Huh? Dat is toch niet erg logisch? Je wilt als witwaskapper toch geen daadwerkelijke klanten? Dus dan ben je toch blij dat echte kappers mensen wel knippen, want anders staan ze bij jou op de stoep.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:08 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.
Wat ook kan: drugs maffia schakelt bonafide kappers uit omdat die bonafide kappers de witwas praktijken in de weg zitten.
Ik ook!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben een van de 5 Nederlanders die het nog nooit gegeten heeft
Hier zitten inmiddels meerdere belwinkeltjes tegenover het CS (toch geen goedkope locatie) waarvan de uitbaters zo weinig te doen hebben dat ze samen met allerlei vage kennissen met dit mooie weer lekker de hele dag buiten op stoeltjes kunnen zitten. Mooi toch, slapend rijk worden. Zit vast geen verborgen geldstroom achter...quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:41 schreef LXIV het volgende:
Hier in een middelgroot dorp vanuit het niets in 5 jaar tijd opeens 4 'barbiers', waar alleen maar arabisch uitziende jonge mannen rondhangen... Waar wordt dat van betaald?
Iedereen behalve extreem naieve PRO-kutjes snapt wat hier gebeurd.
Duurde bij mij toch ook een paar broodjes Doner op de Amsterdamsestraatweg toen ik nog een student was die aangeschoten naar huis fietste en honger had, voordat ik het door had.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:41 schreef LXIV het volgende:
Hier in een middelgroot dorp vanuit het niets in 5 jaar tijd opeens 4 'barbiers', waar alleen maar arabisch uitziende jonge mannen rondhangen... Waar wordt dat van betaald?
Hier is het 40 euro voor een kind en 60 voor een volwassene.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:31 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
20-25 euro voor bijna een half uur werk vind ik niet bepaald crimineel.
Nou niet echt, waren dat soort tarieven bij hoeren maar waar. Zelfs Roemen vragen tegenwoordig het driedubbele voor een half uurtje.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:harvest89 lacht om dit soort tarieven
Hier ook eentje, kerel woont in sociale huur incl alle toeslagen maar zit wel altijd trots te vertellen dat hij verderop nog een koopwoning heeft op naam van zn vrouw die hij onderverhuurt en in irak een groot familiehuis heeft laten bouwen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
Hier in een kleine stad ook al 2 kapperszaken afgebrand. Toevallig allemaal Turks. Wel bijzonder.
Net als dat het best bijzonder is dat een van de eigenaars van een kapperszaak in een Audi R8 rijdt
Hier ook, als paddestoelen de grond uitquote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:41 schreef LXIV het volgende:
Er kan nog wel eens een ambtenaartje een dagje voor de deur staan als je in de risicocategorie valt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:40 schreef probeer het volgende:
Huh? Dat is toch niet erg logisch? Je wilt als witwaskapper toch geen daadwerkelijke klanten?
En #4.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:11 schreef SimonB. het volgende:
[..]
En ik #3
Gaat wel lekker trouwens in Vllardingen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En #4.
Eerst de loodgieters die het loodje leggen en nu de kappers die geknipt en geschoren worden.![]()
Verkeerd gelopen kleurspoelinkje 😱quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:53 schreef Halcon het volgende:
In Roermond is dat ook een tijd geweest. Dat gaat niet alleen over haren knippen zeg maar...
Héél toevalig kan ik een straat in Utrecht die echt helemaal vol zit met dat soort zaken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:28 schreef StateOfMind het volgende:
Het is algemeen bekend dat kapperszaken, bruidswinkels, friettenten en telefoon(accessoires)winkeltjes vaak witwas zaakjes zijn.
Wat natuurlijk niet betekent dat elke zaak zich daarmee bezig houdt.
Ik denk dat de kans groter is dat je zaak een paar kogels door de ramen krijgt van een conculegaquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:59 schreef nostra het volgende:
[..]
Er kan nog wel eens een ambtenaartje een dagje voor de deur staan als je in de risicocategorie valt.
ASW of kanaalstraat. Kan niet anders.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:37 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Héél toevalig kan ik een straat in Utrecht die echt helemaal vol zit met dat soort zaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |