Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:15 schreef AnneX het volgende:
Wat ik wel leuk - sort of - vind aan het paint blue project is dat men het toeschrijft aan Trump.
Die het alleen maar heeft bedacht in zijn kop heeft gehaald of laten aanpraten en niet uitgevoerd.
Nou, Trump heeft het plan met veel bombarie aangekondigd, niet aanbesteed, de kleur uitgezocht en er over opgeschept dat hij het goedkoper, sneller en beter doet dan zijn voorgangers.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:15 schreef AnneX het volgende:
Wat ik wel leuk - sort of - vind aan het paint blue project is dat men het toeschrijft aan Trump.
Die het alleen maar heeft bedacht in zijn kop heeft gehaald of laten aanpraten en niet uitgevoerd.
Of hij gewaarschuwd is voor het mislukken door deskundigen - wie? - heb ik dan gemist.
Misschien kan de verf niet tegen de vele waterstofperoxide die ze tegen de algengroei erin gooien.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 02:52 schreef Wantie het volgende:
Ondertussen krijgt Maga de reflecting pool langzaam maar, zeker onder controle...
[ x ]
Alleen laat nu de verf los:
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:43 schreef opgebaarde het volgende:
Ik dacht dat dit AI was, maar het schijnt echt gebeurd te zijn. Het is geen Trump nieuws, de beelden zeggen helaas meer dan genoeg.
[ x ]
Heerlijke troll is het ook he. Iedereen helemaal stukquote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:43 schreef opgebaarde het volgende:
Ik dacht dat dit AI was, maar het schijnt echt gebeurd te zijn. Het is geen Trump nieuws, de beelden zeggen helaas meer dan genoeg.
[ x ]
Natuurlijk denk jij dat ie het expres doet zodat de libs op fok er over kunnen schuimbekkenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Heerlijke troll is het ook he. Iedereen helemaal stuk
Het is toch typisch Trump, het is een komediant pur sangquote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:01 schreef Gunner het volgende:
[..]
Natuurlijk denk jij dat ie het expres doet zodat de libs op fok er over kunnen schuimbekken
Giller man die Donald. Nooit een grappiger man geweest. Top Comedianquote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het is toch typisch Trump, het is een komediant pur sang
Heeft Aron trouwens expres nu geluid gedempt?
quote:Majoor James Capers Jr. ontving de Medal of Honor voor zijn acties van 31 maart tot 3 april 1967 nabij Phu Loc in Vietnam. Als tweede luitenant die een 9-koppig Force Recon Team "Broadminded" leidde, liep de patrouille in een hinderlaag. Alle leden raakten gewond.Ondanks ernstige verwondingen (een opengereten buik, een gebroken been en zwaar bloedverlies) weigerde hij evacuatie. H
ij bleef het vuur van de ondersteunende troepen coördineren, leidde de verdediging en stapte twee keer uit de evacuatiehelikopter zodat zijn mannen als eerste konden vertrekken -- waardoor uiteindelijk elke marinier veilig wegkwam.
Pionier: Hij was de eerste zwarte enlisted Marine die een battlefield commission verdiende en later een Recon-compagnie commandeerde. Een echte held.
En dat terwijl Meloni pro Trump was.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:22 schreef Momo het volgende:
[ x ]
In Italië zijn ze wel ziedend op Trump en co
Ja, deze faal is heel lastig te spinnen, nadat hij jaren liep te fulmineren dat Obama niet kan onderhandelen met Iran en daarom een oorlog zal starten, en dat de Iran deal van Obama een ramp was.quote:
ik denk dat zélfs epicbeardman deze debiliteiten niet kan waarderen!!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:22 schreef Momo het volgende:
[ x ]
In Italië zijn ze wel ziedend op Trump en co
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |