Weet je het zeker?quote:
Rare foto.quote:
Heel raar jaquote:
Heel zeker. Heb vandaag braaf uit een pak water gepakt, niet uit de kraan.quote:
Hier krijg ik een verkeerde MI bijquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:51 schreef ChocoFan het volgende:
Zelfs nog staan te kutten met gekookt water
Gelukkig, niet de enige die het raar vind.quote:
Dat mag van mij, heb ik ook wel eens last van.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier krijg ik een verkeerde MI bij
Veel plezier met moorden.quote:
Niet teveel hequote:
Dat zie ik er niet in.quote:
Dan nog ie heel raarquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
Mobiel zag het eruit als een haak; zie nu dat het een slang is
Aha, dat snap ik helemaal, dat je het dan iets anders ziet.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
Mobiel zag het eruit als een haak; zie nu dat het een slang is
Hey lieffiequote:
O lekker daar kwam ik voor een bakkie pleurquote:
Smoepsiequote:
Ga jij ook naar dat balletje trappen kijken vanavondquote:
Hi Dotquote:Op zondag 14 juni 2026 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij ook naar dat balletje trappen kijken vanavond
Hey Haags,quote:
Weet nog niet waar ik ga kijken. Heb wel wat uitnodigingen maar beslis vanavond pas.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Haags,
Ga je thuis kijken of met een groep vrienden?
Ik ben geen voetbal liefhebber dus ga ook niet kijken
Altijd mooi als je een keuze hebt.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Weet nog niet waar ik ga kijken. Heb wel wat uitnodigingen maar beslis vanavond pas.
Eerste helft alleen.quote:Op zondag 14 juni 2026 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij ook naar dat balletje trappen kijken vanavond
O, hoezo danquote:
En toch een mening.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, hoezo dan
F1 is vandaag ook weer toch, hoe laat is die en hoe laat is het voetballen
Ben zoals je leest nergens meer van op de hoogte
Om 15.00 F1, met die Belg die zich Nederlander noemt maar er geen hol meer van kan.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, hoezo dan
F1 is vandaag ook weer toch, hoe laat is die en hoe laat is het voetballen
Ben zoals je leest nergens meer van op de hoogte
Ja hij bakt er niet veel meer van. Maar werd ook tijd dat andere gingen winnen.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Om 15.00 F1, met die Belg die zich Nederlander noemt maar er geen hol meer van kan.
Om 19.00 spelen die moffen tegen koerazou
En Om 22.00 kijken we naar winnende jappen
Ja eerder dan 22.00 was fijner geweest maar je moet iets over hebben om getuige te zijn van der untergang van oranje.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij bakt er niet veel meer van. Maar werd ook tijd dat andere gingen winnen.
Wat laat om 22 uur pas. Moet je niet morgen moeten werken als je met een stel vrienden en wat pintjes gaat kijken
Je bent er van overtuigd dat ze er snel uitliggen?quote:Op zondag 14 juni 2026 12:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja eerder dan 22.00 was fijner geweest maar je moet iets over hebben om getuige te zijn van der untergang van oranje.
Getverdemme zeg, het zal je maar overkomen bahquote:Op zondag 14 juni 2026 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
Bungeejumpen zonder elastiek/touw, goed idee?
https://www.nu.nl/buitenl(...)uw-niet-vastzat.html
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |