Heb het ook wel gedaan op wat ik leuke of speciale plekken vond, maar altijd in west europa. In Zwitserland werd bijvoorbeeld 3x door 3 verschillende mensen nagekeken of alles goed vastzat en er niks vergeten was. Plus je werd natuurlijk niet van het platform gegooid (wat is dat voor iets achterlijks btw?). In Nederland, bij de eerste sprong, vroeg ik of ze me wilden duwen. Mochten ze helemaal niet werd me gezegd, moest 100% eigen keuze zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:21 schreef Kottnauer het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het goede filmpje is.
Er zal best een vrouw verongelukt zijn, dat is vaker gebeurd, maar dit is wat anders.
Er was jaren geleden ook een Nederlandse vrouw die zonder touw in Spanje die naar beneden sprong toen de instructeur “no jump” riep, wat zij interpreteerde als “now jump”.
Meer in het algemeen vraag ik me af wat mensen bezield om dit überhaupt te doen.
Zuig je wel vaker statistieken uit je duim?quote:Op zondag 14 juni 2026 14:27 schreef LXIV het volgende:
Dit gebeurt letterlijk 1 op de 25 keer, dus wat is het nieuws?
1 op de 4 keerquote:Op zondag 14 juni 2026 14:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zuig je wel vaker statistieken uit je duim?
quote:
Bekend gevalletje van doet die anders nooit.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:32 schreef -Knapzak- het volgende:
Ik kan haast niet geloven dat dit per ongeluk is gebeurd. Drie personen die haar optillen zonder iets op te merken, de filmer die niets ziet en de vrouw zelf overigens, die ook niet beseft dat er geen touw aan haar vastzit.
Precies. Dat heb je als vrouw zelf toch ook in de gaten. Net zoals je weet dat je schoenen nog niet aan hebtquote:Op zondag 14 juni 2026 14:55 schreef CR7 het volgende:
Raar verhaal. Die vrouw had zelfs de uitrusting nog niet eens om.
Nou blijkbaar niet he. Of denk je dat ze voor haar lol die brug afgegooid wilt worden zonder vast te zittenquote:Op zondag 14 juni 2026 15:00 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Precies. Dat heb je als vrouw zelf toch ook in de gaten. Net zoals je weet dat je schoenen nog niet aan hebt
Ik heb het filmpje niet gezien en ga het ook zeker niet bekijken. Maar ik vermoed datquote:Op zondag 14 juni 2026 15:00 schreef cinderloom het volgende:
Precies. Dat heb je als vrouw zelf toch ook in de gaten. Net zoals je weet dat je schoenen nog niet aan hebt
Ze heeft wel een soort van harnas om, denk niet dat je merkt of er wel of geen elastiek aan vast zit.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:00 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Dit laatste absoluut!quote:Op zondag 14 juni 2026 15:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje niet gezien en ga het ook zeker niet bekijken. Maar ik vermoed dat
• deze dame meer bezig was met hoe het op beeld kwam en gewoon vertrouwen had in haar 3 begeleiders (en waarom ook niet),
• en dat de heren meer gefocussed waren op de dame en hun eigen stoer doen, en minder oog hadden dat ze deze dame moesten begeleiden met een geslaagde en veilige bungeejump.
Verder vind ik dit een afschuwelijk verhaal.
Ja, indruk maken op de influencer. Meer bezig zijn met hoe je overkomt bij die "chick"; beetje tof doen met wat extra bravour en ondertussen vergeten dat je je klant nog niet heb vastgemaakt aan het bungeekoord.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:25 schreef Scjvb het volgende:
Dit laatste absoluut!
En vlgs mij was er geen touw aan deze dame vastgeknoopt.
Dus u bedoelt vast iets met 'populair gedoe' en volledige tot meest bizarre onachtzaamheid als gevolg.
Filmpje zelf is m.i. niet het meest indrukwekkend. Maar het gevolg, ofwel het ongeluk zelf, staat verder niet op beeld. Behalve dan dat de dame in kwestie (vermoedelijk zonder aanlijning dus) over de rand naar beneden gaat.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, indruk maken op de influencer. Meer bezig zijn met hoe je overkomt bij die "chick"; beetje tof doen met wat extra bravour en ondertussen vergeten dat je je klant nog niet heb vastgemaakt aan het bungeekoord.
Maar nogmaals ik heb het filmpje niet gezien en ik vul dit gewoon in op basis van mijn intuitie cq onderbuik, maar het eindresultaat is dat 3!!! mensen zich ergens anders op hebben gefoccussed dan de bevestiging en de controle van de bevestiging van het bungeekoord.
Maar het eindresultaat is dat 3!!! mensen zich ergens anders op hebben gefoccussed dan de bevestiging en de controle van de bevestiging van het bungeekoord.
En juist met dit soort zaken ben ik eigenlijk altijd heel geinteresseerd in hoe dit gekomen is en wat de oorzaak van deze toedracht was, maar ik verrek het om dat filmpje te bekijken.
Dit dus.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:40 schreef StateOfMind het volgende:
Je ziet idd alleen maar hoe ze het diepe in wordt gegooid, gefilmd van een meter of 5 afstand.
De val, en de landing, is niet te zien.
Wat wel overduidelijk te zien is, is dat er geen touw aan haar vast zit.
Onbegrijpelijk hoe die 3 crewmembers dat geen van allen gezien heeft
Ze was Braziliaans, 21 jaar en verleidelijk. En ik vermoed dat dat deze mannen zodanig heeft afgeleid dat het haar hier noodlottig is geworden.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:40 schreef StateOfMind het volgende:
Onbegrijpelijk hoe die 3 crewmembers dat geen van allen gezien heeft
Dan nog, er bungeejumpen wereldwijd dagelijks weet ik veel hoeveel mensen.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze was Braziliaans, 21 jaar en verleidelijk. En ik vermoed dat dat deze mannen zodanig heeft afgeleid dat het haar hier noodlottig is geworden.
Bij dit soort werk dient men niet de al dan niet stijgerende p×n×s te gebruiken, maar het verstandquote:Op zondag 14 juni 2026 15:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze was Braziliaans, 21 jaar en verleidelijk. En ik vermoed dat dat deze mannen zodanig heeft afgeleid dat het haar hier noodlottig is geworden.
Dus voor de zekerheid, als je een bungeejump bedrijfje wil beginnen, neem alleen non-binaire personen in dienst.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:50 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Bij dit soort werk dient men niet de al dan niet stijgerende p×n×s te gebruiken, maar het verstand
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |