Russell ookquote:Op zondag 14 juni 2026 16:11 schreef Donderkonijn het volgende:
No further action. Zei ik toch, het is een Brit.
Was waarschijnlijk gewoon een hele domme strategie, maar door de VSC gered.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
Ferrari die de strategie een keer goed heeft. Het is een wonder
*prullenmand pakt*quote:
Een kapotte klok geeft ook twee keer per etmaal de juiste tijd aan.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
Ferrari die de strategie een keer goed heeft. Het is een wonder
quote:Op zondag 14 juni 2026 16:10 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (15:58:31)
Ik ben het met je eens.quote:
The sun shines on a dog's ass some daysquote:Op zondag 14 juni 2026 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk gewoon een hele domme strategie, maar door de VSC gered.
Fok Controlquote:
nee, ook zonder VSC had hij kunnen winnenquote:Op zondag 14 juni 2026 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk gewoon een hele domme strategie, maar door de VSC gered.
quote:Op zondag 14 juni 2026 16:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Fok Control
FOK MODS: INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) REVIEWED 5 SEC PANATY - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (15:58:31)
Als hij maar voor Russell komt vind ik het primaquote:Op zondag 14 juni 2026 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog hoop dat Kimi wint. Ik weet niet hoe, maar het kan.
Je weet niet hoe die banden het zouden hebben uitgehouden.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, ook zonder VSC had hij kunnen winnen
Dit is een tussenjaar. Het had slechter kunnen zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:14 schreef franske19 het volgende:
Red Bull is wel echt kut dit jaar. Verstappen op veel nieuwe banden dan Leclerc en kan er niet van wegrijden.
19 sec achter de plek voor hemquote:Op zondag 14 juni 2026 16:14 schreef franske19 het volgende:
Red Bull is wel echt kut dit jaar. Verstappen op veel nieuwere banden dan Leclerc en kan er niet van wegrijden.
Ze zijn even oud.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:14 schreef franske19 het volgende:
Red Bull is wel echt kut dit jaar. Verstappen op veel nieuwere banden dan Leclerc en kan er niet van wegrijden.
SIGNED: STIGquote:Op zondag 14 juni 2026 16:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Fok Control
FOK MODS: INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) REVIEWED 5 SEC PENALTY - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (15:58:31)
Zit 1 ronde verschil in volgens mij in het voordeel van verstappenquote:
Ja toen ik keek waren ze even oud, maar ik keek precies op het moment dat Verstappen over de finish gingquote:Op zondag 14 juni 2026 16:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zit 1 ronde verschil in volgens in het voordeel van verstappen
En space.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Ok, Merc heeft geen gebrek aan pace. Sjors heeft een gebrek aan pace.
Die van Leclerc waren niet nieuw toch? Anyway misschien zit ik ernaast dan. Dan is het knap als hij de Ferrari voor blijft.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zit 1 ronde verschil in volgens mij in het voordeel van verstappen
Zoals verwacht. Het gaat eigenlijk beter dan verwacht met die nieuwe motor eigenlijk.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:14 schreef franske19 het volgende:
De hards van Lec lijken dat ook al wat te doen.quote:
Max is wel opeens aan het inlopen en Charles aan het inkakkenquote:
De hards van LEC ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |