Nigel de Jong is daar een verschrikking, die stapelt fout op fout.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wordt echt tijd voor een flinke zuivering daar bij die kliek in Zeist.
Volgens mij overdrijf je een beetje.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
2010 was zeker geen goed of tactisch geavanceerd voetbal. De rest van de wereld haatte ons.
Gakpo is de perfecte teamplayer. Bijna 200 wedstrijden Liverpool inmiddels en gewoon 1 op 3 loopt hij. Zeurt nooit enzquote:Op maandag 15 juni 2026 00:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In heb wel nog de indruk van enige mentaliteit bij Summerville.
Dat heb ik bij een Malen, Depay en Gakpo dan weer niet.
Met mentaliteit bedoel ik dan niet 'ren je rot' maar bedoel ik hoe je naar jezelf en je directe werkomgeving kijkt.
Dat idd..quote:Op maandag 15 juni 2026 00:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het enige wat hij heeft bereikt is met zijn verrotte ijdele kop die Japanner omver botsen.
Echt bewust kiezen voor verdedigen zonder enige tegendruk.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:36 schreef Ramboetan het volgende:
2-1 voor en Japan moet. Dan ga je loeren op de counter met je snelheid voorin. Wie o wie zullen we er eens uithalen? Summerville er uit voor koopmeiners, dames en heren.
Onbegrijpelijk dat ze die daar ooit hebben neergezet in die functie, totaal niet capabel en niet berekend op zo'n taak.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nigel de Jong is daar een verschrikking, die stapelt fout op fout.
Recordaantal overtredingen.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die dubbele pivot op de manier zoals Nederland die had geimplementeerd was natuurlijk al heel verdedigend (bij Duitsland kwamen bijvoorbeeld Khedira en Schweinsteiger veel vaker aan de rand van de 16 van de tegenstander), op zich een logische keuze maar ook daar zeer verdedigend.
Die wissel is ook niet te begrijpen.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:36 schreef Ramboetan het volgende:
2-1 voor en Japan moet. Dan ga je loeren op de counter met je snelheid voorin. Wie o wie zullen we er eens uithalen? Summerville er uit voor koopmeiners, dames en heren.
Tegen Brazilië lag onze halve kont open de eerste helft. God dat was slecht kolerequote:Op maandag 15 juni 2026 00:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Volgens mij overdrijf je een beetje.
Die finale was saai. Door beide teams.
Tegen Brazilie en Uruguay hadden we goed gespeeld. Naar mijn herinnering dan.
Vooral veel geschopt. Dat was het jaar dat we de bewondering van de wereld verloren.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Gebaseerd op niks.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Echt bewust kiezen voor verdedigen zonder enige tegendruk.
Gewoon een goede strategie gezien het materiaal. En dan leunen op flitsen van Robben en Sneijder. Van Persie normaal ook, maar die speelde niet geweldig voor zo ver ik nog weet.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
V Persie was heel vaak slecht bij het Nederlands elftal. Was geen dragende kracht als Sneijder en Robben.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gewoon een goede strategie gezien het materiaal. En dan leunen op flitsen van Robben en Sneijder. Van Persie normaal ook, maar die speelde niet geweldig voor zo ver ik nog weet.
Los van dat Gakpo nooit geslaagd is bij Liverpool zie je gewoon dat hij vrij solistisch te werk gaat en in zijn hele bewegen en positioneren van de rest is losgekoppeld. Hij heeft bovendien geen creativiteit in zijn hoofd.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gakpo is de perfecte teamplayer. Bijna 200 wedstrijden Liverpool inmiddels en gewoon 1 op 3 loopt hij. Zeurt nooit enz
Blijkbaar uit behoudzucht, maar het is zo contraproductief. Je grijpt in en veroorzaakt wat je vreest.quote:
Ja dat is een goeie.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:39 schreef Saekerhett het volgende:
Die Van Hecke zegt wel verstandige dingen.
Speelt vrijwel wekelijks bij Liverpool. Hoezo niet geslaagd? Mag ook niet wegquote:Op maandag 15 juni 2026 00:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Los van dat Gakpo nooit geslaagd is bij Liverpool zie je gewoon dat hij vrij solistisch te werk gaat en in zijn hele bewegen en positioneren van de rest is losgekoppeld. Hij heeft bovendien geen creativiteit in zijn hoofd.
Dick heeft er 7 om zn oren gehad. Even mondje dichtquote:Op maandag 15 juni 2026 00:40 schreef TLC het volgende:
Dick Advocaat snapt het wissel beleid van Koeman niet
Ja dit. Vanaf 2010 is alle glans gewoon weg. Werd er gewoon anders gekeken naar het eens zo vernieuwende en vooruitstrevende Nederland, met creatieve voetballers.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:38 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Vooral veel geschopt. Dat was het jaar dat we de bewondering van de wereld verloren.
Ja klopt.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tegen Brazilië lag onze halve kont open de eerste helft. God dat was slecht kolere
Ja. Maar het was niet eens gebaseerd op een daadwerkelijk wedstrijdverloop. Japan zou eerder gaten laten vallen bij elke poging.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Blijkbaar uit behoudzucht, maar het is zo contraproductief. Je grijpt in en veroorzaakt wat je vreest.
Zo blind kan zelfs Koeman niet zijn.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:40 schreef Richestorags het volgende:
Je gaat zien dat Memphis straks als basisspeler gaat starten.
Hopelijk gewoon Brobbeyquote:Op maandag 15 juni 2026 00:42 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Zo blind kan zelfs Koeman niet zijn.
Toch?
Nee dan treft Oranje Frankrijk nietquote:Op maandag 15 juni 2026 00:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarna Frankrijk enz. Nederland heeft het qua loting niet getroffen
Je praat hier over iemand met nul zelfreflectie.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:42 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Zo blind kan zelfs Koeman niet zijn.
Toch?
Ik refereerde aan de Robben wisselquote:Op maandag 15 juni 2026 00:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dick heeft er 7 om zn oren gehad. Even mondje dicht
Gakpo wordt uitgekotst door de Liverpool supporters vanwege zijn zeer voorspelbare en vertragende spel. Is nooit onbetwist basisspeler geworden.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Speelt vrijwel wekelijks bij Liverpool. Hoezo niet geslaagd? Mag ook niet weg
Hij speelt elke week? Dan ben je gewoon basisspelerquote:Op maandag 15 juni 2026 00:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Gakpo wordt uitgekotst door de Liverpool supporters vanwege zijn zeer voorspelbare en vertragende spel. Is nooit onbetwist basisspeler geworden.
Gakpo is drama bij Liverpool. Die wordt veel gelukkiger in Spanje bij Villareal of eventueel Atletico of Real Sociedad.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Speelt vrijwel wekelijks bij Liverpool. Hoezo niet geslaagd? Mag ook niet weg
Een speler zoals Elia toen kan je in een elftal als deze er goed bij hebbenquote:Op maandag 15 juni 2026 00:41 schreef Halcon het volgende:
Voor de rest deden er toen figuren als Mathijssen, Ooijer, Braafheid, Elia en de Zeeuw mee...
Zoals ze in Liverpool zeggen: "Hij speelt iedere week bij de tegenstander".quote:Op maandag 15 juni 2026 00:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij speelt elke week? Dan ben je gewoon basisspeler
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 15 juni 2026 00:41 schreef Halcon het volgende:
Voor de rest deden er toen figuren als Mathijssen, Ooijer, Braafheid, Elia en de Zeeuw mee...
Statistieken zijn primaquote:Op maandag 15 juni 2026 00:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zoals ze in Liverpool zeggen: "Hij speelt iedere week bij de tegenstander".
Geloof me nou maar, ik heb zo'n beetje iedere wedstrijd van Liverpool gezien de afelopen jaren.quote:
Die maakt het verschil ook niet.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:47 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Een speler zoals Elia toen kan je in een elftal als deze er goed bij hebben
Portugal met Advocaat.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wissels pakten dramatisch uit.
Waar hebben we dat eerder gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |