Wat denk je, kunnen ze dit winnen? Sterkte tegenstander welquote:
Met hand op het hart naar het volkslied luisteren. of is de liefde niet zo groot ??quote:
Nee .. ik ken de tekst niet eensquote:Op maandag 15 juni 2026 17:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Met hand op het hart naar het volkslied luisteren. of is de liefde niet zo groot ??
Maar je fitty radar werkt toch nog wel!?quote:Op maandag 15 juni 2026 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou jawel maar als ik lees dat er niks aan gedaan kan worden en het is uitzingen dan is dat wat ik weet. Mijn glazen bol is een paar jaar geleden stuk gevallen.
Daar is niks mis mee idd.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar je fitty radar werkt toch nog wel!?
Geen fitty's hier anders krijg je met mijn parkiet te maken.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar je fitty radar werkt toch nog wel!?
I was a strangerquote:
Foto van je parkiet.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen fitty's hier anders krijg je met mijn parkiet te maken.![]()
Ja die jongsten moet Spanje nu reddenquote:Op maandag 15 juni 2026 19:31 schreef mario390 het volgende:
moet de jongste komen ik weet wel dat ik span-uru. X getippt heb
Geen verlenging Marioquote:Op maandag 15 juni 2026 19:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dat werd niks en wanneer tot 20:30 duurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |