Houd je gifje maar paraat.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Totaal niet opgelet op wie er pole staat, maar ik heb zo'n vermoeden dat het geen Mercedes is als ik de beelden zo zie
Regie heeft toch alleen maar aandacht op Hamilton en z'n fansquote:
ook als die winnen staat hun gezicht op onweerquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Totaal niet opgelet op wie er pole staat, maar ik heb zo'n vermoeden dat het geen Mercedes is als ik de beelden zo zie
Toto baalt als een stekker.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Die stond in een hoekje zijn kale hoofd te verbergen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regie heeft toch alleen maar aandacht op Hamilton en z'n fans
Snap ik wel als Sjors P1 is.
Oh?!?!?!?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Leclerc had de pole voor het grijpen, Verstappen lijkt ook wat te hebben laten liggen.
Zo werkt dat natuurlijk niet met deze auto's. Batterij speelt een enorm grote rol. Zit wel erg dicht op elkaar vanaf P3 dus elke scheet kan je 3 plekken schelen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:19 schreef Zorro het volgende:
Met dezelfde S3 als in zijn eerste run zou Max 3 gestaan hebben.
Dus wel wat laten liggen ja.
Er zat wel 2 of 2 tienden op Hamilton in.quote:
Ben er nog niet over uit of dat het is, of dat Ferrari eigenlijk gewoon een prima auto heeft gebouwd en dat Leclerc het laat afweten.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:06 schreef Marcoss het volgende:
Die ouwe is toch wel lekker bezig dit seizoen, niet verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |