Een Lexus is het upmarket merk van Toyota, zoals Infiniti dat van Nissan is. Een Cupra was van oorsprong een sportieve uitvoering van een Seat (die eerste Ibiza Cupra's waren top, trouwens), en is een aantal jaren geleden gepromoveerd tot sportiever merk naast Seat. Ik meen dat het voornemen was om de naam Seat op termijn te laten verdwijnen en Cupra neemt dan die plaats in.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik heb wel enkele Lexi gereden en dan kreeg ik nog al eens te horen dat het gewoon een Toyota was.
Tuurlijk, een tyfus Corolla is bijna hetzelfde als een deftige LS in President line uitvoering.
Tja, het lijkt wat op straffen uit principe. In hetzelfde straatje kun je redeneren dat het onzin is om de wet aan te passen zodat gezichtsbedekkende kleding verboden is aangezien de politie dit toch niet zegt te kunnen handhaven.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maar maakt het echt uit? Een van de problemen met bestuurders die het qua gedrag en veroorzaken van brokken heel bont maken is dat ze er vaak ook niet hun hand voor omdraaien om zonder rijbewijs te gaan rijden.
Dat wordt lastig. Ik heb een collega die van die patserbakken verhuurd vanuit Duitsland. Het is nergens verboden vlak over de grens een AMG te huren en er mee naar NL te scheuren.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:45 schreef incel het volgende:
Het huren van dure of snelle wagens zou een stuk moeilijker gemaakt moeten worden. En als er iets mee gebeurd zou de auto buiten gebruik gesteld moeten worden wat het verhuurbedrijf dan maar kan gaan verhalen op de klant of iets.
Niet normaal hoe vaak je overlast hebt van islamitisch tuig in gehuurde bmw's en zo
Dan moeten ze het daar ook lastiger maken of een wet maken dat wanneer een buitenlandse huurauto in Nederland zich niet aan de regels houdt dat die auto 3 maanden in beslag wordt genomen of zo.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat wordt lastig. Ik heb een collega die van die patserbakken verhuurd vanuit Duitsland. Het is nergens verboden vlak over de grens een AMG te huren en er mee naar NL te scheuren.
Ja eens, maar ze hebben hier al de grootste moeite regels te maken voor een fatbike. Hoe zie je dat voor je als je internationaal iets geregeld wilt krijgen?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:48 schreef incel het volgende:
[..]
Dan moeten ze het daar ook lastiger maken of een wet maken dat wanneer een buitenlandse huurauto in Nederland zich niet aan de regels houdt dat die auto 3 maanden in beslag wordt genomen of zo.
Oh nee, uiteraard niet. Dat rijverbod zou nog best wat strenger mogen zijn en dat je hem nog terug krijgt ook geen vanzelfsprekendheid. Alleen denk ik dat je ook wel serieuzere gevolgen zou moeten verbinden aan dan toch nog gaan rijden met een afgepakt rijbewijs.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen argument om iemand geen rijverbod op te leggen. Rijden zonder rijbewijs zou ook wel harder aangepakt mogen worden. En beginnen met opvoeden door scooterrijdertjes zonder rijbewijs harder aan te pakken.
En sterker nog. Die collega verdient er geld op als de klant schade rijdt. Dat laten ze tyfusduur taxeren en repareren het vaak zelf of bij een kennisquote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:48 schreef incel het volgende:
[..]
Dan moeten ze het daar ook lastiger maken of een wet maken dat wanneer een buitenlandse huurauto in Nederland zich niet aan de regels houdt dat die auto 3 maanden in beslag wordt genomen of zo.
Hoezo moeten we dit internationaal regelen? Er moeten gewoon strenge regels komen dat wanneer je echt asociaal rijdt de auto in beslag wordt genomen. Uit welk land die auto komt is irrelevant.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja eens, maar ze hebben hier al de grootste moeite regels te maken voor een fatbike. Hoe zie je dat voor je als je internationaal iets geregeld wilt krijgen?
Ik heb geen idee of je zomaar buitenlandse auto's in beslag kunt nemen. Zou een goed plan zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:50 schreef incel het volgende:
[..]
Hoezo moeten we dit internationaal regelen? Er moeten gewoon strenge regels komen dat wanneer je echt asociaal rijdt de auto in beslag wordt genomen. Uit welk land die auto komt is irrelevant.
Hierdoor zullen deze verhuurbedrijven zorgvuldiger moeten omgaan aan wie ze auto's uitlenen, hoeveel geld ze ervoor vragen etc aangezien ze het risico lopen dat de auto anders een paar maanden kwijt is.
Ik woon in regio Rotterdam en zie vaak zat het je weet wel volk in overduidelijk gehuurde of private lease bakken irritant of gevaarlijk rijden. Blijkbaar is het te makkelijk en te goedkoop of zijn er te weinig risico's aan verbonden voor de verhuurder en de klant. Veel strenger en duurder maken zodat het ophoudt dus.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En sterker nog. Die collega verdient er geld op als de klant schade rijdt. Dat laten ze tyfusduur taxeren en repareren het vaak zelf of bij een kennis
Ik zou niet weten waarom niet of wat het verschil is met een Nederlandse auto. Je hebt je aan de regels te houden van het land waar je in bent.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of je zomaar buitenlandse auto's in beslag kunt nemen. Zou een goed plan zijn.
Nogmaals ik heb geen idee hoe dat werkt. Het zou me niets verbazen met die laffe en ingewikkelde wetgeving hier dat ze de auto per direct terug moeten geven aan de Duitse verhuurder.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:53 schreef incel het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet of wat het verschil is met een Nederlandse auto. Je hebt je aan de regels te houden van het land waar je in bent.
Als ik een pistool koop in Rusland mag het in NL ook niet in beslag worden genomen want het komt uit Rusland of zo zeker
Ik hoor het al. Jij hebt nooit in een LS gereden. Geeft niks.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
We gaan een beetje oftopic, maar Lexus (Lexi?) is ook een Toyota voor vrouwen.
Er is natuurlijk een consequentie waarbij de maatschappij wél wint en de handhaving even niet nodig is: detentie. Wat mij betreft gaan we dit soort recidivisten veel eerder vastzetten. Het is bezopen (pun intended) dat iemand voor de 37e keer dronken of high achter zijn stuur vandaan getrokken kan worden.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Oh nee, uiteraard niet. Dat rijverbod zou nog best wat strenger mogen zijn en dat je hem nog terug krijgt ook geen vanzelfsprekendheid. Alleen denk ik dat je ook wel serieuzere gevolgen zou moeten verbinden aan dan toch nog gaan rijden met een afgepakt rijbewijs.
Als die advocaat hem inderdaad niet graag had verdedigd had hij, naast nee zeggen tegen de client, ook niet op de gang hoeven zitten om tot rust te komen nadat de familie van de nabestaanden van hun spreekrecht gebruik hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik snap mensen die boos worden op advocaten nooit zo. Denk je dat Stefan blij is met mensen die bejaarden doodrijden? In een systeem dat zo ingewikkeld is dat normale mensen niet goed voor zichzelf kunnen opkomen heeft hij de vaak ondankbare taak om als enige voor die mensen op te komen en af en toe zit er een poepvlek als deze idioot tussen.
quote:
Volgens mij is het juist best een goede advocaat als ik het eea zo lees.quote:
Jep.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een Lexus is het upmarket merk van Toyota, zoals Infiniti dat van Nissan is. Een Cupra was van oorsprong een sportieve uitvoering van een Seat (die eerste Ibiza Cupra's waren top, trouwens), en is een aantal jaren geleden gepromoveerd tot sportiever merk naast Seat. Ik meen dat het voornemen was om de naam Seat op termijn te laten verdwijnen en Cupra neemt dan die plaats in.
Toneel maken. aandikken, vermoorde onschuld spelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 10:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist best een goede advocaat als ik het eea zo lees.
Het hof zien te overtuigen. Dat is de taak van een advocaat.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 10:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toneel maken. aandikken, vermoorde onschuld spelen.
Je werk is om je klant zo ver te verdedigen als met de wet in de hand kan. Aangezien de wet in deze het morele kompas vertegenwoordigt, is daar niets mis mee.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:02 schreef Solispolar het volgende:
Je zult maar advocaat zijn voor dit soort tuigDan moet je toch ook wel écht heel veel van geld houden en een moreel kompas hebben wat kapot is gestamd.
eVeN aFkOeLeNquote:Op vrijdag 12 juni 2026 10:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist best een goede advocaat als ik het eea zo lees.
Nee, een goede rechtsgang beschermen. Zorgen dat procedures zorgvuldig zijn. Dat de arrestatie rechtsgeldig is verlopen. Etc.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het hof zien te overtuigen. Dat is de taak van een advocaat.
Ik heb een Toyota Auris. Heb wel eens naast een Lexus CT 200 gestaan. Ik zag aan de buitenkant geen verschil. En aangezien ze beide op hetzelfde onderstel zijn gebouwd en beide dezelfde motor hebben, zal er ook geen verschil in rij-eigenschappen zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Jij hebt nooit in een LS gereden. Geeft niks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |