Is dat illegaal of?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:23 schreef Mikeytt het volgende:
Heb gewoon een IPTV box. Kan je alles mee kijken en is maar 42 euro per jaar.
Even gegoogled. Ik lees conflicterende meningenquote:
Valt gewoon onder het illegaal downloaden. Net zoals torrents/nieuwsgroepen.quote:
Ik trek me helemaal niks aan van copyright. Ik bepaal zelf wel wat kan en niet kan.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:02 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Valt gewoon onder het illegaal downloaden. Net zoals torrents/nieuwsgroepen.
Wordt alleen amper gehandhaafd. Zeker als er nog een VPN in het spel komt.
welke regio is dat? want dat zou allang uit moeten staanquote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:59 schreef Nizno het volgende:
er zit hier nog signaal op de muurkabel, gratis en voor niets
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:08 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
welke regio is dat? want dat zou allang uit moeten staan
dan ben je goedkoper uit met NLzietquote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:30 schreef DjVero het volgende:
Volgens mij wel, maar kan net zo goed Videoland nemen, want ik kijk GTST en wat RTL-programma's. SBS en co al jaren niet meer naar gekeken. En op NPO kijk ik alleen Meiden Die Rijden.
Linear kijk ik überhaupt niet, want ik neem programma's op en kijk het later terug (zodat ik de reclames door kan spoelen).
Op Videoland staan ook nog wel wat series enzo die de moeite waard zijn. Maar goed, roep al jaren dat ik televisie eruit wil doen, maar ondertussen heb ik het nog steeds.quote:
ik ben tijdens de epidemie overgestapt naar internet only en de ziggo gedag gezegd nadat alles werkte via glasvezel. Toen na een erg lange tijd eens gekeken of dat ouderwetse muurcontact nog werkte met een coaxkabeltje. Toen had ik de zenders van kabeltv min een aantal, dankzij een medeFOK!ker er achter gekomen dat ik ipv op 5555 naar 4444 moest gaat bij het netwerkID.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:46 schreef DjVero het volgende:
[..]
Op Videoland staan ook nog wel wat series enzo die de moeite waard zijn. Maar goed, roep al jaren dat ik televisie eruit wil doen, maar ondertussen heb ik het nog steeds.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |