Vorig jaar stond de airco in het restaurant Pinokkio op standje vriezen, misschien daar tussendoor nog even afkoelen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben de andere dingen die we op deze vrije dag hebben gedaan op andere momenten gedaan zodat we vandaag hier ook naartoe zouden kunnen. En het was nog maar een kwartier rijden ook dus tja.
Er is wel een watertap in de rij bij Symbolica en hier binnen is het heerlijk koel.
Ik ben wel blij dat we niet hoefden te winkelen voor kleding vandaag. Dat was helemaal verschrikkelijk geweest.
Yes, gelukkig wel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik las eerst dat jullie 6 dagen op een festival in deze temperaturen zouden staan, gelukkig is het maar 1 dag dus?
Nu is heel veel duidelijk. Praat niets goed maar het zat er niet ingebakken bij hem en bij jou wel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hij liep de kantjes eraf.
Planten bleven leven maar dat was het wel.
De planten gaan nu echt keigoed, hebben zo veel nieuwe bladeren, het begint echt een oerwoud te worden in de kamer
Hij deed aan paniekpoetsen als er bezoek zou komen.
Dingen niet opruimen maar op nette stapeltjes leggen.
Met z'n tweeën worden dingen sneller vies, en mijn tolerantie voor dingen-in-stapeltjes is beduidend lager. En ik kan niet zo heel goed negeren dat achter de deur van de logeerkamer een stapel dingen ligt waar we eigenlijk wat mee moeten.
Ik heb mn planten en gelijk maar water gegevenquote:Op donderdag 18 juni 2026 15:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De planten gaan nu echt keigoed, hebben zo veel nieuwe bladeren, het begint echt een oerwoud te worden in de kamer
Met z'n tweeën worden dingen sneller vies, en mijn tolerantie voor dingen-in-stapeltjes is beduidend lager. En ik kan niet zo heel goed negeren dat achter de deur van de logeerkamer een stapel dingen ligt waar we eigenlijk wat mee moeten.
Dit vind ik serieus een heel goede deal overigensquote:Op donderdag 18 juni 2026 14:37 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja dan voelt het alsof hij mij een plezier doet ipv als moeten
Weet je, hij heeft me al door zo veel hersenkronkels heen geholpen. Ik vind het nog best ok om de eerste paar keer even te zeggen, ik ga de planten water geven en stofzuig jij dan?
En dan moet het maar een gewoonte worden.
Maar hey, ze hébben wel vrouwenpaspoppen. Ook dat zijn kleine stapjes vooruit in de kluswereldquote:Op donderdag 18 juni 2026 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
J ging vanochtend een klusbroek kopen. Er waren ook vrouwenpaspoppen in kluskleding. Dus ik vragen waar de vrouwenbroeken hingen.
"Alles is unisex mevrouw"
.....
Dus het enige wat je kon zien was of de bipsronding en de stof compatibel zouden kunnen zijn ?quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
J ging vanochtend een klusbroek kopen. Er waren ook vrouwenpaspoppen in kluskleding. Dus ik vragen waar de vrouwenbroeken hingen.
.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Aan mij zul je weinig hebben qua opruimen en schoonmaken.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maja... ik vind huishouden ook wel een moetje hoor. Tuin helemaal![]()
Maar dat hoort bij het grotemensenleven. Tis niet alsof hij nu bloedgemotiveerd is![]()
En, in jullie geval, als ik wist dat ik mijn partner er gelukkig(er) mee maak door daarin mijn bijdrage te leveren, dat zou mij wel motiveren.
(Verkapte 'help deze slons aan een partner')
WE? Of hij? En voordeel dat er een deur voor zit. Je ziet er niets van.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Na ja, de ongeopende post en ongeopende bagage van vorige maand moeten we wel wat mee hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:26 schreef z80 het volgende:
[..]
WE? Of hij? En voordeel dat er een deur voor zit. Je ziet er niets van.
Negeren kun je leren. En geeft heel erg veel rust.
Ja leuk zijn zequote:
Balistol Stichfrei. In Nederland niet te koop, goed spul.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:09 schreef borisz het volgende:
Uiteindelijk niks meer gedaan vanmiddag. Ik ben behoorlijk lek gestoken en dat maakte dat ik me niet lekker voelde. Maar ik geloof dat het meeste nu wel is opgeruimd.
Vanavond Vietnamees!
😁quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
.....
@sigme wat een mooie omgeving! Zó afwisselend en tegengesteld van de vlakke polder hier.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:55 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Luister! Dit was vanochtend op m'n hardlooprondje
[ afbeelding ]
Dit ook - hier hoor je de dodaars
Locatie Siepelveentje, niet de die van @:derludolfmaar die van bij mij in de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |