Daar moet je als automobilist op voorbereid zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:06 schreef StateOfMind het volgende:
D
[..]
Dat.
Als er een laaghangende zon is en je hebt geen goede zonnebril, dan zie je gewoon heel eventjes niets.
In het laatste artikel op nu.nl staat 'met hoge snelheid uit de bocht vloog', maar ik weet niet waar dat vandaan komt. En in feite is zelfs 80 km/u een hoge snelheid.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:29 schreef StateOfMind het volgende:
Is er al meer bekend over de oorzaak?
Onwel geworden, onder invloed, roekeloosheid?
Beter voor zijn eigen veiligheid.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Bestuurder blijft langer vastzitten.
https://www.pzc.nl/hulst/(...)ven-kwamen~afb86e8d/
De simpelheid is weer aandoenlijkquote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar moet je als automobilist op voorbereid zijn.
Op een of andere manier denken veel mensen dat een zonnebril voor de zomer is ofzo, en rijden ze van november tot en met maart zonder zonnebril, terwijl dan de zon juist verblindend laag staat.quote:
Dat impliceert dat hij harder reed dan de toegestane snelheid, hoewel ik niet weet of er voor die bocht een snelheidsbeperking geldt.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:02 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
In het laatste artikel op nu.nl staat 'met hoge snelheid uit de bocht vloog', maar ik weet niet waar dat vandaan komt. En in feite is zelfs 80 km/u een hoge snelheid.
https://www.nu.nl/binnenland/6399114/omgekomen-kinderen-zeeland-zaten-in-groep-8-ook-schooldirecteur-omgekomen.html
Inmiddels weet de politie het wel zeker.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat impliceert dat hij harder reed dan de toegestane snelheid, hoewel ik niet weet of er voor die bocht een snelheidsbeperking geldt.
Ook wel bizar dat de politie volgens dat artikel vandaag om 11.34 nog niet zeker wist of de aangehouden man de bestuurder is, dat betekent mogelijk dat de man zegt dat hij de bestuurder niet was.
Maar goed, het kan ook betekenen dat de politie dat simpelweg nog niet aan de pers gemeld heeft.
Ja, ik zag het in het andere artikel.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:56 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Inmiddels weet de politie het wel zeker.
Moet meteen aan de Nijmeegse scooterzaak denkenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat impliceert dat hij harder reed dan de toegestane snelheid, hoewel ik niet weet of er voor die bocht een snelheidsbeperking geldt.
Ook wel bizar dat de politie volgens dat artikel vandaag om 11.34 nog niet zeker wist of de aangehouden man de bestuurder is, dat betekent mogelijk dat de man zegt dat hij de bestuurder niet was.
Maar goed, het kan ook betekenen dat de politie dat simpelweg nog niet aan de pers gemeld heeft.
Edit: volgens het artikel van PZC om 15.02 uur staat wel vast dat hij de bestuurder was.
Mooi.
Doe maar niet dan gaat mijn bloed weer koken.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:59 schreef maily het volgende:
[..]
Moet meteen aan de Nijmeegse scooterzaak denken
Dat deed Rai Vloet toch ook?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik zag het in het andere artikel.
Zou wel heel gods triest zijn als hij daar in eerste instantie over heeft lopen liegen.
Dan kunnen we er wel van uit gaan dat hij een strafbaar feit gepleegd heeft wat geleid heeft tot de aanrijding denk ik? Of is dit standaard?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:12 schreef MissButterflyy het volgende:
De 19 jarige bestuurder van de auto blijft vastzitten meldt nu.nl
Zou er nog een bijrijder zijn geweest?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik zag het in het andere artikel.
Zou wel heel gods triest zijn als hij daar in eerste instantie over heeft lopen liegen.
Dat is wel erg zwaar, hij is uiteraard al genoeg gestraft door alle aandacht in de media.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:18 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
360 uur taakstraf, 3 maanden voorwaardelijk en half jaar rijontzegging. Zoiets.
Er zijn 3 categorien van verwijtbaarheid van aanmerkelijke schuld, oplopend in ernst:quote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:18 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
360 uur taakstraf, 3 maanden voorwaardelijk en half jaar rijontzegging. Zoiets.
Goh... Hier kijken we weer van op 🤮🤮quote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is het met het grootste voorbehoud maar gerucht gaat nu op Zeeuws-Vlaanderen dat de man uit Litouwen komt, kenteken was blijkbaar niet geblurd en toen zijn ze erachter gekomen. Ja, Nederlands kenteken maar daar weten ze wie er in reed,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |