Hè bah. Wat naar.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:39 schreef raptorix het volgende:
Volgens NOS.nl liggen er volgens de hulpverleners vermoedelijk nog mensen onder het puin.
Waarom ziet alles en iedereen in een filmpje uit 1996 er uit alsof het minstens dertig jaar geleden is?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 02:42 schreef Ole het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik woonde om de hoek
Daar waar een borstprothese nog gewoon een rubberen tiet heet?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Tja Amsterdam Osdorp, daar heb je tegenwoordig een tolk nodig
Omdat het 30 jaar geleden isquote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:42 schreef Nobu het volgende:
[..]
Waarom ziet alles en iedereen in een filmpje uit 1996 er uit alsof het minstens dertig jaar geleden is?
Tarwekamp all over. Wat zijn we toch blij met ze.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:39 schreef raptorix het volgende:
Volgens NOS.nl liggen er volgens de hulpverleners vermoedelijk nog mensen onder het puin.
Niet voor het eerst dat Duitsers onze steden komen vernielen, deze hebben in ieder geval het fatsoen om zich meteen weer uit de voeten te maken en niet eerst vijf jaar rond te blijven hangen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)sexplosie~ab7f95b65/
13:27
Getuigen zouden een Audi met hoge snelheid weg hebben zien rijden na de ontploffing bij de sportschool in Amsterdam. Ook zouden er jongens zijn weggerend na de knal. Een 'oud barrel' zou de plek van de explosie snel hebben verlaten, meldt De Telegraaf. ,,De straat uit, tegelijk met een Audi."
De politie heeft een Audi met een Duits kenteken in beslag genomen, vijf kilometer van de sportschool vandaan. Een woordvoerder van de politie kan nog niet bevestigen of dit in het kader van het onderzoek naar de explosie werd gedaan.
Het lijkt erop dat de luchtdruk van de explosie van binnenuit kwam.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Explosie kwam van onder de vloer van de sportschool?
En waar: een souteneur is een pooier, die zet zijn kip in de vitrine en wordt rijker dan De Gooijerquote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Daar waar een borstprothese nog gewoon een rubberen tiet heet?
Die gast zegt ook :quote:
Maar hij weet wel te zeggen dat ze geen lid zijn.quote:Ik heb begrepen dat een van die jongens nu in coma zou liggen in het ziekenhuis.
Erg bijzonder. Ik kan me niet voorstellen dat de politie heeft gezegd; 'Oh, dit is meneer A uit B en woont hier op C'quote:” Hij zegt ze niet te kennen, maar andere mensen in de buurt kennen ze wel. „Ik benadruk dat ze géén lid waren van onze fitnessstudio. Ik heb ook de geruchten gehoord over granaten die naar binnen zouden zijn gegooid hier en weet ik het allemaal, is allemaal niet waar. De explosie heeft dus ook niet bij ons binnen plaatsgevonden.”
Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die gast zegt ook :
[..]
Maar hij weet wel te zeggen dat ze geen lid zijn.
[..]
Erg bijzonder. Ik kan me niet voorstellen dat de politie heeft gezegd; 'Oh, dit is meneer A uit B en woont hier op C'
Fitnesseigenaar: 'Moment, ik gooi hem even door mijn klantenbestand'. 'NOPE, geen lid van mij'
Sportschooleigenaren zijn toch ook 9 van de 10 keer types tweedehands auto verkopers.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:13 schreef RamboDirk het volgende:
Die sportschool eigenaar is wel druk bezig om zijn naam te zuiveren. Typisch wel weer.
Het zou mij ook niets verbazen als in de opslagruimten onder de sportschool een paar figuren cobra's o.i.d. open aan het zagen waren voor het kruit, om dat later voor andere doeleinden te gebruiken, en dat dat per ongeluk ontploft is.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:12 schreef raptorix het volgende:
Ik vind het niet zo onlogisch, dit soort sportschooltjes zijn vaak dermate klein dat iedereen in een app groep zit en gelijk wel duidelijk is wat er gebeurt is, het vermoeden dat ze bezig waren met voorbereiding van een plofkraak lijkt me niet geheel onlogisch trouwens.
Het klinkt iig heel plausibel.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:12 schreef raptorix het volgende:
Ik vind het niet zo onlogisch, dit soort sportschooltjes zijn vaak dermate klein dat iedereen in een app groep zit en gelijk wel duidelijk is wat er gebeurt is, het vermoeden dat ze bezig waren met voorbereiding van een plofkraak lijkt me niet geheel onlogisch trouwens.
Dus onder de gewonden zijn ook mogelijk twee verdachten van die voorbereiding van de plofkraak?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:12 schreef raptorix het volgende:
Dat zou me niet verbazen, de laatste tijd weer veel plofkraken hier, en mensen weten kennelijk niet dat Magnesium kruit instant kan ontploffen zonder vuur, iets te hard zagen is al genoeg.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dus onder de gewonden zijn ook mogelijk twee verdachten van die voorbereiding van de plofkraak?
En de rest was gevlucht in die Audi? Mogelijk zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |