Een oude meneer op het forum?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:53 schreef golfer het volgende:
Edwin van der Sar
Ruud Krol, Ronald Koeman, Jaap Stam, Wim Suurbier.
Johan Neeskens, Ruud Gullit, Johan Cruijff.
Arjen Robben, Marco van Basten en Dennis Bergkamp.
Ja.quote:
98 was het eerste wk dat ik keekquote:Op zondag 14 juni 2026 23:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoe kun je Cruijff godverdomme nou niet noemen in je elftal. Schande.
Niet iedereen is >50quote:Op zondag 14 juni 2026 23:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoe kun je Cruijff godverdomme nou niet noemen in je elftal. Schande.
Inderdaad. EK1988 (en de kwalificatie daarvan) keek ik voor het eerst. In elk geval, dat weet ik nog. Bomincident tijdens die wedstrijd tegen Cyprus.quote:
Ed de Goey?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:53 schreef Caland het volgende:
Ed de Goey
Reiziger, Koeman, F de Boer, Gio
Cocu, Davids, Bergkamp
Robben, Kluivert, Van Persie
Seedorf "Ik neem deze wel let maar eens op"?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:31 schreef Solispolar het volgende:
En hoe mensen hier trouwens Davids noemen maar geen Seedorf..
Ik heb ze allebei, alleen ik heb Kluivert op de bank, komt er later in voor Bergkamp.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:31 schreef Solispolar het volgende:
Seedorf in Oranje was een vermakelijke rubriekquote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:31 schreef Solispolar het volgende:
Meest onderschatte Nederlandse speler aller tijden.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:32 schreef Perox het volgende:
[..]
Seedorf "Ik neem deze wel let maar eens op"?
Hij onderschatte het nemen van penalties ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Meest onderschatte Nederlandse speler aller tijden.
Leuk, maar in Oranje veranderde hij steevast in een zwarte Lex Immersquote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:07 schreef DrDentz het volgende:
Als Seedorf in de halve finale van de Champions League kwam dan won hij die cup altijd
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, maar in Oranje veranderde hij steevast in een zwarte Lex Immers
Zit er niet ver van af inderdaadquote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, maar in Oranje veranderde hij steevast in een zwarte Lex Immers
Niet best inderdaadquote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:37 schreef DrDentz het volgende:
Wat een armoede voor de jochies die nu jong zijn, de beste aanvaller die ze kunnen opstellen is Memphis.
Ja, dat was wel tamelijk bizar ja. Echt een uitzonderlijk goede carriere gehad maar bij het Nederlands elftal nooit echt heel succesvol geweest.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Seedorf in Oranje was een vermakelijke rubriek
Zal ook wel grotendeels te maken hebben met vertrouwen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:22 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Ja, dat was wel tamelijk bizar ja. Echt een uitzonderlijk goede carriere gehad maar bij het Nederlands elftal nooit echt heel succesvol geweest.
"Wat kon Seedorf nou gebeuren toen hij van elf meter schoot."
Dumfriesgodquote:Op woensdag 17 juni 2026 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van der Sar
Dumfries - R Koeman - Stam - Van Bronckhorst
Rijkaard - Gullit - Cocu
Van Persie - Van Basten - Robben
Van 74/78 weet ik te weinig. Van Beveren, Cruijff, Neeskens, Krol, Van Hanegem en Rensenbrink hebben allemaal de potentie om dit elftal te halen
Geen Bergkamp?quote:Op woensdag 17 juni 2026 17:36 schreef Sapstengel het volgende:
Van der Sar
Jaap Stam - Jaap Stam - Jaap Stam
Jaap Stam - Jaap Stam - Jaap Stam - Jaap Stam
Jaap Stam - Jaap Stam - Jaap Stam
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Op woensdag 17 juni 2026 17:36 schreef Sapstengel het volgende:
Als ze maar niet gaan kaarten danquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja goed punt. En doe ook maar John de Wolf erbij voor het meme potential.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |