Nee, want dan kom je bij winst op Tunesië nog op 5 punten en dat lijkt me zeker voldoende om nog door te gaan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dank je wel! Maar dat betekent dat we bij een gelijk spel er al uitliggen?
Ik kan het weer wat volgen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, want dan kom je bij winst op Tunesië nog op 5 punten en dat lijkt me zeker voldoende om nog door te gaan.
Waarom is die überhaupt mee.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Kut voor hemzelf, maar mooi dat Koetje niet weer in de verleiding kan komen hem in te brengen.
Om Veerman nog een even een dreun na te geven.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom is die überhaupt mee.
Hij heeft het 1 keer gedaan de laatste wedstrijd. De rest was alleen maar tikkie terug of breed.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:55 schreef OmniRocket het volgende:
Frenkie is echt geniaal hoe hij uit drukte weg kan draaien. Maar ik mis altijd diepgang.
Beter dan Jamie.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:15 schreef Anonymousz het volgende:
Is Michael Oliver een goeie scheidsrechter?
Dom gelul, je zegt het zelf al. Je had 8 groepen, dus de groepen waren veel sterker. Nu heb je veel gehandicapte ploegen bij elkaar in de poule die nooit aan 4 gaan komen. Met 4 ben je sowieso door.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:17 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Als Nederland verliest van Zweden kan Nederland maximaal 4 punten halen. Op het WK in Qatar waren er 8 groepen en in 7 groepen haalde de nummer 3 in de eindstand 4 punten. Met een matig doelgemiddelde kan je er met 4 punten dus best uitliggen.
Met 4 punten ben je in principe altijd wel 2e tenzij je een slechter doelsaldo als de 2 anderen hebt, 4 punten hebt, in principe kan je ook met 2 punten nog 2e wordenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:45 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dom gelul, je zegt het zelf al. Je had 8 groepen, dus de groepen waren veel sterker. Nu heb je veel gehandicapte ploegen bij elkaar in de poule die nooit aan 4 gaan komen. Met 4 ben je sowieso door.
Er deugt niks van maar wel lekker met 4 man afreizen. Wat doet zo’n Jeroen Kapteijns daar überhaupt, die voegt toch niks toe.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Fallentijn slijpt de messen, heerlijk, ook die podcast, ik kan daar zo van genieten, niks deugt er in de VS, zo zuur, echt geweldig.![]()
![]()
PSV rommel.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er deugt niks van maar wel lekker met 4 man afreizen. Wat doet zo’n Jeroen Kapteijns daar überhaupt, die voegt toch niks toe.
Die boeien me niks, ik luister alleen naar Fallentijn en dan hoor ik ook steeds Michel van Egmond.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er deugt niks van maar wel lekker met 4 man afreizen. Wat doet zo’n Jeroen Kapteijns daar überhaupt, die voegt toch niks toe.
Die gaat nu de Roon brengen, daar word ik ook niet heel blij van.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Kut voor hemzelf, maar mooi dat Koetje niet weer in de verleiding kan komen hem in te brengen.
Ja. Alleen geen vriend van Furdjil.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:15 schreef Anonymousz het volgende:
Is Michael Oliver een goeie scheidsrechter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |