Ik ben redelijk thuis in de grunge maar haalde het er echt niet uit.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is een correcte bingo. Smells Like Teen Spirit, om preciezer te zijn.
Nee, uit de muziek. Als ik eraan denk, stuur ik je later nog wel een linkje naar een mash-up.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Zonder hint was ik tot helemaal niks gekomen. Had ik het uit de tekst moeten halen?
Voordeel is wel dat ik het nu zelfs hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:16 schreef brother52 het volgende:
Er bestaat ook zoiets als te veel cowbell.
[..]
Het heeft wel wat, maar ook iets te veel computerstem.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Fijne track van een Frans-Amerikaanse producer. Lekker eigenzinnig.Yan Wagner - Awake
Sparks - When I Kiss You (I Hear Charlie Parker Playing) (The Beatmasters' radio edit)
Lekker nummer inderdaad van henquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Nog eentje uptempo dan, voordat we de BPM's (tijdelijk) wat omlaag gaan schroeven. Dit blijft één van m'n favoriete nummers van ze:Sparks - When I Kiss You (I Hear Charlie Parker Playing) (The Beatmasters' radio edit)
Franz Ferdinand - Take Me Out
Dat van de FFS wist ik dan weer niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Van Sparks is het maar een kleine stap naar een verzoekje van Livelink, aangezien ze samen de gelegenheidsformatie FFS vormden:Franz Ferdinand - Take Me Out
Dat was een erg geslaagde samenwerking.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat van de FFS wist ik dan weer niet.
Kerr Mercer - Stop Me Dead
Ik zie dat ze een single hadden met de titel 'Collaborations don't work'quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat was een erg geslaagde samenwerking.
Goedenavond, gave UI weerquote:
Oh, dit vind ik wel heel lekker hoor.,quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:32 schreef DJ11 het volgende:
Nu we toch in Schotland zijn, dankzij Franz Ferdinand: laat er toevallig een nieuw nummer klaarstaan van een getalenteerde, jonge Schotse zanger. Bij deze:Kerr Mercer - Stop Me Dead
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |