Israëlische extremisten doen er alles aan om dat te voorkomen.quote:
Blijft toch opmerkelijk dat Iran waarschuwt terug te slaan als Israël Beirut aanvalt.quote:
Op dit punt zou iedereen Israël moeten afstoten.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:26 schreef Momo het volgende:
Drie doden bij Israëlische aanval in Beiroet, Iran dreigt met vergelding
Cyclus van geweld blijft maar door rollen....
Ja best apart voor een land wat geen leger meer heeft hequote:Op zondag 14 juni 2026 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijft toch opmerkelijk dat Iran waarschuwt terug te slaan als Israël Beirut aanvalt.
En niemand die hierover ook maar een enkel vraagteken in zijn hoofd krijgt
Welke vraagtekens zou dit moeten opwekken?quote:Op zondag 14 juni 2026 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijft toch opmerkelijk dat Iran waarschuwt terug te slaan als Israël Beirut aanvalt.
Ik denk zodat je je afvraagt waarom de VS zo achter Israël staat.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Welke vraagtekens zou dit moeten opwekken?
Zeg dat tegen Hezbollah.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:34 schreef LethalNinja het volgende:
Klote IDF, koste wat kost blijf die aanvallen. Denk je dat we bijna bij een betere situatie zijn en ja hoor een aanval van de IDF. Misschien moet USA ff aangeven dat ze geen raketten en ander militair speelgoed willen geven aan Israël als ze zo "vervelend" blijven doen?
Als Israel niet eens Hezbollah kan beteugelen, hoe moet dat dan als straks Erdogan toeterend aan komt rijden?quote:Op zondag 14 juni 2026 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Benieuwd waar de bodem zit. Veel hoger dan 0 in ieder geval. Je hebt 10 - 15% nodig minimaal om geen permanente schade te brengen een de infrastructuur.quote:
Volgens mij wordt dat niet geteld als reserve, maar is ‘t onderdeel van noodvoorraden. Maargoed, het daalt wel met een flink tempo allemaal.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Benieuwd waar de bodem zit. Veel hoger dan 0 in ieder geval. Je hebt 10 - 15% nodig minimaal om geen permanente schade te brengen een de infrastructuur.
Volgens mij hebben we de enige persoon ter wereld gevonden die nog steeds niet inziet dat de belangen van Israël en de VS al tijden niet meer op één lijn liggen.quote:
Trump ziet wel meer dingen nietquote:Op zondag 14 juni 2026 19:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we de enige persoon ter wereld gevonden die nog steeds niet inziet dat de belangen van Israël en de VS al tijden niet meer op één lijn liggen.
Gelukkig is hij zo simpel van aard dat Bibi en Vladje hem met 2 complimentjes en een gouden beeldje weer voor het karretje spannen.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:11 schreef AFA2022 het volgende:
President Trump to Axios: 'Why did Bibi had to do a fucking attack? I was so pissed off, i will let him know, he has no fucking judgement, i will let him know that.'
Someone is pissed off
Iran wordt nog rijk.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:22 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Bibi luistert niet naar mij, dus hier heb je doekoe.
Doublefacepalm.jpgquote:Op zondag 14 juni 2026 20:22 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Bibi luistert niet naar mij, dus hier heb je doekoe.
Ja, en al dat geld wordt weer doorgesluisd naar Hamas en Hezbollah ipv ervoor te zorgen dat er wat minder armoede is in Iran zelf. Dat wordt dan weer ingenomen door Israël en zo is het cirkeltje weer rond.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:36 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Iran wordt nog rijk.
Oil broker en controle over de straat van Hormuz.
VS betaald ze een onbekend bedrag.
UAE betaald ze 10 miljard.
great succes!
Prima toch.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:51 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ja, en al dat geld wordt weer doorgesluisd naar Hamas en Hezbollah ipv ervoor te zorgen dat er wat minder armoede is in Iran zelf. Dat wordt dan weer ingenomen door Israël en zo is het cirkeltje weer rond.
quote:Op zondag 14 juni 2026 20:59 schreef Doler12 het volgende:
Trump tijdens de opening van UFC
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |