abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221080111
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
We hebben de andere dingen die we op deze vrije dag hebben gedaan op andere momenten gedaan zodat we vandaag hier ook naartoe zouden kunnen. En het was nog maar een kwartier rijden ook dus tja.

Er is wel een watertap in de rij bij Symbolica en hier binnen is het heerlijk koel.

Ik ben wel blij dat we niet hoefden te winkelen voor kleding vandaag. Dat was helemaal verschrikkelijk geweest.
Vorig jaar stond de airco in het restaurant Pinokkio op standje vriezen, misschien daar tussendoor nog even afkoelen.
pi_221080119
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:32 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik las eerst dat jullie 6 dagen op een festival in deze temperaturen zouden staan, gelukkig is het maar 1 dag dus? :%
Yes, gelukkig wel.
pi_221080153
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 15:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hij liep de kantjes eraf.

Planten bleven leven maar dat was het wel.
De planten gaan nu echt keigoed, hebben zo veel nieuwe bladeren, het begint echt een oerwoud te worden in de kamer _O_

Hij deed aan paniekpoetsen als er bezoek zou komen.

Dingen niet opruimen maar op nette stapeltjes leggen.

Met z'n tweeën worden dingen sneller vies, en mijn tolerantie voor dingen-in-stapeltjes is beduidend lager. En ik kan niet zo heel goed negeren dat achter de deur van de logeerkamer een stapel dingen ligt waar we eigenlijk wat mee moeten.
Nu is heel veel duidelijk. Praat niets goed maar het zat er niet ingebakken bij hem en bij jou wel.
We have far more in common than that which devides us..
pi_221080429
quote:

[..]

De planten gaan nu echt keigoed, hebben zo veel nieuwe bladeren, het begint echt een oerwoud te worden in de kamer _O_

Met z'n tweeën worden dingen sneller vies, en mijn tolerantie voor dingen-in-stapeltjes is beduidend lager. En ik kan niet zo heel goed negeren dat achter de deur van de logeerkamer een stapel dingen ligt waar we eigenlijk wat mee moeten.
Ik heb mn planten en gelijk maar water gegeven
  donderdag 18 juni 2026 @ 16:09:21 #180
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221080442
J ging vanochtend een klusbroek kopen. Er waren ook vrouwenpaspoppen in kluskleding. Dus ik vragen waar de vrouwenbroeken hingen.

"Alles is unisex mevrouw"

.....

:')
Spoilers!
pi_221080451
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:37 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja dan voelt het alsof hij mij een plezier doet ipv als moeten :')

Weet je, hij heeft me al door zo veel hersenkronkels heen geholpen. Ik vind het nog best ok om de eerste paar keer even te zeggen, ik ga de planten water geven en stofzuig jij dan?
En dan moet het maar een gewoonte worden.
Dit vind ik serieus een heel goede deal overigens *). Als dit werkt, zou ik ook wel met de hand over mijn hart strijken voor de komende maanden!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221080470
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
J ging vanochtend een klusbroek kopen. Er waren ook vrouwenpaspoppen in kluskleding. Dus ik vragen waar de vrouwenbroeken hingen.

.....

Maar hey, ze hébben wel vrouwenpaspoppen. Ook dat zijn kleine stapjes vooruit in de kluswereld :+.

Tijdens mijn studie moest ik schoenen met stalen neuzen hebben (met zo min mogelijk profiel) voor op een archeologische opgraving. Ik heb maat 36, dat was echt een zoektocht.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 18 juni 2026 @ 16:46:16 #183
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221080605
quote:

.....

Dus het enige wat je kon zien was of de bipsronding en de stof compatibel zouden kunnen zijn ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_221080644
“paniekpoetsen” copyright Tele, die houden wij erin w/

En ja, de tandarts vond een gaatje in een composietvulling en daardoor …
beetje AU.
En de secretaresse vond een gaatje in de agenda om het te repareren vooraf aan onze midweek Eiland w/
pi_221080868
Ik wilde niet bij g intrekken in zijn flatje, want g was B ;)
pi_221080883
Oh jongens, mijn nieuwe vrijwilligerswerk is O+
En ook :? en :D en _O- en eh.... maar de sfeer, de mensen, het park, de manier waarop dingen (semi-)professioneel, maar tegelijkertijd ook houtje touwtje zijn en de relaxheid is om te zoenen. En als er ff geen mensen voor je skattige kassahuisje verschijnen of zo, hoor je alleen maar vogeltjes kwetteren.

Zondag al helemaal in mijn up van 10 tot 14 *G*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221080898
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:49 schreef Blues het volgende:
om te zoenen
O+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221080921

Luister! Dit was vanochtend op m'n hardlooprondje

Dit ook - hier hoor je de dodaars

Locatie Siepelveentje, niet de die van @derLudolf ;) maar die van bij mij in de buurt
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 juni 2026 @ 18:09:36 #189
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221081055
Uiteindelijk niks meer gedaan vanmiddag. Ik ben behoorlijk lek gestoken en dat maakte dat ik me niet lekker voelde. Maar ik geloof dat het meeste nu wel is opgeruimd.

Vanavond Vietnamees!
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 18 juni 2026 @ 18:21:32 #190
63722 z80
I fink you freaky
pi_221081156
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Maja... ik vind huishouden ook wel een moetje hoor. Tuin helemaal :r
Maar dat hoort bij het grotemensenleven. Tis niet alsof hij nu bloedgemotiveerd is :7

En, in jullie geval, als ik wist dat ik mijn partner er gelukkig(er) mee maak door daarin mijn bijdrage te leveren, dat zou mij wel motiveren.

(Verkapte 'help deze slons aan een partner' _O- )
Aan mij zul je weinig hebben qua opruimen en schoonmaken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 18 juni 2026 @ 18:26:21 #191
63722 z80
I fink you freaky
pi_221081208
quote:

[..]

WE? Of hij? En voordeel dat er een deur voor zit. Je ziet er niets van.
Negeren kun je leren. En geeft heel erg veel rust.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_221081243
Ik heb de 18u deadline niet meer gered. Uiteindelijk toch veel te lang bezig met de scriptie waar ik zelf feedback op moest geven. Twee vd vier van mn docent die ik moest checken zijn wel aangevuld/aangepast en opgestuurd. Nu eerst koken en eten en dan de andere twee, studenten hebben al een update-en-excuus mail gehad.

Oh, en ik ben B nog steeds wat betreft manier van opruimen. Ik denk nog wel een heel stuk erger. Ik heb deze week mn to do lijst app weer bijgewerkt en opnieuw ingesteld op mn andere telefoon, en de taken die erin stonden waren nog met een deadline ergens half 2025 :+ (wat niet betekent dat ik sindsdien niet heb schoongemaakt overigens :P maar wel zonder structuur).

Ik vind een opgeruimd huis heel prettig, maar tegelijkertijd hou ik niet van opruimen, ben ik zo chaotisch als de pest en lukt het me niet dingen bij te houden. Dus ik heb een robot beneden die elke avond in elk geval stofzuigt en 2x per week dweilt en een robot op de eerste verdieping die elke dag de kattenkamer en overloop stofzuigt en de dagen dat ik tijd heb/eraan denk om de slaapkamer/badkamer open te zetten met katten beneden opgesloten, ook de slaapkamer en badkamer. Mijn eettafel is een verzamelplek voor jassen, tassen, spullen die uit tassen komen. Mijn trapkast is een opslagplek met deur die ik 1x in de zoveel tijd weer keurig netjes maak maar die 75% vd tijd hartstikke rommelig is. Mn badkamer liggen allerlei dingen op het kastje en naast het kastje die daar niet per se thuis horen (weg moeten, ergens opgeruimd moeten etc). Het aanrecht en fornuis maak ik schoon wanneer ik er eten op ga maken want katten, maar dingen als de oven of keukenkastjes doe ik sporadisch als het me opvalt dat het écht vies is. En zo kan ik nog wel even door. Opruimen doe ik als er iemand op bezoek komt zodat de zichtbare delen netjes zijn.

Maar dat is prima, want niemand heeft er nu last van ;). Mijn ex was @Tele6, en ondanks dat hij hartstikke conflictvermijdend was (en ik ook) was het wel vrij snel duidelijk dat ik toch wel echt even wat netter moest worden om het samenwonen tot een succes te maken. Vond ik dat leuk? Mwoah. Maar ja, hij trok het anders echt niet, en alles op hem laten aankomen vond ik ook niet eerlijk. Dus ik snap B verder ook wel in dat het irritant is als de ander het schoner/opgeruimder wil hebben dan jij zelf nodig vind. Ik vind alleen dat het wel een compromis is dat je moet maken. Dus hopelijk helpt het plan van gewoonte laten inslijten @Tele6, en doet hij het straks allemaal uit zichzelf!

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 18-06-2026 19:02:03 ]
pi_221081309
Oh, en ik vergeet nou al een paar keer @Clubsoda en @Vanyel te vragen of jullie aanraders hebben voor terrasjes in jullie centrum. Graag met schaduw :D waar je op vrijdag rond 10u al terecht kunt.
pi_221081334
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:26 schreef z80 het volgende:

[..]
WE? Of hij? En voordeel dat er een deur voor zit. Je ziet er niets van.
Negeren kun je leren. En geeft heel erg veel rust.
Na ja, de ongeopende post en ongeopende bagage van vorige maand moeten we wel wat mee hoor.

En we hangen de was op in de logeerkamer maar dat is veel minder leuk als je over ongeopende bagage heen moet klimmen om bij het wasrek te komen. ;)

De dingen in stapeltjes probeer ik idd te negeren, maar vaak bevatten ze categorieën spullen waar ik vind dat we wat mee moeten (zoals die ongeopende post die altijd op stapeltjes eindigt, WAAROM?)
pi_221081441
Dodaars O+
pi_221081454
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:52 schreef Blues het volgende:
Dodaars O+
Ja leuk zijn ze :Y

Ik had best een goeie week tot nu toe met een luide wielewaal, een eekhoorn, een groene specht en dodaars.
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 19:15:18 #197
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221081578
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:09 schreef borisz het volgende:
Uiteindelijk niks meer gedaan vanmiddag. Ik ben behoorlijk lek gestoken en dat maakte dat ik me niet lekker voelde. Maar ik geloof dat het meeste nu wel is opgeruimd.

Vanavond Vietnamees!
Balistol Stichfrei. In Nederland niet te koop, goed spul.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221081756
quote:

.....

😁
pi_221082026
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juni 2026 17:55 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Luister! Dit was vanochtend op m'n hardlooprondje

[ afbeelding ]
Dit ook - hier hoor je de dodaars

Locatie Siepelveentje, niet de die van @:derludolf ;) maar die van bij mij in de buurt

@sigme wat een mooie omgeving! Zó afwisselend en tegengesteld van de vlakke polder hier.
pi_221082053
Vandaag een serie gebingewatched op Netflix “i will find you” een aanrader had al wel snel door wie de foute man was maar op deze manier, dat zag ik niet aankomen.
Tussendoor boodschappen in ontvangst genomen en opgeruimd en nu, in etappes, de afwasmachine uitruimen, sta nog steeds te wiebelen op de benen maar het gevoel dat het iets beter gaat
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')