abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:04:21 #26
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221016678
Weg met dat menselijk afval.
Huilen dan.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:05:17 #27
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221016683
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:49 schreef Stoorzendert het volgende:
"rijontzegging voor drie jaar" :')

Die kerel heeft meerdere keren laten zien dat hij totaal ongeschikt is. Wat mij betreft krijg je dan gewoon een levenslange rijontzegging. Er zijn genoeg mensen zonder auto of rijbewijs, dus dat overleeft ie wel.
Vind het zo apart dat een rijbewijs halen zo streng is tegenwoordig. Veel mensen, inlcusief mezelf, zakken meerdere keren om vrij kleine dingen. Vaak doordat het een moment opname is waarbij je ook stress hebt maar wel je best doet.

Maar als je dan blijkbaar je rijbewijs hebt kan je van alles uitspoken zonder dat het echt consequenties heeft.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:09:15 #28
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221016702
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:17 schreef maily het volgende:
Wat een klootzak :r

En hoe kun je een proefrit maken zonder rijbewijs?

Ze willen verkopen.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:11:45 #29
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221016722
Oh de vriendin kon pas excuses maken IN de rechtbank, sorry omdat het moet dus. Hoer :r
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:19:00 #30
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221016823
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Vind het zo apart dat een rijbewijs halen zo streng is tegenwoordig. Veel mensen, inlcusief mezelf, zakken meerdere keren om vrij kleine dingen. Vaak doordat het een moment opname is waarbij je ook stress hebt maar wel je best doet.

Maar als je dan blijkbaar je rijbewijs hebt kan je van alles uitspoken zonder dat het echt consequenties heeft.
Dit is wel de spijker op zijn kop. Een rijbewijs halen is zowat onmogelijk, een rijbewijs verliezen ook.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:20:11 #31
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221016830
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:35 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik snap mensen die boos worden op advocaten nooit zo. Denk je dat Stefan blij is met mensen die bejaarden doodrijden? In een systeem dat zo ingewikkeld is dat normale mensen niet goed voor zichzelf kunnen opkomen heeft hij de vaak ondankbare taak om als enige voor die mensen op te komen en af en toe zit er een poepvlek als deze idioot tussen.
Mensen hebben geen hekel aan advocaten op zich maar aan onderkruipsels zoals Stefan die verder gaan dan puur de rechtsbescherming van hun cliënt.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:21:15 #32
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221016839
Verder laten de magistraten weer zien dat hun eigen waanego belangrijker is dan het welzijn van de samenleving. Drie jaar rijontzegging voor een dergelijk stuk inteelt hoort levenslang te zijn en tien maanden tien jaar.
pi_221016859
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Dit.

Het zou in allerlei opzichten beter zijn als er minder automobilisten zouden zijn.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:23:09 #34
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221016860
Bel Rendac maar.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:27:08 #35
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221016945
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bel Rendac maar.
Precies wat ik dacht
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_221016972
quote:
Op 6 januari 2024 gaat hij naar de CUPRA-dealer in Rotterdam voor een proefrit. Geen doorsnee testje: hij rijdt over de trambaan, over het fietspad, door het rode licht en op verschillende plaatsen te hard. Zoals op de Schenkelse Dreef: 71 km per uur op het moment van de aanrijding.
Als je geen AMG of GTI kunt lenen van een oom of gezamelijk kunt kopen met vijf neven om beurtelings heel stoer rondjes mee te rijden in het centrum moet je toch wat he. Dan maar proefritjes maken met auto's die je niet zelf kunt betalen.

quote:
De rechters proberen steeds in het hoofd te kruipen van de Rotterdammer, maar stuiten op een muur.
Eigenlijk wel jammer dat de daders van dit soort dodelijke verkeersongevallen niet ook worden onderzocht/behandeld middels een tbs-achtige instelling. Omaatjes doodrijden en dan doorgaan met je dag alsof er niet echt iets gebeurd is, met je uitkering auto's lenen en er mee patsen, helemaal geen eigen verantwoordelijkheid kunnen nemen, het komt allemaal niet over als het gedrag van een geestelijk evenwichtig persoon. Helaas kunnen de rechters in zo'n geval kennelijk niets anders dan het opleggen van straffen en rijontzeggingen, en verder lijken ze niet echt wat te kunnen met het gedrag dat bij en na het ongeval, en in de rechtzaal, wordt getoond.
pi_221017013
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:35 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik snap mensen die boos worden op advocaten nooit zo. Denk je dat Stefan blij is met mensen die bejaarden doodrijden? In een systeem dat zo ingewikkeld is dat normale mensen niet goed voor zichzelf kunnen opkomen heeft hij de vaak ondankbare taak om als enige voor die mensen op te komen en af en toe zit er een poepvlek als deze idioot tussen.
En dan zeg ik er dus wat van. Over deze idioot.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221017036
Arme Amin. Vast een moeilijke jeugd gehad. Het is ook moeilijk om hier als allochtoon op te groeien. Al die kk infidels die het je moeilijk maken en je niet geven waar je recht op hebt. Dhimmi-tax. Aanzien. Respect. Jij bent immers de man van Allah. Omsingeld in een Dar al-Harb door varkensvleesetende, alcholdrinkende, homohuwelijkaccepterende, eerloze, vrouw-niet-inpakkende kafirs. Ze geven je geen baan. Geen status.

En dus ga je Allah Hu Akbar. Fuck deze maatschappij en deze kk hollanders. Lekker hard en gevaarlijk rijden. Lekker auto's 'lenen' van ongelovige autobedrijven. 'Ah shit, een oude kk vrouw geraakt. Ach tis maar een infidel hond'.

Ooit realiseren we ons dat we de vijand hebben binnen gehaald. Althans, zo zien zij ons. Daarom continu dit gedrag. Wij noemen het dan 'roekeloos'. Of 'baldadig'. Of op zijn hoogst 'respectloos'.
Maar het is veel meer dan dat. Het zijn hatecrimes. Ze spugen op onze straat. Ze beroven alleen onze oude mannetjes en vrouwtjes, niet die van hen. Ze randen onze vrouwen aan. Ze zeggen 'psst hoertje' tegen onze vrouwen. Ze slaan onze scheidsrechters en leraren in elkaar. Ze tolereren geen autoriteit van ongelovigen. En ook niet van vrouwen. Ze luisteren niet naar vrouwelijke leraren, politieagenten, 'coaches' etc.

Dit hele verhaal is maar 1 trede verwijderd van een bewuste, terroristische aanslag. Je ziet het aan alles: Ze kotsen op ons.

En het wordt eens tijd dat we massaal terug gaan kotsen.
pi_221017075
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:20 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Mensen hebben geen hekel aan advocaten op zich maar aan onderkruipsels zoals Stefan die verder gaan dan puur de rechtsbescherming van hun cliënt.
Hoe? We hebben in Nederland regels tegen belediging dus daar heb je de rechtsbescherming al en het is ook zeker niet in het belang van je cliënt om bij een rechtszaak zonder enige piep je cliënt te laten uitschelden.

Dat die wetten rond belediging er zijn is niet de schuld van die advocaat.
pi_221017104
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:51 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Omdat autohandelaren auto's willen verkopen? Genoeg vage 'dealers' op een aftands industrieterreintje die zulke auto's verkopen. Het gaat om een Cupra, geen dure sportwagen.

Edit, nvm. Een 'gepimpte' Seat kost ¤63k?! :')
Jij noemt een Lexus zeker ook een Toyota of niet?

Cupra is al enkele jaren gewoon een op zichzelf staand merk. Met eigen modellen.
vosss is de naam,
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:38:17 #41
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221017122
Wat een klapjosti joh! ;(
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:40:26 #42
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221017133
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:49 schreef Stoorzendert het volgende:
"rijontzegging voor drie jaar" :')

Die kerel heeft meerdere keren laten zien dat hij totaal ongeschikt is. Wat mij betreft krijg je dan gewoon een levenslange rijontzegging. Er zijn genoeg mensen zonder auto of rijbewijs, dus dat overleeft ie wel.
Totdat hij een betere verklaring heeft van zijn gedrag dan "ik weet niet ik herinner me niet zoveel" en de verantwoordelijkheid neemt voor zijn eigen gedrag lijkt het me niet verantwoord om hem te laten rijden, inderdaad.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:40:53 #43
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221017137
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:36 schreef vosss het volgende:

[..]
Jij noemt een Lexus zeker ook een Toyota of niet?

Cupra is al enkele jaren gewoon een op zichzelf staand merk. Met eigen modellen.
ow heb ik je in je kuif geschoten? Rijdt je zelf een Cupra?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_221017140
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:30 schreef vosss het volgende:

[..]
En dan zeg ik er dus wat van. Over deze idioot.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:20 schreef Richestorags het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 08:42 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ach komop, dit gaat te ver. Die kerel is gewoon een laffe hond, en dan moet je niet gaan lopen roepen dat het een strafbare belediging is. Waardeloos.
Sommige users kun je beter negeren. Bijvoorbeeld de types die er op uit zijn elk topic waar mislukte immigranten (en hun nazaten) in voorkomen richting een slotje te trollen.
-
pi_221017146
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:40 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
ow heb ik je in je kuif geschoten? Rijdt je zelf een Cupra?
Nee dat niet, maar ik heb wel enkele Lexi gereden en dan kreeg ik nog al eens te horen dat het gewoon een Toyota was.

Tuurlijk, een tyfus Corolla is bijna hetzelfde als een deftige LS in President line uitvoering. :')
vosss is de naam,
pi_221017147
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:40 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Totdat hij een betere verklaring heeft van zijn gedrag dan "ik weet niet ik herinner me niet zoveel" en de verantwoordelijkheid neemt voor zijn eigen gedrag lijkt het me niet verantwoord om hem te laten rijden, inderdaad.
Maar maakt het echt uit? Een van de problemen met bestuurders die het qua gedrag en veroorzaken van brokken heel bont maken is dat ze er vaak ook niet hun hand voor omdraaien om zonder rijbewijs te gaan rijden.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:44:54 #47
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221017164
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Maar maakt het echt uit? Een van de problemen met bestuurders die het qua gedrag en veroorzaken van brokken heel bont maken is dat ze er vaak ook niet hun hand voor omdraaien om zonder rijbewijs te gaan rijden.
Rijden zonder rijbewijs zou dan ook direct een week cel moeten zijn of iets. Ongeacht verleden etc.
pi_221017170
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Dat lijkt me geen argument om iemand geen rijverbod op te leggen. Rijden zonder rijbewijs zou ook wel harder aangepakt mogen worden. En beginnen met opvoeden door scooterrijdertjes zonder rijbewijs harder aan te pakken.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:45:39 #49
483584 incel
they/them
pi_221017172
Het huren van dure of snelle wagens zou een stuk moeilijker gemaakt moeten worden. En als er iets mee gebeurd zou de auto buiten gebruik gesteld moeten worden wat het verhuurbedrijf dan maar kan gaan verhalen op de klant of iets.

Niet normaal hoe vaak je overlast hebt van islamitisch tuig in gehuurde bmw's en zo
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:45:44 #50
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221017173
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:42 schreef vosss het volgende:

[..]
Nee dat niet, maar ik heb wel enkele Lexi gereden en dan kreeg ik nog al eens te horen dat het gewoon een Toyota was.

Tuurlijk, een tyfus Corolla is bijna hetzelfde als een deftige LS in President line uitvoering. :')
We gaan een beetje oftopic, maar Lexus (Lexi? :') ) is ook een Toyota voor vrouwen.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')