Half?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 17 juni 2026 @ 15:40:39 #32
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221070442
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 15:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Waarschijnlijk heeft Trump geen flauw idee dat dat land net een bloedige burgeroorlog achter de rug heeft.

Dat lijkt een hyperbool, maar je moet de enorme onwetendheid nooit onderschatten.
Dat weet hij maar al te goed, maar het is zijn simplistische denkwijze dat hij de soennieten eventjes tegen de sjiieten kan opzetten.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  woensdag 17 juni 2026 @ 16:20:07 #33
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221070789
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 15:38 schreef Hathor het volgende:

[..]
Half?
Ja goed punt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 17 juni 2026 @ 17:24:15 #34
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221071157
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 15:14 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Right right... Het ligt volgens jou nooit aan Israel.

Wat vond je van de uithaal van Trump richting Israel at the G7? 'Dat Israel niet elke keer een appartementencomplex hoeft neer te halen wanneer ze iemand zoeken, omdat daar veel mensen wonen die geen Hezbollah zijn'.
Je gaat nu langs je eerder gemaakte punt. Waarom zo het effect waar je het over hebt slechts in een richting werken?

En ik ben het uiteraard niet eens met Trump, jezelf verschuilen tussen burgers zou nooit immuniteit moeten geven.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221071325
quote:
14s.gif Op woensdag 17 juni 2026 17:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je gaat nu langs je eerder gemaakte punt. Waarom zo het effect waar je het over hebt slechts in een richting werken?

En ik ben het uiteraard niet eens met Trump, jezelf verschuilen tussen burgers zou nooit immuniteit moeten geven.
Dus Iran mag van jou op hotels gaan schieten?
pi_221071355
Waarom doet ie het eigenlijk niet zelf? Het very best land ter wereld met de tremendously beste president ooit en het bigly sterkste leger, dat draait z'n hand toch niet om voor wat terroristen? Paar dagen en ze zijn totaal vernietigd, winning, the world has never seen anything like it.
pi_221071455
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 17:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dus Iran mag van jou op hotels gaan schieten?
Nee want dan zijn het opeens terroristen.........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')