Russell ookquote:Op zondag 14 juni 2026 16:11 schreef Donderkonijn het volgende:
No further action. Zei ik toch, het is een Brit.
Was waarschijnlijk gewoon een hele domme strategie, maar door de VSC gered.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
Ferrari die de strategie een keer goed heeft. Het is een wonder
*prullenmand pakt*quote:
Een kapotte klok geeft ook twee keer per etmaal de juiste tijd aan.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
Ferrari die de strategie een keer goed heeft. Het is een wonder
quote:Op zondag 14 juni 2026 16:10 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (15:58:31)
Ik ben het met je eens.quote:
The sun shines on a dog's ass some daysquote:Op zondag 14 juni 2026 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk gewoon een hele domme strategie, maar door de VSC gered.
Fok Controlquote:
nee, ook zonder VSC had hij kunnen winnenquote:Op zondag 14 juni 2026 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk gewoon een hele domme strategie, maar door de VSC gered.
quote:Op zondag 14 juni 2026 16:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Fok Control
FOK MODS: INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) REVIEWED 5 SEC PANATY - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (15:58:31)
Als hij maar voor Russell komt vind ik het primaquote:Op zondag 14 juni 2026 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog hoop dat Kimi wint. Ik weet niet hoe, maar het kan.
Je weet niet hoe die banden het zouden hebben uitgehouden.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, ook zonder VSC had hij kunnen winnen
Dit is een tussenjaar. Het had slechter kunnen zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:14 schreef franske19 het volgende:
Red Bull is wel echt kut dit jaar. Verstappen op veel nieuwe banden dan Leclerc en kan er niet van wegrijden.
19 sec achter de plek voor hemquote:Op zondag 14 juni 2026 16:14 schreef franske19 het volgende:
Red Bull is wel echt kut dit jaar. Verstappen op veel nieuwere banden dan Leclerc en kan er niet van wegrijden.
Ze zijn even oud.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:14 schreef franske19 het volgende:
Red Bull is wel echt kut dit jaar. Verstappen op veel nieuwere banden dan Leclerc en kan er niet van wegrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |