Ja, ik, ik heb bedorven stront gegeten vandaag.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:17 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die denkt een beter gerecht te hebben gegeten vandaag? Shoot!
Mag jij etenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja, ik, ik heb bedorven stront gegeten vandaag.
Tofu is al gemarineerd. Knapperig van buiten, lekker sappig van binnen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik mis wat saus. Beetje droge boel lijkt het me.
ONZ hequote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Verbazingwekkend genoeg is het een bord kots met de smaak made by God....Hoe krijgen ze het voor elkaarquote:
Jezus Christus te paard....quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:17 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Gemarineerde tofu patat+ gevriesdroogde aardbei
Recept voor de tofu patat deel ik niet om jullie jaloers te houden.
Iemand die denkt een beter gerecht te hebben gegeten vandaag? Shoot!
Gevriesdroogde aardbeien zien er altijd wat minder kleurrijk uit.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jezus Christus te paard....
Net als ik denk dat ik de smerigste foto van jouw eten al heb gezien.. dan zie ik dit.
Heb je het uit de vuilbak geplukt na 8 dagen ofzo?
Hoe krijg je dat voor elkaar? Altijd als ik tofu bak blijft het zompig.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Tofu is al gemarineerd. Knapperig van buiten, lekker sappig van binnen.
Tofu altijd even een paar minuten in gezouten water koken. Daarna droogdeppen. Zo haal je water uit de tofu waardoor de buitenkant knapperig wordt tijdens het bakkenquote:Op zondag 14 juni 2026 11:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Altijd als ik tofu bak blijft het zompig.
Aaaah eerst even koken in zout water. Dat is me nooit verteld.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Tofu altijd even een paar minuten in gezouten water koken. Daarna droogdeppen. Zo haal je water uit de tofu waardoor de buitenkant knapperig wordt tijdens het bakken
Snap ook niet waarom men dat in het westen niet doet. Verkopen hier tofu press terwijl niemand dat gebruikt in landen waar al duizenden jaren tofu wordt gegeten....quote:Op zondag 14 juni 2026 12:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Aaaah eerst even koken in zout water. Dat is me nooit verteld.
Bedankt voor wederom een waardevolle culinaire tipquote:Op zondag 14 juni 2026 12:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom men dat in het westen niet doet. Verkopen hier tofu press terwijl niemand dat gebruikt in landen waar al duizenden jaren tofu wordt gegeten....
In Azië kookt iedereen hun tofu gewoon. Door osmosis komt er zout in en trekt het water naar buiten. Zorgt voor betere textuur + betere smaak.
Moedig hem nou niet aanquote:Op zondag 14 juni 2026 12:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bedankt voor wederom een waardevolle culinaire tip
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |