Aan die vrouwquote:Op zondag 14 juni 2026 13:06 schreef littlemindy het volgende:
Waar had dat aan vast moeten zitten dan?
Ik bedoel aan de kant van de brug. Touw ligt daar wat losjes op de grond, ik zie niet waar de tegenkracht vandaan moet komen, ook al had het touw wel aan de vrouw vastgezeten?quote:
Ja die ziet er nu uit als een tegen een muur gegooide tomaat.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik hoop dat ze het zelf niet door gehad heeft.
Dit wordt een begrafenis met gesloten kist.
Buiten dat, dan zou ze dus alleen aan dat nergens aan vastgemaakte bungeecord vastzitten, en ook nog eens zonder reservelijn? En die 2e en 3e man zijn zelf ook niet gezekerd voor zover ik kan zien. Lijkt wel alsof dit hun eerste dag was en ze geen instructie hebben gekregenquote:Op zondag 14 juni 2026 13:17 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Ik bedoel aan de kant van de brug. Touw ligt daar wat losjes op de grond, ik zie niet waar de tegenkracht vandaan moet komen, ook al had het touw wel aan de vrouw vastgezeten?
Voor je iemand van zo'n brug afgooit wil je beide kanten 3x gecheckt hebben lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 86% gewijzigd door over_hedge op 14-06-2026 13:48:59 ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
edgy hoorquote:Op zondag 14 juni 2026 13:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Ze had wel een helm op, dus aan de veiligheid is gedacht.
Het is ook wel een beetje eigen schuld hoor, je legt je lot in handen van een paar 'trust me bro' stinkhippies die geen normale baan konden krijgen.
Het is een heel trieste gebeurtenis maar ik schoot toch even in de lach.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:28 schreef Zorro het volgende:
"Ik wil dit 1 keer in mijn leven gedaan hebben"
Nou dat is gelukt.
Weten we zeker dat er geen opzet was?quote:Het fatale ongeluk gebeurde bij de Ponte do Esqueleto (Skeletbrug) in de staat São Paulo, een spoorbrug die al dertig jaar niet meer in gebruik is.
Heb het ook wel gedaan op wat ik leuke of speciale plekken vond, maar altijd in west europa. In Zwitserland werd bijvoorbeeld 3x door 3 verschillende mensen nagekeken of alles goed vastzat en er niks vergeten was. Plus je werd natuurlijk niet van het platform gegooid (wat is dat voor iets achterlijks btw?). In Nederland, bij de eerste sprong, vroeg ik of ze me wilden duwen. Mochten ze helemaal niet werd me gezegd, moest 100% eigen keuze zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:21 schreef Kottnauer het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het goede filmpje is.
Er zal best een vrouw verongelukt zijn, dat is vaker gebeurd, maar dit is wat anders.
Er was jaren geleden ook een Nederlandse vrouw die zonder touw in Spanje die naar beneden sprong toen de instructeur “no jump” riep, wat zij interpreteerde als “now jump”.
Meer in het algemeen vraag ik me af wat mensen bezield om dit überhaupt te doen.
Zuig je wel vaker statistieken uit je duim?quote:Op zondag 14 juni 2026 14:27 schreef LXIV het volgende:
Dit gebeurt letterlijk 1 op de 25 keer, dus wat is het nieuws?
1 op de 4 keerquote:Op zondag 14 juni 2026 14:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zuig je wel vaker statistieken uit je duim?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |