Die haat zat er altijd al, dat ligt dus niet aan Israël. Mocht het zijn vergeten: nadat Israël was opgericht werd het direct vanuit alle hoeken aangevallen. Het ligt aan die landen en met name het gedachtegoed van die mensen daar.quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:10 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Israel heeft zoveel haat in de regio gecreëerd, dat ik eerder een gezamenlijk front zie van de gezworen vijanden soennieten vs sjiieten.
Right right... Het ligt volgens jou nooit aan Israel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:40 schreef HowardRoark het volgende:
Right, right.
Een stel moslimfundamentalisten moeten het tegen andere moslimfundamentalisten opnemen die het enige Joodse land ter wereld willen vernietigen. Sterk idee.
[..]
Die haat zat er altijd al, dat ligt dus niet aan Israël. Mocht het zijn vergeten: nadat Israël was opgericht werd het direct vanuit alle hoeken aangevallen. Het ligt aan die landen en met name het gedachtegoed van die mensen daar.
Waarschijnlijk heeft Trump geen flauw idee dat dat land net een bloedige burgeroorlog achter de rug heeft.quote:Op woensdag 17 juni 2026 07:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Trump heeft toevallig weer eens op de kaart gekeken en zag ineens een groot land naast Libanon waardoor hij tot dit geweldige idee kwam
Kan nooit lang meer duren, op de meest recente foto van Trump die ik zag leek zijn oranje facialcream nog het meest op pindakaas en had hij een blik in zijn ogen waaruit ik de conclusie trok dat hij al met een been in het graf staat. Had een mugshot kunnen zijn zelfs.quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De dag dat ik wakker wordt en zijn overlijdensbericht zie gaat best vermakelijk worden.
Half?quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:15 schreef Harvest89 het volgende:
Ik hoop dat Syrië een middelvinger opsteekt.
Gewoon negeren en lekker laten raaskallen die half demente mafketel.
Dat weet hij maar al te goed, maar het is zijn simplistische denkwijze dat hij de soennieten eventjes tegen de sjiieten kan opzetten.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Trump geen flauw idee dat dat land net een bloedige burgeroorlog achter de rug heeft.
Dat lijkt een hyperbool, maar je moet de enorme onwetendheid nooit onderschatten.
Ja goed punt.quote:
Je gaat nu langs je eerder gemaakte punt. Waarom zo het effect waar je het over hebt slechts in een richting werken?quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:14 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Right right... Het ligt volgens jou nooit aan Israel.
Wat vond je van de uithaal van Trump richting Israel at the G7? 'Dat Israel niet elke keer een appartementencomplex hoeft neer te halen wanneer ze iemand zoeken, omdat daar veel mensen wonen die geen Hezbollah zijn'.
Dus Iran mag van jou op hotels gaan schieten?quote:Op woensdag 17 juni 2026 17:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je gaat nu langs je eerder gemaakte punt. Waarom zo het effect waar je het over hebt slechts in een richting werken?
En ik ben het uiteraard niet eens met Trump, jezelf verschuilen tussen burgers zou nooit immuniteit moeten geven.
Nee want dan zijn het opeens terroristen.........quote:Op woensdag 17 juni 2026 17:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus Iran mag van jou op hotels gaan schieten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |