Ik heb wel eens met de hoboïsten van het Ricciotti Ensemble gesproken over die rietjes die je er voor nodig hebt. Dat is een oneindig verhaal, omdat ze maar beperkt herbruikbaar zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn favoriete instrument en het past echt geweldig in dat nummer
Ja, dat heb ik ook wel eens begrepen. Het is geen gemakkelijk instrument.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met de hoboïsten van het Riciotti Ensemble gesproken over die rietjes die je er voor nodig hebt. Dat is een oneindig verhaal, omdat ze maar beperkt herbruikbaar zijn.
Ze maken ze zelf en dat is al een kunst op zich…
Het lijkt me echt heel lastig met zo’n dubbelriet. Maar het geluid vind ik echt zo mooiquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens begrepen. Het is geen gemakkelijk instrument.
Dure hobby, en het instrument zelf is ook heel duur,quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met de hoboïsten van het Ricciotti Ensemble gesproken over die rietjes die je er voor nodig hebt. Dat is een oneindig verhaal, omdat ze maar beperkt herbruikbaar zijn.
Ze maken ze zelf en dat is al een kunst op zich…
Midge Ure toch?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen weet inmiddels wie de grote/kleine man achter dit nummer was…
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Major Tom (Völlig Losgelöst) - Peter Schiloing
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:46 schreef brother52 het volgende:
Joy division - Love will tear us apart
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |