Geen Wenen idd en ook geen trein ... gletschers en bergen en rivieren want dat is waar geologie om draait op de continentenquote:Op maandag 15 juni 2026 01:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag hopen dat je dan wat andere dingen ziet
Dus ook niet bij Sisi geweest?quote:Op maandag 15 juni 2026 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen Wenen idd en ook geen trein ... gletschers en bergen en rivieren want dat is waar geologie om draait op de continenten
Dat zal vast niet die dooie keizerin zijn geweestquote:Op maandag 15 juni 2026 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben haar naam vergeten die ene avond in de disco Lienz .... blond was ze ..
Ze zijn goed bezig met al die aanvallen, wat een werk voor de heren vanmorgen om het steeds weer in de rit te krijgenquote:Op maandag 15 juni 2026 10:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Het gaat nog niet helemaal lekker.![]()
[ afbeelding ]
De heren doen helemaal niks.quote:Op maandag 15 juni 2026 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn goed bezig met al die aanvallen, wat een werk voor de heren vanmorgen om het steeds weer in de rit te krijgen
Danny en Breuls zijn de hele morgen al bezig om de zooi goed te houden/krijgenquote:
Ze kunnen niks doen.quote:Op maandag 15 juni 2026 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Danny en Breuls zijn de hele morgen al bezig om de zooi goed te houden/krijgen
Breuls in FB / 503 storingen?
Moehahahaquote:Op maandag 15 juni 2026 09:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)met-tanken~a9209995/
quote:
quote:
Hey chocoquote:
quote:

quote:Op maandag 15 juni 2026 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
https://i.fokzine.net/upload/26/04/260429_1_daily1890_72.jpg
De heren zijn al sinds vannacht bezig en een can de heren heeft er maar een vrije dag voor opgeofferd zodat jullie weer kunnen bitchen. Fijn hčquote:
Stel je aan zeg, ik reageerde op dit wat er en niet meer niet in FB stondquote:Op maandag 15 juni 2026 15:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
De heren zijn al sinds vannacht bezig en een can de heren heeft er maar een vrije dag voor opgeofferd zodat jullie weer kunnen bitchen. Fijn hč
quote:Op maandag 15 juni 2026 06:49 schreef Breuls het volgende:
We zien een enorme toename van verkeer in de afgelopen uren. Waar we daar in eerdere gevallen vanaf konden komen door een specifiek land volledig te blokkeren gaat dat nu niet helpen, dus we moeten het even uitzingen, ben ik bang.
Hier wordt niet gebitcht.quote:Op maandag 15 juni 2026 15:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
De heren zijn al sinds vannacht bezig en een can de heren heeft er maar een vrije dag voor opgeofferd zodat jullie weer kunnen bitchen. Fijn hč
Ik stel me aan als ik dat wil hoorquote:Op maandag 15 juni 2026 15:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Stel je aan zeg, ik reageerde op dit wat er en niet meer niet in FB stond
[..]
Achtervolg je Dot?quote:Op maandag 15 juni 2026 15:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik weet net zo veel als ik lees.quote:
Soury and I go a long way. Ze weet wel hoe m'n post te interpreterenquote:
Hoezo achtervolgen?quote:Op maandag 15 juni 2026 16:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Achtervolg je Dot?
Maar wel vervelend al dat gezeik de hele tijd. Wat voor idioot doet dat (en dan druk ik me nog netjes uit).
Zijn dit van die aanvallen? Het is bijna elke dag wel een keer raak lijkt het
Weet ik niet? Ik zie je hier nooit.quote:
Nou ja dat hoop ik tochquote:Op maandag 15 juni 2026 16:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Soury and I go a long way. Ze weet wel hoe m'n post te interpreteren
Nee helaasquote:Op maandag 15 juni 2026 16:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Weet ik niet? Ik zie je hier nooit.
Maar wees welkom....je bent wel 40+ toch?
60+?quote:
Nee helaas.quote:
Huhquote:Op maandag 15 juni 2026 16:25 schreef RedShoe het volgende:
Vanavond de tweede wedstrijd van onze poule.
O, die is al geweestquote:
De bondskots van Tunesië is al ontslagen zelfsquote:Op maandag 15 juni 2026 16:29 schreef RedShoe het volgende:
[..]
O, die is al geweest![]()
Niks van meegekregen, ik dacht dat die vanavond was.
Groep F 14 juni - 22:00 uur: Nederland - Japan in Dallasquote:
Die tegen Tunesië ga ik niet kijken.quote:Op maandag 15 juni 2026 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Groep F 14 juni - 22:00 uur: Nederland - Japan in Dallas
Groep F 15 juni - 04:00 uur: Zweden - Tunesië in Monterrey
Groep F 20 juni - 19:00 uur: Nederland - Zweden in Houston
Groep F 21 juni - 06:00 uur: Tunesië - Japan in Monterrey
Groep F 26 juni - 01:00 uur: Japan - Zweden in Dallas
Groep F 26 juni - 01:00 uur: Tunesië - Nederland in Kansas City
Dan moet je de hele vrijdag nog ja.quote:
Ik ben fan, maar dat gaat me te ver. En tegenwoordig is mijn nachtrust wel belangrijk. Ik vond het gisteravond al vrij laatquote:Op maandag 15 juni 2026 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je de hele vrijdag nog ja.
quote:
Ik zag allemaal gezichten die daar ook posten.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2026 16:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik zag allemaal gezichten die daar ook posten.
eeuwig 25 toch?quote:
Helleuh.quote:
Nou jawel maar als ik lees dat er niks aan gedaan kan worden en het is uitzingen dan is dat wat ik weet. Mijn glazen bol is een paar jaar geleden stuk gevallen.quote:
Heb je nog steeds geen nieuwe?quote:Op maandag 15 juni 2026 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou jawel maar als ik lees dat er niks aan gedaan kan worden en het is uitzingen dan is dat wat ik weet. Mijn glazen bol is een paar jaar geleden stuk gevallen.
Jawel van matglasquote:Op maandag 15 juni 2026 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen nieuwe?
Viva Espania?quote:
Wat denk je, kunnen ze dit winnen? Sterkte tegenstander welquote:
Met hand op het hart naar het volkslied luisteren. of is de liefde niet zo groot ??quote:
Nee .. ik ken de tekst niet eensquote:Op maandag 15 juni 2026 17:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Met hand op het hart naar het volkslied luisteren. of is de liefde niet zo groot ??
Maar je fitty radar werkt toch nog wel!?quote:Op maandag 15 juni 2026 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou jawel maar als ik lees dat er niks aan gedaan kan worden en het is uitzingen dan is dat wat ik weet. Mijn glazen bol is een paar jaar geleden stuk gevallen.
Daar is niks mis mee idd.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar je fitty radar werkt toch nog wel!?
Geen fitty's hier anders krijg je met mijn parkiet te maken.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar je fitty radar werkt toch nog wel!?
I was a strangerquote:
Foto van je parkiet.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen fitty's hier anders krijg je met mijn parkiet te maken.![]()
Ja die jongsten moet Spanje nu reddenquote:Op maandag 15 juni 2026 19:31 schreef mario390 het volgende:
moet de jongste komen ik weet wel dat ik span-uru. X getippt heb
Geen verlenging Marioquote:Op maandag 15 juni 2026 19:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dat werd niks en wanneer tot 20:30 duurd
Iedereen denk ik.quote:
waar is zij? En wann heb je zij gesproken?quote:Op maandag 15 juni 2026 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee .. mn dochter is onbereikbaar
Niet vandaag.. ze is in Madrid of Valenciaquote:Op maandag 15 juni 2026 20:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar is zij? En wann heb je zij gesproken?
Achso ik dachte langer nietquote:Op maandag 15 juni 2026 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet vandaag.. ze is in Madrid of Valencia
Ik had verwacht dat Spanje dit wel zou winnen. Maar Kaap Verdië speelde enorm defensief, wat ook wel te verwachten viel.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een beetje hoop dat zou kunnen gebeuren ipv de voorspelde 10-0 Spain
Ik heb eigenlijk wel genoten van deze wedstrijdquote:Op maandag 15 juni 2026 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Spanje dit wel zou winnen. Maar Kaap Verdië speelde enorm defensief, wat ook wel te verwachten viel.
Oh dat zeker. Was een leuke pot.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel genoten van deze wedstrijd
Aaaaaaaaah lief!quote:
quote:Op maandag 15 juni 2026 20:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar is zij? En wann heb je zij gesproken?
Madrid en teleurgesteld want ze heeft de wedstrijd gezien ... Maar goed niet getreurd donderdag naar Miamiquote:Op maandag 15 juni 2026 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet vandaag.. ze is in Madrid of Valencia
Ze zijn helegaar niet zo lelijkquote:Op maandag 15 juni 2026 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
Bijzondere haaien
https://www.hln.be/dieren(...)raag-zien~aaaa6800c/
Wat een prachtig dierquote:Op maandag 15 juni 2026 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
Bijzondere haaien
https://www.hln.be/dieren(...)raag-zien~aaaa6800c/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juni 2026 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
Verjaardagscadeau voor Aoibhin van haar ouders (en ook een beetje voor mij)Felies met @AoibhinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juni 2026 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
Verjaardagscadeau voor Aoibhin van haar ouders (en ook een beetje voor mij)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Hoi hoi.quote:
Dat kan ook natuurlijk. Had je nog vakantie of ben je weer aan het werk en als je weer aan het werk bent, welk land?quote:
Ik ook, gebeurt ook niet veel meer gelukkig.quote:
Frankrijk. Zit beetje aan de rand van Parijs.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk. Had je nog vakantie of ben je weer aan het werk en als je weer aan het werk bent, welk land?
Door de jaren leren mensen het welquote:Op maandag 15 juni 2026 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook, gebeurt ook niet veel meer gelukkig.
Iig in de buurt van NL dan.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Frankrijk. Zit beetje aan de rand van Parijs.
Kut Fransen
Gelukkig wel.quote:
Soms. Maar niet altijd.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 15 juni 2026 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Frankrijk. Zit beetje aan de rand van Parijs.
Kut Fransen
had je al iets gewonnen met gokken?quote:Op maandag 15 juni 2026 22:32 schreef mario390 het volgende:
moet de oude lukaku komen dat de belgie en goall makt pff
Goede vraag, ook al snapt hij hem weer niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |