abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221153319
DING DING DING DINGGGGG!!!!
U GAAT DOOR VOOR DE WASMACHINE!!!!!!

*O*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221153366
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:08 schreef Qarrad het volgende:
Ook erg geruststellend dat hij zijn rijbewijs 5 jaar niet terugkrijgt. De vorige keer dat het was ingenomen was het ook zo'n succes namelijk.

Oh, als er toch een manier was om dit soort recalcitrante en gewetenloze mensen die vijf jaar met zekerheid van de weg te houden. Misschien kunnen we een speciale plek inrichten om mensen tijdelijk vast te houden. Ik bedoel, die tien maandjes zit hij ook ergens, toch?
Geen probleem, na de tien maanden cel heeft hij spontaan een geweten ontwikkeld en gaat hij voortaan door het leven als een regels accepterende, Suzuki Alto 1.0 Comfort rijdende brave burger.
pi_221153397
Waarom is in die straf niet opgenomen dat, gedurende dat rijverbod, zijn naam en gezicht bij alle autoverhuurbedrijven en alle autodealers en autoverkopers bekend is?

Dit sujet gaat toch gewoon weer een volgende "proefritje" maken niet dan? }:|

Op ie manier wordt dat in elk geval al voor een groot gedeelte lastig gemaakt.

Ik ben voor.

Of een persoonlijk soort van alcoholslot, maar dan een rijontzeggongsslot of iets.

Waarom is dat er niet?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:11:02 #154
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221153669
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:36 schreef vosss het volgende:
Waarom is in die straf niet opgenomen dat, gedurende dat rijverbod, zijn naam en gezicht bij alle autoverhuurbedrijven en alle autodealers en autoverkopers bekend is?

Dit sujet gaat toch gewoon weer een volgende "proefritje" maken niet dan? }:|

Op ie manier wordt dat in elk geval al voor een groot gedeelte lastig gemaakt.

Ik ben voor.

Of een persoonlijk soort van alcoholslot, maar dan een rijontzeggongsslot of iets.

Waarom is dat er niet?
Omdat er een speciale niche is voor niet deugende debielen voor autoverhuur. Op dezelfde fiets zijn er kickboksscholen die mensen met een waslijst aan veroordelingen voor geweldsdelicten vrolijk les blijven geven in het leren slopen van andermans lijf.

En zijn er omgevingen waarin dit soort gedrag nooit ligt aan de daders en dit gedrag wordt gezien als normaal bij jongens. Over een paar jaar regelen ze een arme bruid voor hem en dan hopen ze dat hij "serieus" wordt. Dus het gaat zich ook nog voortplanten en het leven van nog meer mensen, inclusief bruid, vertiefen.
pi_221153750
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:11 schreef Qarrad het volgende:

[..]

En zijn er omgevingen waarin dit soort gedrag nooit ligt aan de daders en dit gedrag wordt gezien als normaal bij jongens. Over een paar jaar regelen ze een arme bruid voor hem en dan hopen ze dat hij "serieus" wordt. Dus het gaat zich ook nog voortplanten en het leven van nog meer mensen, inclusief bruid, vertiefen.
Dat wordt dan vast niet deze iig:

quote:
In deze zaak stond ook de ex-vriendin van Amin El A. terecht: zij zat naast de bestuurder en was samen met hem weggegaan na de botsing. Het verlaten van de plek van het ongeval is strafbaar. De rechter spreekt haar vrij. “Zij heeft het rijden van de verdachte niet beïnvloed en had geen aandeel in de aanrijding.
Uit eerdere berichtgeving leek zij in ieder geval wel oprecht aangeslagen door het doodrijden van een omaatje, in tegenstelling tot de daadwerkelijke dader. Ik profileer Amin ook wel als een mannetje dat vervelend gaat doen als je hem niet helpt bij het wegkomen met z'n wangedrag.

[ Bericht 0% gewijzigd door saparmurat_niyazov op 26-06-2026 10:29:28 ]
pi_221154314
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:35 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
In ieder geval hoger dan de eis.
10 maanden zitten voor het roekeloos doodrijden van iemand en het verlaten van plaats delict. Koopje
14 maanden???
WTF?
pi_221154331
quote:
Ik heb nog nooit een auto gehuurd maar moet je dan niet je rijbewijs laten zien?
Die was toch al eerder ingenomen omdat hij ook zo roekeloos reed?

Geen rijbewijs geen auto dacht ik.
pi_221154391
Buitenlander als dader: Het is nieuws.
Elke keer weer als een Nederland zoiets doet, en ja dat komt veel voor, dan is het geen nieuws.

Maar: Walgelijk, ongeacht wie het doet. Bak in ermee.
pi_221154397
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit een auto gehuurd maar moet je dan niet je rijbewijs laten zien?
Die was toch al eerder ingenomen omdat hij ook zo roekeloos reed?

Geen rijbewijs geen auto dacht ik.
Auto kopen zal vast wel kunnen zonder.
Auto huren kan inderdaad niet zonder rijbewijs.
pi_221154440
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:42 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Auto kopen zal vast wel kunnen zonder.
Auto huren kan inderdaad niet zonder rijbewijs.
Kopen moet je volgens mij ook rijbewijs tonen want de auto moet van de naam van de verkoper op je eigen naam.
Huren ook dus tnx. lijkt me ook wel logisch.
Volgens mij had hij geen rijbewijs meer en had dus eigenlijk niet eens een auto moeten kunnen huren.
pi_221154701
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:41 schreef bianconeri het volgende:
en ja dat komt veel voor
Nee.

Kijk jij wel eens naar Opsporing Verzocht?

Misschien een keertje doen en dan pen en papier erbij pakken.
Maak 2 kolommen. Blank en niet-blank.
Bij elke zaak komt een signalement langs van de dader.
Zet nu een streepje in de juiste kolom (we noemen dit ook wel 'turven')
Aan het eind van de uitzending kan je nu zien wie 'gewonnen' heeft.

Als je dit vaak genoeg doet, ontwikkel je de fascinerende vaardigheid van 'patroonherkenning'.

Misschien heb je er geen zin in (begrijpelijk, want mensen vinden het niet fijn om hun standpunt bij te moeten stellen) maar dit zou ooit je leven kunnen redden.

Tevens een plaatje bijgevoegd van D66/Pro stemmers die voor het eerst naar Opsporing Verzocht kijken :s)

pi_221154730
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:41 schreef bianconeri het volgende:
Buitenlander als dader: Het is nieuws.
Elke keer weer als een Nederland zoiets doet, en ja dat komt veel voor, dan is het geen nieuws.
Kolder. Pa en zoon van Wijngaarden zijn autochtonen en zeer uitgebreid in het nieuws geweest. Die gek die met z'n vrachtwagen opzettelijk oa een agent doodreed is een autochtoon en uitgebreid in het nieuws geweest. Straatracertje Tom de Graauw is een autochtoon en in het nieuws geweest. Zuiperd Mick Flentge is een autochtoon en in het nieuws geweest. Andere zuiplap Jeroen Mook is een autochtoon en in het nieuws geweest. Enz.
pi_221154805
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Kopen moet je volgens mij ook rijbewijs tonen want de auto moet van de naam van de verkoper op je eigen naam.
Huren ook dus tnx. lijkt me ook wel logisch.
Volgens mij had hij geen rijbewijs meer en had dus eigenlijk niet eens een auto moeten kunnen huren.
Bij kopen ook wel logisch, alhoewel de rijkelui wel eens auto´s voor kinderen kopen zonder rijbewijs.
Maar die auto´s zullen wel op hun naam (en dus rijbewijs) staan.

Huren had hij dus inderdaad niet moeten kunnen doen.
Ik neem zelfs aan dat bij een naam check een rijverbod wel omhoog moet komen?

Enige wat ik mij kan bedenken is een valse ID en valse rijbewijs.
pi_221154868
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:27 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Nee.

Kijk jij wel eens naar Opsporing Verzocht?

Misschien een keertje doen en dan pen en papier erbij pakken.
Maak 2 kolommen. Blank en niet-blank.
Bij elke zaak komt een signalement langs van de dader.
Zet nu een streepje in de juiste kolom (we noemen dit ook wel 'turven')
Aan het eind van de uitzending kan je nu zien wie 'gewonnen' heeft.

Als je dit vaak genoeg doet, ontwikkel je de fascinerende vaardigheid van 'patroonherkenning'.

Misschien heb je er geen zin in (begrijpelijk, want mensen vinden het niet fijn om hun standpunt bij te moeten stellen) maar dit zou ooit je leven kunnen redden.

Tevens een plaatje bijgevoegd van D66/Pro stemmers die voor het eerst naar Opsporing Verzocht kijken :s)

[ afbeelding ]
Eens, en die patroonherkenning zorgt ervoor dat ik bepaalde soorten 'mensen' mijd als de pest.

Ik mis er niets aan :)
pi_221154964
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:44 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Bij kopen ook wel logisch, alhoewel de rijkelui wel eens auto´s voor kinderen kopen zonder rijbewijs.
Maar die auto´s zullen wel op hun naam (en dus rijbewijs) staan.

Huren had hij dus inderdaad niet moeten kunnen doen.
Ik neem zelfs aan dat bij een naam check een rijverbod wel omhoog moet komen?

Enige wat ik mij kan bedenken is een valse ID en valse rijbewijs.
Of een dubieus verhuurbedrijf.
Meestal is het dan op naam van ouders, (vaak omdat verzekering dan goedkoper is) je moet sowieso een rijbewijs hebben om een auto op je naam te kunnen zetten.
Hele tijd geleden dat we een auto hebben gekocht, maar ik ga er niet vanuit dat dat veranderd is. :)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:26:03 #166
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221156386
Ik ben overigens als oud-Capellenaar best benieuwd waarom het slachtoffer de Schenkelse Dreef over meende te moeten steken. Aan beide zijden is niets.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_221156729
quote:

Omdat je je X ook niet bij de Albert Heijn koopt en een neprijbewijs een paar meier kost.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:40:57 #168
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_221158485
10 maanden zitten voor een dodelijk ongeluk, zware straf wel.

~~ Patrick Kluivert.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:13:12 #169
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221158769
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:40 schreef monkyyy het volgende:
10 maanden zitten voor een dodelijk ongeluk, zware straf wel.

~~ Patrick Kluivert.
De vraag is of we in dit geval nog wel over een ongeluk kunnen spreken. In vele landen wordt er bij extreem roekeloos rijgedrag vanuit gegaan dat er toch wel opzet in het spel zit.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:41:57 #170
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_221159248
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Bij FvD(stemmers)?
Is het daar nurture of nature?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_221159553
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:13 schreef BlaZ het volgende:

[..]
De vraag is of we in dit geval nog wel over een ongeluk kunnen spreken. In vele landen wordt er bij extreem roekeloos rijgedrag vanuit gegaan dat er toch wel opzet in het spel zit.
Vind ik wel terecht, dit is een bizar risico en dan ook nog voor een tweede keer. Dat mag toch wel kei en keihard bestraft worden.
En dan zonder rijbewijs, dus ook geen verzekering.
pi_221159604
Je zal zo'n gast maar tegenkomen na die 14 maanden. :X
Hou je dan maar eens in.
pi_221159610
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Vind ik wel terecht, dit is een bizar risico en dan ook nog voor een tweede keer. Dat mag toch wel kei en keihard bestraft worden.
En dan zonder rijbewijs, dus ook geen verzekering.
In DL weten ze wel raad met zulke figuren...

https://www.vrt.be/vrtnws(...)voormoord-1-2904294/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:09:41 #174
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221159622
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Je zal zo'n gast maar tegenkomen na die 14 maanden. :X
Hou je dan maar eens in.
Ja, want de rechter zal in dergelijke gevallen natuurlijk wel bijzonder hard straffen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_221159911
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:08 schreef Toine51 het volgende:

[..]
In DL weten ze wel raad met zulke figuren...

https://www.vrt.be/vrtnws(...)voormoord-1-2904294/
Terecht. Weg ermee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')