Dank voor de tip.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Balistol Stichfrei. In Nederland niet te koop, goed spul.
Nouwwwquote:Op donderdag 18 juni 2026 14:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vraag me af hoe B dat deed voordat jullie samenwoonden? Toe maakte hij (hoop ik) schoon en kregen de planten water? Die klusjes blijven noodzakelijk dus wanneer je ze ziet doe je ze. Smerig fornuis, schoonmaken, badkamer al even niet goed gedaan, even boosmaken en het is klaar
Jeuk heb ik ook niet echt last van, wel van dikke bulten. En die voorkom je er dus mee, daarnaast is het ook anti teken en het heeft zelfs een lichte UV factor. Op basis van etherische oliën en dus een fijnere lucht dat DEET.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Dank voor de tip.
Al heb ik niet echt jeuk. Het was wel duidelijk dat vanmiddag mn lichaam aan het opruimen was.
Vietnamees was.
Had nog overwogen in Avondprogramma. Maar nee. Beter even rust en morgen weer fris.
Wat morgen brengt... Ik denk dat ik begin in het Humboldt forum. En verder will see..
Mrs V is ook B.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:47 schreef Blues het volgende:
Ik wilde niet bij g intrekken in zijn flatje, want g was B
Stedenstripjes is de eerste activiteit gewoon plannen en doen. Daarna zien hoe de dag loopt. Zoals vandaag bleef het bij een wandeling en de Vietnamees zat gelukkig om de hoek.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat heb je een actief programma @:borisz! Wel leuk! Veel plezier morgen weer![]()
Ja, dat geloof ik direct. Ben wel benieuwd welke studie je hebt gedaan nu.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar hey, ze hébben wel vrouwenpaspoppen. Ook dat zijn kleine stapjes vooruit in de kluswereld.
Tijdens mijn studie moest ik schoenen met stalen neuzen hebben (met zo min mogelijk profiel) voor op een archeologische opgraving. Ik heb maat 36, dat was echt een zoektocht.
Rondingenquote:Op donderdag 18 juni 2026 16:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dus het enige wat je kon zien was of de bipsronding en de stof compatibel zouden kunnen zijn ?
Succes met de bultenquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:09 schreef borisz het volgende:
Uiteindelijk niks meer gedaan vanmiddag. Ik ben behoorlijk lek gestoken en dat maakte dat ik me niet lekker voelde. Maar ik geloof dat het meeste nu wel is opgeruimd.
Vanavond Vietnamees!
Jeetje Kaat…dat was wel heel erg grieperig! met 39.9 !quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Wel binnenplanten waarvan sommigen het heel goed doen en een paar richting vuilnisbak gaan. Op het balkon een flink aantal potten, die moet ik morgenochtend én morgenavond water geven en dat de hele week ook maar zo.
Vanavond ging gelukkig het tandenpoetsen goed, steeds stug doorgezet en dan maar in 3 keer, maar nu in een keer(dat je daar blij mee kunt zijn) en de temperatuur nu is 38,3 ipv 39.9 gisteravond
Die hebben geen vakje voor een duimstok of bandje waar je een hamer of boormachine aan kunt hangen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik direct. Ben wel benieuwd welke studie je hebt gedaan nu.
[..]
Rondingen![]()
![]()
Ik hou het wel bij klussen in oude joggingbroeken.
Of uberhaupt broekzakken. Dat is dan weer het nadeel. Wel optimale bewegingsvrijheid en geen bouwvakkersspleet. Mijn materialen draag ik altijd mee in een emmer, en eventueel de kruiwagen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die hebben geen vakje voor een duimstok of bandje waar je een hamer of boormachine aan kunt hangen.
Wauwquote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:19 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Gisteravond:
[ afbeelding ]
Vanochtend:
[ afbeelding ]
Het wordt vast een mooie dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |