Texas - Summer Son
Je was anders ook wel echt heel snel geweestquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:54 schreef DJ11 het volgende:
Volgens de statistieken heeft Livelink dit zojuist als verzoekje ingediend. Maar als ze dat niet had gedaan, was -ie ook gedraaid, want de plaat stond al klaar..![]()
Texas - Summer Son
Summer Son is zo gevonden in mijn grote Radio 49-mapquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Je was anders ook wel echt heel snel geweest
Ja, morgen die kant weer op. Door het hele huis heen om te kijken wat er mee moet/kan, alvast dingen inpakken, wat nieuwe kasten halen en die volgend weekend vast in het appartement zetten en zo. De bedoeling is om over 2 weken te verhuizen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Druk bezig met de verhuizing van je ouders?
Het is altijd een hoop werk, maar 2 weken is nog te overzien.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, morgen die kant weer op. Door het hele huis heen om te kijken wat er mee moet/kan, alvast dingen inpakken, wat nieuwe kasten halen en die volgend weekend vast in het appartement zetten en zo. De bedoeling is om over 2 weken te verhuizen.
En dan tussendoor ook nog naar A Perfect Circle en the Black Crowes.
Kende het niet, maar klinkt helemaal niet verkeerd.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Muziek uit 2025 aangevraagd door Kissingbird![]()
Sons - Somehow
Ik ook niet maar vond het ook wel leuk klinken. Belgische band treden her en der op wat festivals op de komende tijd zag ik.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Kende het niet, maar klinkt helemaal niet verkeerd.
Ja nu je het zegt. Heeft wel wat bekende 'trekken' maar kon het niet plaatsen.quote:
Balu Brigada - What Do We Ever Really Know?
Ja mooie overgangquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Ik probeer een beetje aan te sluiten bij de smaak van Kissingbird met deze plaat, eveneens uit 2025:Balu Brigada - What Do We Ever Really Know?
Stond niet gepland, maar past er wel lekker bij, denk ik / hoop ik
Ja en we hoeven alles gelukkig niet zelf fysiek te verhuizen. Dat scheelt ook een heel eind.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is altijd een hoop werk, maar 2 weken is nog te overzien.
Ah ja, alweer een leuk bandje uit België... Moet er eens wat meer van gaan luisteren.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ook niet maar vond het ook wel leuk klinken. Belgische band treden her en der op wat festivals op de komende tijd zag ik.
Eddy Grant - Romancing The Stone
Ja er zijn echt wel veel leuke Belgische bandjes.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah ja, alweer een leuk bandje uit België... Moet er eens wat meer van gaan luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |