Vind het zo apart dat een rijbewijs halen zo streng is tegenwoordig. Veel mensen, inlcusief mezelf, zakken meerdere keren om vrij kleine dingen. Vaak doordat het een moment opname is waarbij je ook stress hebt maar wel je best doet.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:49 schreef Stoorzendert het volgende:
"rijontzegging voor drie jaar"![]()
Die kerel heeft meerdere keren laten zien dat hij totaal ongeschikt is. Wat mij betreft krijg je dan gewoon een levenslange rijontzegging. Er zijn genoeg mensen zonder auto of rijbewijs, dus dat overleeft ie wel.
Ze willen verkopen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:17 schreef maily het volgende:
Wat een klootzak
En hoe kun je een proefrit maken zonder rijbewijs?
Dit is wel de spijker op zijn kop. Een rijbewijs halen is zowat onmogelijk, een rijbewijs verliezen ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vind het zo apart dat een rijbewijs halen zo streng is tegenwoordig. Veel mensen, inlcusief mezelf, zakken meerdere keren om vrij kleine dingen. Vaak doordat het een moment opname is waarbij je ook stress hebt maar wel je best doet.
Maar als je dan blijkbaar je rijbewijs hebt kan je van alles uitspoken zonder dat het echt consequenties heeft.
Mensen hebben geen hekel aan advocaten op zich maar aan onderkruipsels zoals Stefan die verder gaan dan puur de rechtsbescherming van hun cliënt.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik snap mensen die boos worden op advocaten nooit zo. Denk je dat Stefan blij is met mensen die bejaarden doodrijden? In een systeem dat zo ingewikkeld is dat normale mensen niet goed voor zichzelf kunnen opkomen heeft hij de vaak ondankbare taak om als enige voor die mensen op te komen en af en toe zit er een poepvlek als deze idioot tussen.
Dit.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vind het zo apart dat een rijbewijs halen zo streng is tegenwoordig. Veel mensen, inlcusief mezelf, zakken meerdere keren om vrij kleine dingen. Vaak doordat het een moment opname is waarbij je ook stress hebt maar wel je best doet.
Maar als je dan blijkbaar je rijbewijs hebt kan je van alles uitspoken zonder dat het echt consequenties heeft.
Precies wat ik dachtquote:
Als je geen AMG of GTI kunt lenen van een oom of gezamelijk kunt kopen met vijf neven om beurtelings heel stoer rondjes mee te rijden in het centrum moet je toch wat he. Dan maar proefritjes maken met auto's die je niet zelf kunt betalen.quote:Op 6 januari 2024 gaat hij naar de CUPRA-dealer in Rotterdam voor een proefrit. Geen doorsnee testje: hij rijdt over de trambaan, over het fietspad, door het rode licht en op verschillende plaatsen te hard. Zoals op de Schenkelse Dreef: 71 km per uur op het moment van de aanrijding.
Eigenlijk wel jammer dat de daders van dit soort dodelijke verkeersongevallen niet ook worden onderzocht/behandeld middels een tbs-achtige instelling. Omaatjes doodrijden en dan doorgaan met je dag alsof er niet echt iets gebeurd is, met je uitkering auto's lenen en er mee patsen, helemaal geen eigen verantwoordelijkheid kunnen nemen, het komt allemaal niet over als het gedrag van een geestelijk evenwichtig persoon. Helaas kunnen de rechters in zo'n geval kennelijk niets anders dan het opleggen van straffen en rijontzeggingen, en verder lijken ze niet echt wat te kunnen met het gedrag dat bij en na het ongeval, en in de rechtzaal, wordt getoond.quote:De rechters proberen steeds in het hoofd te kruipen van de Rotterdammer, maar stuiten op een muur.
En dan zeg ik er dus wat van. Over deze idioot.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik snap mensen die boos worden op advocaten nooit zo. Denk je dat Stefan blij is met mensen die bejaarden doodrijden? In een systeem dat zo ingewikkeld is dat normale mensen niet goed voor zichzelf kunnen opkomen heeft hij de vaak ondankbare taak om als enige voor die mensen op te komen en af en toe zit er een poepvlek als deze idioot tussen.
Hoe? We hebben in Nederland regels tegen belediging dus daar heb je de rechtsbescherming al en het is ook zeker niet in het belang van je cliënt om bij een rechtszaak zonder enige piep je cliënt te laten uitschelden.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Mensen hebben geen hekel aan advocaten op zich maar aan onderkruipsels zoals Stefan die verder gaan dan puur de rechtsbescherming van hun cliënt.
Jij noemt een Lexus zeker ook een Toyota of niet?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Omdat autohandelaren auto's willen verkopen? Genoeg vage 'dealers' op een aftands industrieterreintje die zulke auto's verkopen. Het gaat om een Cupra, geen dure sportwagen.
Edit, nvm. Een 'gepimpte' Seat kost ¤63k?!![]()
Totdat hij een betere verklaring heeft van zijn gedrag dan "ik weet niet ik herinner me niet zoveel" en de verantwoordelijkheid neemt voor zijn eigen gedrag lijkt het me niet verantwoord om hem te laten rijden, inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:49 schreef Stoorzendert het volgende:
"rijontzegging voor drie jaar"![]()
Die kerel heeft meerdere keren laten zien dat hij totaal ongeschikt is. Wat mij betreft krijg je dan gewoon een levenslange rijontzegging. Er zijn genoeg mensen zonder auto of rijbewijs, dus dat overleeft ie wel.
ow heb ik je in je kuif geschoten? Rijdt je zelf een Cupra?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij noemt een Lexus zeker ook een Toyota of niet?
Cupra is al enkele jaren gewoon een op zichzelf staand merk. Met eigen modellen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:30 schreef vosss het volgende:
[..]
En dan zeg ik er dus wat van. Over deze idioot.
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Mensen hebben geen hekel aan advocaten op zich maar aan onderkruipsels zoals Stefan die verder gaan dan puur de rechtsbescherming van hun cliënt.
Sommige users kun je beter negeren. Bijvoorbeeld de types die er op uit zijn elk topic waar mislukte immigranten (en hun nazaten) in voorkomen richting een slotje te trollen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ach komop, dit gaat te ver. Die kerel is gewoon een laffe hond, en dan moet je niet gaan lopen roepen dat het een strafbare belediging is. Waardeloos.
Nee dat niet, maar ik heb wel enkele Lexi gereden en dan kreeg ik nog al eens te horen dat het gewoon een Toyota was.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
ow heb ik je in je kuif geschoten? Rijdt je zelf een Cupra?
Maar maakt het echt uit? Een van de problemen met bestuurders die het qua gedrag en veroorzaken van brokken heel bont maken is dat ze er vaak ook niet hun hand voor omdraaien om zonder rijbewijs te gaan rijden.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Totdat hij een betere verklaring heeft van zijn gedrag dan "ik weet niet ik herinner me niet zoveel" en de verantwoordelijkheid neemt voor zijn eigen gedrag lijkt het me niet verantwoord om hem te laten rijden, inderdaad.
Rijden zonder rijbewijs zou dan ook direct een week cel moeten zijn of iets. Ongeacht verleden etc.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maar maakt het echt uit? Een van de problemen met bestuurders die het qua gedrag en veroorzaken van brokken heel bont maken is dat ze er vaak ook niet hun hand voor omdraaien om zonder rijbewijs te gaan rijden.
Dat lijkt me geen argument om iemand geen rijverbod op te leggen. Rijden zonder rijbewijs zou ook wel harder aangepakt mogen worden. En beginnen met opvoeden door scooterrijdertjes zonder rijbewijs harder aan te pakken.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maar maakt het echt uit? Een van de problemen met bestuurders die het qua gedrag en veroorzaken van brokken heel bont maken is dat ze er vaak ook niet hun hand voor omdraaien om zonder rijbewijs te gaan rijden.
We gaan een beetje oftopic, maar Lexus (Lexi?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik heb wel enkele Lexi gereden en dan kreeg ik nog al eens te horen dat het gewoon een Toyota was.
Tuurlijk, een tyfus Corolla is bijna hetzelfde als een deftige LS in President line uitvoering.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |