Niet enkel in discussie. De douches zijn glad in de loet.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:32 schreef Telefoonvork het volgende:
Nou, deze heerschappen zullen het vast gemakkelijk krijgen in de gevangenis. Ik denk dat daar heel wat mensen zitten die wel met hen in discussie willen.
Want? Er zijn geen voorbeelden van hetero koppels die kinderen mishandelen en misbruiken?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:55 schreef incel het volgende:
Tsja, en daarom moet je je dus afvragen of zij dit wel zouden mogen
Ik zou niet willen opgroeien in zo’n “gezin”quote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:55 schreef incel het volgende:
Tsja, en daarom moet je je dus afvragen of zij dit wel zouden mogen
Vooral als er zeepjes op de vloer liggen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:56 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Niet enkel in discussie. De douches zijn glad in de loet.
Tuurlijk wel, alles voor de rechtgeaarde “onafhankelijke conservatieve denker” om minderheden verdacht te maken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Ziek natuurlijk, het feit dat het een homokoppel is doet verder echter weinig ter zake.
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:19 schreef Seeburg54 het volgende:
Jezusmina. Wat moet je ziel dan pikzwart zijn.
Kindje was in elk geval minder slecht af als ze hem gewoon bij z'n moeder hadden gelaten.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:42 schreef Pippalena het volgende:
Wal-ge-lijk
Ik krijg al kokhalsneigingen en tranen in mijn ogen als ik het lees. Wat een intens zieke figuren![]()
![]()
Het kindje is nu hoe dan ook beter af, helaas.
Dat doet wel degelijk ter zake. Het feit dat je dat meteen al weer onder het tapijt probeert te schuiven, zegt veel over je politieke denkbeelden.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Ziek natuurlijk, het feit dat het een homokoppel is doet verder echter weinig ter zake.
Helemaal als je het verslag van gisteren over de grooming gangs daar leest. Duizenden meldingen van slachtoffers die inclusief verwondingen terug werden gestuurd naar hun misbruikers.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:11 schreef nostra het volgende:
Je vraagt je zo onderhand wel af wat die thuisbezoekjes van Jeugdzorg of equivalenten allemaal voorstellen.
Als ik google op misbruik en kinderopvang dan krijg ik de volgende hitsquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:25 schreef AntiekeKennis het volgende:
Kom gewoon met data in plaats van je onderbuik te laten reutelen,.
Niemand zegt met zekerheid. De kans is vele malen groter. Dat is wat gezegd wordt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:01 schreef mcmlxiv het volgende:
Dom-rechtse logica.
1. Mannen misbruiken vaker kinderen dan vrouwen.
2. Twee mannen moeten dan wel met zekerheid kinderen misbruiken
De eerste die je noemt is in Engeland in de jaren 70. Terwijl met gemak recente voorbeelden van homokoppels uit Nederland te vinden zijn.quote:
Hoe weet je dat die kansen zo liggen en niet andersom?quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
De eerste die je noemt is in Engeland in de jaren 70. Terwijl met gemak recente voorbeelden van homokoppels uit Nederland te vinden zijn.
Natuurlijk komt het ook ooit voor bij heterokoppels.En natuurlijk is niet ieder homokoppel misbruiker. Maar het gaat allemaal dus om kansen. En als de kans bij een heterokoppel <1/10.000 en bij een homokoppel >1/100, dan moet je adoptie door homokoppels verbieden. Snapt Links nu echt niks van statistiek?
En die cijfers zuig je ff uit je duimquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
De eerste die je noemt is in Engeland in de jaren 70. Terwijl met gemak recente voorbeelden van homokoppels uit Nederland te vinden zijn.
Natuurlijk komt het ook ooit voor bij heterokoppels.En natuurlijk is niet ieder homokoppel misbruiker. Maar het gaat allemaal dus om kansen. En als de kans bij een heterokoppel <1/10.000 en bij een homokoppel >1/100, dan moet je adoptie door homokoppels verbieden. Snapt Links nu echt niks van statistiek?
Dat komt ook herhaaldelijk voor in mijn fantasie.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:13 schreef Horzula het volgende:
Meeste seksueel misbruik schijnt van stiefvaders met stiefdochters te gebeuren, al zijn die meestal niet geadopteerd.
Omdat het een homokoppel is.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:02 schreef Harvest89 het volgende:
Waarom word er expliciet genoemd homokoppel, in plaats van gewoon koppel?
Omdat het relevant is. Veel verkrachting en misbruikt wordt gedaan door leden van de lgbtqwquhwjwdjj communityquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:02 schreef Harvest89 het volgende:
Waarom word er expliciet genoemd homokoppel, in plaats van gewoon koppel?
Dit dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Misschien moet je je eens verdiepen in feiten beste gefrustreerde vriend? Niet iedereen is seksueel dusdanig gefrustreerd dat hij, zoals incels, zich vergrijpt aan anderen of de schuld van het eigen onvermogen op anderen projecteert.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:47 schreef incel het volgende:
[..]
Omdat het relevant is. Veel verkrachting en misbruikt wordt gedaan door leden van de lgbtqwquhwjwdjj community
Wat een vage reactie, 2x op de man spelen en seksuele frustratie projecteren in bijna dezelfde zin omdat ik alleen maar stastistiek aankaartquote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:31 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens verdiepen in feiten beste gefrustreerde vriend? Niet iedereen is seksueel dusdanig gefrustreerd dat hij, zoals incels, zich vergrijpt aan anderen of de schuld van het eigen onvermogen op anderen projecteert.
Er is maar 1 statistiek qua seksueel geweld waar LGBTQI leden in oververtegenwoordigd zijn, die van slachtoffers. Slachtoffers van gefrustreerde mannetjes die niet op een normale manier aan hun gerief kunnen komen.
Nee, je roept maar wat, heb geen stat of bron van je gezienquote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:33 schreef incel het volgende:
[..]
Wat een vage reactie, 2x op de man spelen en seksuele frustratie projecteren in bijna dezelfde zin omdat ik alleen maar stastistiek aankaart
Lol dat is gewoon algemeen bekend, google is je vriendquote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nee, je roept maar wat, heb geen stat of bron van je gezien
Dan kun je nu vast die statistiek hier even neerzettenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:33 schreef incel het volgende:
[..]
Wat een vage reactie, 2x op de man spelen en seksuele frustratie projecteren in bijna dezelfde zin omdat ik alleen maar stastistiek aankaart
Je hebt in korte tijd vijf keer het woord gefrustreerd gebruikt, nu heb ik geen psychologie gestudeerd maar dit noemen ze doorgaans 'projectie'.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:41 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dan kun je nu vast die statistiek hier even neerzetten
Oh wacht er is helemaal geen statistiek, want “Google”.
Je bent een gefrustreerde hetero die feitenvrij discriminerende poep spuit.
Waar blijft die statistiek?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:44 schreef incel het volgende:
[..]
Je hebt in korte tijd vijf keer het woord gefrustreerd gebruikt, nu heb ik geen psychologie gestudeerd maar dit noemen ze doorgaans 'projectie'.
Je roept maar watquote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:36 schreef incel het volgende:
[..]
Lol dat is gewoon algemeen bekend, google is je vriend
moet ik ff googlen maar niet echt zin in nu want google is zo woke als de pest die houden expres die statistiek verborgen dus moet je via andere zoekmachines zoeken en daar heb ik nu geen zin inquote:
Je roept maar watquote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:49 schreef incel het volgende:
[..]
moet ik ff googlen maar niet echt zin in nu want google is zo woke als de pest die houden expres die statistiek verborgen dus moet je via andere zoekmachines zoeken en daar heb ik nu geen zin in
Nope heb het vaak genoeg gelezen maar die shit wordt expres geblokkeerd in je zoekresultaten omdat google woke is dus heb ff geen zin om dieper te gravenquote:
Leugenaarquote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:49 schreef incel het volgende:
[..]
moet ik ff googlen maar niet echt zin in nu want google is zo woke als de pest die houden expres die statistiek verborgen dus moet je via andere zoekmachines zoeken en daar heb ik nu geen zin in
Je blijft maar wat roepenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:52 schreef incel het volgende:
[..]
Nope heb het vaak genoeg gelezen maar die shit wordt expres geblokkeerd in je zoekresultaten omdat google woke is dus heb ff geen zin om dieper te graven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |