Stasimuseum is super tof. Pluspunten voor de paternosterlift.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:03 schreef borisz het volgende:
Morgen maar direct Stasi Museum.
Ik ga donderdag aan de wandel in Rangsdorf. Komoot heeft een aardig rondje gevonden.
En daarna wordt het heet. Dan zie ik het nog wel.
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Stasimuseum is super tof. Pluspunten voor de paternosterlift.
Jeugdherinneringenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Pluspunten voor de paternosterlift.
Als dat de voorwaarden is voor een + bij een paternosterlift dan lust ik er nog wel een paar.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee maar wel operationeel te zien
Duimt!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Duimen allemaal voor Teuntje. Ze staat op de site.
Was goddelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zo hier eten
https://www.closnormand.fr/page/restaurant
Ja, tenzij het veel te lang duurt, evt zou ze dan naar een katten pension kunnen (of een gastgezin) maar ze zijn daar nu nier zo blij met mij ( kan ik me voorstellen) dus dat ga ik nu niet vragenquote:
Inderdaad. Ze is niet echt op eten gefocussed, snoepjes blieft ze niet, en wanneer er een deur dicht is laat ze luid weten dat ze het er niet mee eens is. Gisteren ging ik even met de lift naar beneden en man wat een herrie. Dan slapen de buren ook nietquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:12 schreef AnneX het volgende:
En de deur van slaapkamer dicht is een optie?
Of met mand en eten op de andere kamer en deur dicht?
Alsof je het selluf niet hebt bedacht…😉
Ja, dat wil je niet. Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze is niet echt op eten gefocussed, snoepjes blieft ze niet, en wanneer er een deur dicht is laat ze luid weten dat ze het er niet mee eens is. Gisteren ging ik even met de lift naar beneden en man wat een herrie. Dan slapen de buren ook niet
Ze negeert dat, ook de mand, de krabpaal, de spelletjes, de lampjes de snoepjesquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, dat wil je niet. Inderdaad.
Heb je een kartonnen doos waarin zij kan wegkruipen? i.p.v. op jou springen.
Als zij de rest van het huis heeft… kan jouw deur toch wel dicht?
Doe je de deur overdag dicht? Kan zij daaraan wennen…
Tof! In Frankrijk zoek ik ook altijd waar de kringloop zit, dat is een vast onderdeel van de vakantiepretquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja, in Normandië
Stropen de kringloop en vlooienmarkten af.
Opvallend hoe ze verschilllen
Op zondagochtend is de bakker gewoon geopend in Duitslandquote:Op woensdag 17 juni 2026 08:48 schreef borisz het volgende:
'Wil je ontbijten voor 16 euro?' zei de baliedame gisteren.
Nou bij de bakker voor meerdere broodjes en koffie zit ik op de helft.
Moet alleen wel letten dat ik zondag kan ontbijten..
Nu bij de supermarkt wel al wat dingetjes gehaald. Maar ontbijten doe ik bij de bakker.
Telefoon is vol. Ik ga richting Stasi Musuem
Oh mn appartement staat waar vroeger de Buitenlandse Zaken Bunker was, die ondergronds gekoppeld was met de Hitlerbunker.
Tja, zo te lezen ging het slechter met haar dan de buitenwacht dacht.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:33 schreef derLudolf het volgende:
Lees net dat die Noorse prinses al een longtransplantatie heeft ondergaan. Hoe geloofwaardig vinden jullie het dat ze net als een ander is behandeld?
Berlin Hauptbahnhof. daar zit een rewe in die ook op zondag open is.quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:48 schreef borisz het volgende:
'Wil je ontbijten voor 16 euro?' zei de baliedame gisteren.
Nou bij de bakker voor meerdere broodjes en koffie zit ik op de helft.
Moet alleen wel letten dat ik zondag kan ontbijten..
Nu bij de supermarkt wel al wat dingetjes gehaald. Maar ontbijten doe ik bij de bakker.
Telefoon is vol. Ik ga richting Stasi Musuem
Oh mn appartement staat waar vroeger de Buitenlandse Zaken Bunker was, die ondergronds gekoppeld was met de Hitlerbunker.
😢quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ben nu 2 weken aan het toeren in Frankrijk maar 1 ding doet mij echt schrikken. Veel wilde bloemen, velden vol bloeien vlas, maar ik zie nauwelijks bijen, geen hommels, vier vlinders gezien, op de voorruit nauwelijks insecten. Dat is een heel slecht teken
Dat viel ons ook op Sardinië op. Paar insectjes op voorruit, maar weinig gezoem met wandelen langs lekkere volle bermen, voetpadenquote:Op woensdag 17 juni 2026 11:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ben nu 2 weken aan het toeren in Frankrijk maar 1 ding doet mij echt schrikken. Veel wilde bloemen, velden vol bloeien vlas, maar ik zie nauwelijks bijen, geen hommels, vier vlinders gezien, op de voorruit nauwelijks insecten. Dat is een heel slecht teken
Begin deze maand berichtte NOS dat ze een transplantatie moest ondergaan en op de wachtlijst stond. Dat het nu al is ondergaan is erg snel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja, zo te lezen ging het slechter met haar dan de buitenwacht dacht.
Dan schuif je ws en gelukkig op en nog meer geluk met geschikte donor longen. Het zijn geen varkenslongen hè in vgl. met hartkleppen.
Volgende vraag: komt er iemand te kort aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |