Ja, jij wel. Maar dit soort users wil liever een beetje hitsen en daar moet ruimte voor zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar deze arrestatie plaatsvindt, wat eraan vooraf is gegaan en waarom de user in kwestie het filmpje in dit topic post
Ik zou sowieso altijd wat terughoudend zijn met dit soort drek zonder enige vorm van context en begeleid met een opruiende tekst afkomstig van X
Gewoon stoppen met premies betalen. Lijkt me makkelijk zat.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Elon Musk heeft s werelds grootste greep ooit gedaan in de pensioenkassen voor een bedrijf dat altijd verlies zal maken. Mensen kunnen niet boos genoeg op elkaar zijn over allerlei bullshit anders kunnen de miljardairs minder makkelijk graaien. En ipv die realisatie aanbidden de bootjes die gek juist.
Danny. Een lieve man denk ik. Maar wel iemand met een ontzettende tunnelvisie.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:48 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ja, jij wel. Maar dit soort users wil liever een beetje hitsen en daar moet ruimte voor zijn.
Want alle meningen mogen en topics worden juist verneukt door 'users die zich zogenaamd wél kunnen gedragen', aldus Danny.
De poging tot onthoofding en de mesaanval op dat meisje zou ik eerder racisme noemen. Bruine migranten hebben het keer op keer specifiek op blanken gemunt.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer zijn deze rellen niet meer doorspekt met racisme?
Ik ben het zo met jou eens.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar deze arrestatie plaatsvindt, wat eraan vooraf is gegaan en waarom de user in kwestie het filmpje in dit topic post
Ik zou sowieso altijd wat terughoudend zijn met dit soort drek zonder enige vorm van context en begeleid met een opruiende tekst afkomstig van X
Welke chantage tactieken gebruiken ze?quote:Op zondag 14 juni 2026 18:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wel mooi dat links helemaal uit de panty schiet wanneer je hun emotionele chantage tactieken overneemt. Gelukkig begint het steeds duidelijker te worden dat je met links nooit over de inhoud kan praten en dat het voor hun allemaal ideologisch en emotioneel gebaseerd is. Wat goed voelt is waar, vandaar ook helemaal prima om te begrijpen dat wanneer links lager gaat, je nog lager moet gaan. Vernietig ze op hun eigen speelveld.
Daar gaat het nu niet om. Het gaat om deze aanvallen, of die racistisch van aard zijn of niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:54 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De poging tot onthoofding en de mesaanval op dat meisje zou ik eerder racisme noemen. Bruine migranten hebben het keer op keer specifiek op blanken gemunt.
Ja echt? Ik ga bijna dagelijks naar het winkelcentrum voor mijn boodschapjes, en heb nog nooit zoiets meegemaakt.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:54 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De poging tot onthoofding en de mesaanval op dat meisje zou ik eerder racisme noemen. Bruine migranten hebben het keer op keer specifiek op blanken gemunt.
Deze reeks gaat over een racistische poging tot onthoofding.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar gaat het nu niet om. Het gaat om deze aanvallen, of die racistisch van aard zijn of niet.
Ik denk van wel, bruine en zwarte migranten vallen stelselmatig blanke autochtonen aan.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar gaat het nu niet om. Het gaat om deze aanvallen, of die racistisch van aard zijn of niet.
Dan open je daar een topic over. Ik stel nu de vraag of dit ineens geen racistische aanval meer is, omdat dat uit de TT is verdwenen.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:04 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Ik denk van wel, bruine en zwarte migranten vallen stelselmatig blanke autochtonen aan.
De TT is 'rellen in Belfast'.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:59 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Deze reeks gaat over een racistische poging tot onthoofding.
Ook deze aanval was denk ik racistisch, zo'n joelende en krijsende Soedanees bovenop een autochtone man.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan open je daar een topic over. Ik stel nu de vraag of dit ineens geen racistische aanval meer is, omdat dat uit de TT is verdwenen.
Gaat erom dat individuen worden veroordeeld op hun daden, niet complete bevolkingsgroepen waarvan het gros er niets mee te maken heeft. Doe je dat wel dan is er sprake van racisme. Is een geldende definitie.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:54 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Helaas voor mensen zoals de eindredactie van NU.nl bestaat er zoiets als patroonherkenning, na verloop van tijd gaan bepaalde zaken nu eenmaal opvallen.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Gaat erom dat individuen worden veroordeeld op hun daden, niet complete bevolkingsgroepen waarvan het gros er niets mee te maken heeft. Doe je dat wel dan is er sprake van racisme. Is een geldende definitie.
O, vandaar je post over dat de Britse politie nu ook 5-jarigen arresteert. Zonder enige context of wat dan ook.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:59 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Deze reeks gaat over een racistische poging tot onthoofding.
Met patroonherkenning moet je nogal oppassen. Voor je het weet zie het gezicht van Jezus in een aangebrande boterham.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:10 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Helaas voor mensen zoals de eindredactie van NU.nl bestaat er zoiets als patroonherkenning, na verloop van tijd gaan bepaalde zaken nu eenmaal opvallen.
Bruine en zwarte migranten die stelselmatig alleen de inheemse blanke bevolking aanvallen is ook racisme. Is een geldende definitie.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Gaat erom dat individuen worden veroordeeld op hun daden, niet complete bevolkingsgroepen waarvan het gros er niets mee te maken heeft. Doe je dat wel dan is er sprake van racisme. Is een geldende definitie.
Hoezo, elkaar ook, hoor.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:18 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Bruine en zwarte migranten die stelselmatig alleen de inheemse blanke bevolking aanvallen is ook racisme. Is een geldende definitie.
Een kleine en onschuldige prijs voor zo'n nuttig overlevingsmechanisme, als het slachtoffer in Belfast een beter ontwikkeld gevoel van patroonherkenning had gehad zou hij wellicht zijn oog nog hebben.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:14 schreef OllieA het volgende:
[..]
Met patroonherkenning moet je nogal oppassen. Voor je het weet zie het gezicht van Jezus in een aangebrande boterham.
Dat is meer op basis van religie. Moslimmigranten vallen stelselmatig niet-moslim migranten aan.quote:
Misschien zou je je eens moeten verdiepen in het verschijnsel apofenie. Mensen zien nogal eens patronen die er niet zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:22 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Een kleine en onschuldige prijs voor zo'n nuttig overlevingsmechanisme, als het slachtoffer in Belfast een beter ontwikkeld gevoel van patroonherkenning had gehad zou hij wellicht zijn oog nog hebben.
Klopt, de poging tot onthoofding kan een racistisch motief hebben gehad. Net als de rellen die daarop volgen dat overduidelijk hebben, met het heft maar in eigen handen willen nemen en migranten zelf maar “uit te zetten”.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:36 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat is meer op basis van religie. Moslimmigranten vallen stelselmatig niet-moslim migranten aan.
Zou je ook racisme kunnen noemen.
Tja. Laat ik het duidelijker formuleren. Of dat die messteker een racistisch motief had moet nog blijken. Daar gaat een onderzoeksrechter over dacht ik. Gaat men complete bevolkingsgroepen beschuldigen dan is er per definitie sprake van racisme.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:10 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Helaas voor mensen zoals de eindredactie van NU.nl bestaat er zoiets als patroonherkenning, na verloop van tijd gaan bepaalde zaken nu eenmaal opvallen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |