Totale onzin.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:18 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Bruine en zwarte migranten die stelselmatig alleen de inheemse blanke bevolking aanvallen is ook racisme. Is een geldende definitie.
Nee, dan is er sprake van generaliseren. Niet alles is meteen racisme.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Gaat erom dat individuen worden veroordeeld op hun daden, niet complete bevolkingsgroepen waarvan het gros er niets mee te maken heeft. Doe je dat wel dan is er sprake van racisme. Is een geldende definitie.
'Migranten' zijn geen etnische groep, maar bestaan uit verschillende etniciteiten en nationaliteit. Dus de groep migranten generaliseren of verantwoordelijk houden voor iets heeft niets met racisme te maken.quote:Racisme is de opvatting of doctrine dat er menselijke rassen te onderscheiden zijn met daaraan gerelateerde verschillen in karaktereigenschappen, fysieke capaciteiten en/of geestelijke vermogens. Wanneer voor het ene ras andere maatstaven gelden dan voor het andere, is er sprake van rassendiscriminatie
Bron
Je probeert er onterecht omheen te praten. Het gaat wel degelijk om een bevolkingsgroep namelijk migranten. Het is maar goed dat jij geen rechter bent, maar laat maar. Jij bent toch niet meer te helpen.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, dan is er sprake van generaliseren. Niet alles is meteen racisme.
[..]
'Migranten' zijn geen etnische groep, maar bestaan uit verschillende etniciteiten en nationaliteit. Dus de groep migranten generaliseren of verantwoordelijk houden voor iets heeft niets met racisme te maken.
Bovendien is het drukmaken hierover van mensen uit de bekende hoek niet serieus te nemen. Die hebben er nul problemen om dit met andere groepen te doen, van blanken tot conservatieve mensen en van Israëliërs tot 'Zionisten' of Christenen.
Nee, ik lever feiten aan. Jij gooit ten onrechte met het label 'racisme' en begint daarna te sneren ad hominem.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Je probeert er onterecht omheen te praten. Het gaat wel degelijk om een bevolkingsgroep namelijk migranten. Het is maar goed dat jij geen rechter bent, maar laat maar. Jij bent toch niet meer te helpen.
Het spijt me dat het allemaal te moeilijk voor je is om te begrijpen.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, ik lever feiten aan. Jij gooit ten onrechte met het label 'racisme' en begint daarna te sneren ad hominem.
Dat is te merken inderdaad.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Dit is echt te gemakkelijk lol en het kwartje wil maar niet vallen.
Van wat ik uit het feedback topic heb begrepen is het polariserend om racistische rellen zo te noemen. Welk type mens gepolariseerd wordt van een accurate beschrijving van racistische rellen als racistische rellen is mij nog een mysterie.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:48 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Tja. Laat ik het duidelijker formuleren. Of dat die messteker een racistisch motief had moet nog blijken. Daar gaat een onderzoeksrechter over dacht ik. Gaat men complete bevolkingsgroepen beschuldigen dan is er per definitie sprake van racisme.
je bent polariserend bezig als je het ene geweld erger vindt dan het andere geweld omdat het in je straatje valt. Benoem gewoon waar het staat, veroordeel wat veroordeeld moet worden en loop niet zo te janken. En dat zeg ik niet alleen tegen jouquote:Op zondag 14 juni 2026 20:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Van wat ik uit het feedback topic heb begrepen is het polariserend om racistische rellen zo te noemen. Welk type mens gepolariseerd wordt van een accurate beschrijving van racistische rellen als racistische rellen is mij nog een mysterie.
Net zoals we nog steeds niet weten waarom die gezondheidsmedewerker weer terug het ziekenhuis in is gejaagd met geweld. Kwam het door haar uiterlijk, accent, of hadden de relschoppers op haar naamplaatje gekeken. Een. Groot. Raadsel. En terwijl we in details verzuipen komen de racisten weg met racisme.
Die beschrijving is dus niet accuraat. Dit is jou ook al eerder medegedeeld toen je beweerde dat de huizen van mensen puur op basis van hun huidskleur in brand zijn gezet, toen is je aangetoond dat dit niet zo was.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Van wat ik uit het feedback topic heb begrepen is het polariserend om racistische rellen zo te noemen. Welk type mens gepolariseerd wordt van een accurate beschrijving van racistische rellen als racistische rellen is mij nog een mysterie.
Net zoals we nog steeds niet weten waarom die gezondheidsmedewerker weer terug het ziekenhuis in is gejaagd met geweld. Kwam het door haar uiterlijk, accent, of hadden de relschoppers op haar naamplaatje gekeken. Een. Groot. Raadsel. En terwijl we in details verzuipen komen de racisten weg met racisme.
Op welke basis zijn die huizen van mensen dan wel in brand gestoken? Ben even de draad kwijt hier.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die beschrijving is dus niet accuraat. Dit is jou ook al eerder medegedeeld toen je beweerde dat de huizen van mensen puur op basis van hun huidskleur in brand zijn gezet, toen is je aangetoond dat dit niet zo was.
En toch blijf je maar stug volhouden dat het allemaal racisme zou zijn. Waarom doe je dit? Het geeft namelijk de indruk dat je helemaal geen behoefte hebt aan een inhoudelijke discussie, maar vooral wilt trollen en olie op het vuur gooien.
Vraag het de daders.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Op welke basis zijn die huizen van mensen dan wel in brand gestoken? Ben even de draad kwijt hier.
Ik denk niet dat die huizen in de brand gestoken zijn, vriend.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Op welke basis zijn die huizen van mensen dan wel in brand gestoken? Ben even de draad kwijt hier.
Het betrof een wijk waar veel migranten wonen.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Lekker lopende zinnen man. Je kan hier alle kanten mee uit.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:13 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je bent polariserend bezig als je het ene geweld erger vindt dan het andere geweld omdat het in je straatje valt. Benoem gewoon waar het staat, veroordeel wat veroordeeld moet worden en loop niet zo te janken. En dat zeg ik niet alleen tegen jou
Ok, geen racisme dus volgens jou, maar haat tegen migranten oftewel vreemdelingen, hoe noem je zoiets ook weer?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het betrof een wijk waar veel migranten wonen.
jouw probleem wanneer je wederom iets niet snapt.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Lekker lopende zinnen man. Je kan hier alle kanten mee uit.
Dat wordt stelselmatig ontkend, maar waarom zouden altijd blanken en 'vrije' mensen het slachtoffer zijn van moslimaanvallen?quote:Op zondag 14 juni 2026 19:18 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Bruine en zwarte migranten die stelselmatig alleen de inheemse blanke bevolking aanvallen is ook racisme. Is een geldende definitie.
Xenophobie?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ok, geen racisme dus volgens jou, maar haat tegen migranten oftewel vreemdelingen, hoe noem je zoiets ook weer?
Tr gezet, want het is witte.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat wordt stelselmatig ontkend, maar waarom zouden altijd blanken en 'vrije' mensen het slachtoffer zijn van moslimaanvallen?
Pure haat en discriminatie.
Omdat die knettergek verward onbegrepen zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat wordt stelselmatig ontkend, maar waarom zouden altijd blanken en 'vrije' mensen het slachtoffer zijn van moslimaanvallen?
Pure haat en discriminatie.
Wieberen met “witte”.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |