abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 14 juni 2026 @ 20:40:56 #26
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221043256
Hoe ga je om met oud-en-nieuw?
[b]troel (de ~ (v.), ~en)[/b]
[i]1 [inf.] vrouw of meisje[/i]
[i]2 trut[/i]
pi_221043623
Mijn elfjarige mag kijken, maar die voetbalt ook zelf, houdt trouw een grote invulposter bij met alle uitslagen én heeft zelf een Scorito-poule opgezet voor de familie. Kortom: het leeft echt bij hem. Als dat niet zo zou zijn, ging hij gewoon naar bed. Zijn zusje van 7 geeft geen moer om voetbal, dus die lag gewoon om 19.30 plat.

Hij zal morgen wel totaal versleten zijn, maar daar herstelt hij ook wel weer van. Morgen even een avondje om 20.00 erin, nachtje bijslapen, opgelost. Op school is het momenteel ook niet erg kwalitatief hoogstaand meer allemaal, dus een dagje minder fit kan best.
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 21:19:48 #28
38824 crew  Droopie
pi_221043912
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 20:59 schreef Jentin het volgende:
Mijn elfjarige mag kijken, maar die voetbalt ook zelf, houdt trouw een grote invulposter bij met alle uitslagen én heeft zelf een Scorito-poule opgezet voor de familie. Kortom: het leeft echt bij hem. Als dat niet zo zou zijn, ging hij gewoon naar bed. Zijn zusje van 7 geeft geen moer om voetbal, dus die lag gewoon om 19.30 plat.

Hij zal morgen wel totaal versleten zijn, maar daar herstelt hij ook wel weer van. Morgen even een avondje om 20.00 erin, nachtje bijslapen, opgelost. Op school is het momenteel ook niet erg kwalitatief hoogstaand meer allemaal, dus een dagje minder fit kan best.
Top mama ben je *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell To The Liars
pi_221045273
quote:
2s.gif Op zondag 14 juni 2026 20:40 schreef Troel het volgende:
Hoe ga je om met oud-en-nieuw?
De oudste mag opblijven met een vriendinnetje erbij en dat meisje wil graag tot drie uur in de kroonluchter maar mijn dochter haakte om 0.05 af. Kleintjes mochten afgelopen oud en nieuw ook opblijven maar hebben dat volgens mij niet gered.

Ze slaapt al ruim een uur en vond er niet zoveel van verder maar ik denk dat we bij een eventuele kwalificatie alsnog er een ding van maken, dan gaat het vast een beetje leven op school.
-nee-
  Redactie Frontpage zondag 14 juni 2026 @ 22:40:04 #30
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221045503
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2026 22:31 schreef Marsenal het volgende:

[..]
De oudste mag opblijven met een vriendinnetje erbij en dat meisje wil graag tot drie uur in de kroonluchter maar mijn dochter haakte om 0.05 af. Kleintjes mochten afgelopen oud en nieuw ook opblijven maar hebben dat volgens mij niet gered.

Ze slaapt al ruim een uur en vond er niet zoveel van verder maar ik denk dat we bij een eventuele kwalificatie alsnog er een ding van maken, dan gaat het vast een beetje leven op school.
Dan heb je voor nu de juiste keuze gemaakt toch? En dan inderdaad een volgende keer opnieuw kijken.
[b]troel (de ~ (v.), ~en)[/b]
[i]1 [inf.] vrouw of meisje[/i]
[i]2 trut[/i]
pi_221050917
Misschien vallen die van 5 en 7 vanzelf wel in slaap tijdens de wedstrijd. Ik zou die van 11 wel bijvoorbeeld Nederland - Japan laten kijken, maar niet als bijvoorbeeld Congo - Oezbekistan om 22:00 uur zou zijn. Dan heb je dat niet elke dag.

Mijn zoontje kijkt met mij mee en is gisteren ook tijdens de wedstrijd in slaap gevallen. Mijn dochters kijken alleen landen die hen interesseren, zoals Nederland, België, Japan, VS, zuid Korea. Ze mogen kijken als ze het land op de kaart aan kunnen wijzen en het liefst ook de hoofdstad weten.

Voorwaarde is wel dat het ‘s ochtends geen gezeur is met op tijd opstaan.

[ Bericht 50% gewijzigd door Halcon op 15-06-2026 14:09:14 ]
  maandag 15 juni 2026 @ 20:41:00 #32
11682 Moonah
Jolie femme
pi_221054466
Ik lees hier 'ach, laatste weken school stelt weinig voor', 'een keertje niet fit is niet zo erg', 'als ze maar niet zeuren bij het opstaan'. Beseffen jullie hoe het er in een klas aan toe kan gaan als de helft van de kinderen stikchagrijnig is ivm te weinig slaap? Irritaties, geruzie. Misschien toch iets om in overweging te nemen.
(Ik vind het sowieso bizar hóe druk veel kinderen het tegenwoordig hebben in het weekend, zitten de hele maandag te gapen).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_221055528
Dat nachtrust enzo, ik snap dat mensen zoiets hebben van, 'een keertje kan wel' maar ik heb jarenlang er voor moeten knokken om die kinderen een stabiel ritme te geven waarin er daadwerkelijk voor iedereen een kwalitatief goede nachtrust is en ik denk dat ik daarom een beetje stug er in ben geworden, het is gewoon een soort trauma :P
-nee-
pi_221056841
quote:
14s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:38 schreef Marsenal het volgende:
Dat nachtrust enzo, ik snap dat mensen zoiets hebben van, 'een keertje kan wel' maar ik heb jarenlang er voor moeten knokken om die kinderen een stabiel ritme te geven waarin er daadwerkelijk voor iedereen een kwalitatief goede nachtrust is en ik denk dat ik daarom een beetje stug er in ben geworden, het is gewoon een soort trauma :P
Dat kan meespelen. Ik heb daar gelukkig nooit problemen mee gehad. Als dat wel een heel gedoe zou zijn geweest, dan zou ik er nu misschien anders in staan. Maar gaat prima zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')