Tr gezet, want het is witte.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat wordt stelselmatig ontkend, maar waarom zouden altijd blanken en 'vrije' mensen het slachtoffer zijn van moslimaanvallen?
Pure haat en discriminatie.
Omdat die knettergek verward onbegrepen zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat wordt stelselmatig ontkend, maar waarom zouden altijd blanken en 'vrije' mensen het slachtoffer zijn van moslimaanvallen?
Pure haat en discriminatie.
Wieberen met “witte”.quote:
Wit is negatief en beledigend.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is echt witte mensen, ipv bl*nke.
Ik ben niet wit wit is een scheldwoord die ik een hele tijd naar mijn hoofd heb gekregen omdat ik niet zoveel blos op mijn wangen heb.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met witte mensen?!
Witheet pinkskin.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben niet wit wit is een scheldwoord die ik een hele tijd naar mijn hoofd heb gekregen omdat ik niet zoveel blos op mijn wangen heb.
Ik ben blank. Rot op met je wit.
Als ik ziek ben dan ben ik wit.
Bijzonder dat het deugvolk mensen wil dwingen om zichzelf wit te noemen terwijl ze zich daar helemaal niet fijn bij voelen.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:33 schreef opgebaarde het volgende:
Het blijft bijzonder dat zoveel weldenkende mensen helemaal op tilt slaan bij het woord wit ipv blank. Veel sterkte toegewenst, het is zo wel een harde wereld hoor
Toen ik iets eerder in dit topic zei dat ik voortaan wit ging gebruiken was er scepsis dat het indruk zou maken.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:33 schreef opgebaarde het volgende:
Het blijft bijzonder dat zoveel weldenkende mensen helemaal op tilt slaan bij het woord wit ipv blank. Veel sterkte toegewenst, het is zo wel een harde wereld hoor
Ja precies, net als mensen die moeilijk doen om het woord nigger. Lekker boeiend allemaal.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:33 schreef opgebaarde het volgende:
In jouw brein ja.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bl**k bestaat niet. Mensen met een lichte huidskleur zijn wit.
quote:Op maandag 15 juni 2026 00:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja precies, net als mensen die moeilijk doen om het woord nigger. Lekker boeiend allemaal.
Precies dat is zelfs een verboden woord geworden omdat mensen het niet leuk vinden ondanks dat ze het zelfs te pas en te onpas gebruiken.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja precies, net als mensen die moeilijk doen om het woord nigger. Lekker boeiend allemaal.
Nou ja ik lees regelmatig dat die mensen zich niet zo moeten aanstellen en ze gebruiken het woord zelf ook. Maar oké, wat is de connotatie bij het woord wit dan??quote:Op maandag 15 juni 2026 00:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Discriminatoir.quote:Op maandag 15 juni 2026 01:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou ja ik lees regelmatig dat die mensen zich niet zo moeten aanstellen en ze gebruiken het woord zelf ook. Maar oké, wat is de connotatie bij het woord wit dan??
Of coke. Bij Radio Holland Marine is een witje een opdrachtbon.quote:Op maandag 15 juni 2026 02:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Discriminatoir.
Oa nos vond 'blank' te positief klinken voor blanke mensen en daarom hanteren ze 'wit'.
Zoek maar op. Is nog te vinden. Totale losgeslagen onzin.
Dus ik weet genoeg als mensen wit zeggen ipv blank. En ik ben ook niet wit, wit is een papiertje. Of verf.
Alles! Er bestaan geen witte mensen. Ook geen zwarte btw.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met witte mensen?!
Het blijft ook bijzonder dat zoveel niet denkende mensen op tilt slaan bij het woord 'neger', i.p.v. 'persoon van kleur'.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:33 schreef opgebaarde het volgende:
quote:Op maandag 15 juni 2026 09:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Alles! Er bestaan geen witte mensen. Ook geen zwarte btw.
quote:Op maandag 15 juni 2026 09:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Het blijft ook bijzonder dat zoveel niet denkende mensen op tilt slaan bij het woord 'wit', i.p.v. 'bl*nk'.
'Wit' is geen scheldwoord, itt tot 'bl*nk'. Niks mis met 'wit'.
Dat is "getint."quote:Op maandag 15 juni 2026 00:44 schreef vul_maar_in het volgende:
Als ik een Spanjaard of een Portugees zie denk ik niet bepaald "wit".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |