Er is (nog) niemand dood.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn er al 'familieleden' gesignaleerd die onder het mom van een uitvaart nog snel bewijsmateriaal willen weghalen?
Afschuwelijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:49 schreef Zipportal het volgende:
Getuige explosie Osdorp: "Ik hoorde gekerm en zag iemand liggen zonder benen"
https://www.at5.nl/artike(...)-liggen-zonder-benen
Dit ontwikkelt zich nog, zie oa de berichten dat er wellicht nog meer explosief materiaal aanwezig is en dat er vermoedelijk iemand onder puin ligt.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onzin. Drie dode kinderen boeit mensen meer dan een pauperfitness die zichzelf heeft opgeblazen. Alleen het tweede voorval is in Amsterdam hé……. vele malen belangrijker aldus onze grote mediakanalen.
Plus. Hier zit echt opzet in het spel.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:53 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dit ontwikkelt zich nog, zie oa de berichten dat er wellicht nog meer explosief materiaal aanwezig is en dat er vermoedelijk iemand onder puin ligt.
Het verhaal in Zeeland is veel triester, maar is ook soort van afgesloten. Niet kil bedoeld, maar over die weg wordt nu alweer gereden, iedereen hoopt dat de gewonde kinderen het redden en we zien tegen die tijd de rechtzaak wel. Veel meer is er niet over te melden.
Dat zegt niets, niet weten = rekeneing mee houdenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)nder-puin~ab7f95b65/
[..]
Ervaring leert dat het dan vaak echt wel zo is. Logisch dat mensen er vanuit gaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:57 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Dat zegt niets, niet weten = rekeneing mee houden
Idd. Net zoals met Den Haag 1,5 jaar geleden (al was dat niet eens druggerelateerd ofzo maar gewoon een downie met een te groot ego en liefdesverdriet). Elke woning boven een bedrijfspand kan gewoon gevaar lopen en je kan er als bewoner niks aan doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Plus. Hier zit echt opzet in het spel.
En het is de zoveelste aanslag met explosieven/zwaar vuurwerk. Het lijkt me heel erg beangstigend als je daar woont. Het idee dat het weer kan gebeuren.
Het gebeurd al zo vaak en er lijkt weinig aan te worden gedaan.
Hier, het volgende bericht over dit onderwerp:quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik moest vanmorgen zoeken waar het stond anders… Ondergesneeuwd door troep.
Zó gezond, die Fitness!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:49 schreef Zipportal het volgende:
Never skip leg dayquote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:49 schreef Zipportal het volgende:
Niet lullig bedoelt. Maar wie wil er nog in de buurt wonen van "zaken/winkels/ondernemingen" van... tjah je weet wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En het is de zoveelste aanslag met explosieven/zwaar vuurwerk. Het lijkt me heel erg beangstigend als je daar woont. Het idee dat het weer kan gebeuren.
Gezien het puin op straat, vond de explosie binnen in het gebouw plaats.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar je hebt weinig te willen met wonen helemaal in dat segment van de markt. Ik woon al jaren drie deuren van een zware drugscrimineel af waar al meerdere pogingen op zijn gedaan om hem te liquideren met explosieven en als ik kon dan zat ik morgen nog ergens in Drenthe.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt. Maar wie wil er nog in de buurt wonen van "zaken/winkels/ondernemingen" van... tjah je weet wel.
Voor je het weet is er weer een aanslag.
Moet je ook oppassen voor rondvliegende melkbus deksels rond december.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar je hebt weinig te willen met wonen helemaal in dat segment van de markt. Ik woon al jaren drie deuren van een zware drugscrimineel af waar al meerdere pogingen op zijn gedaan om hem te liquideren met explosieven en als ik kon dan zat ik morgen nog ergens in Drenthe.
Tja Amsterdam Osdorp, daar heb je tegenwoordig een tolk nodigquote:Op vrijdag 12 juni 2026 07:34 schreef RamboDirk het volgende:
multicultureel vermoeden, vermoeden van @:zipportal
Ook dat nog, jaquote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet je ook oppassen voor rondvliegende melkbus deksels rond december.
Ik heb ook jarenlang in zo'n wijk gewoond, tussen de drugscriminaliteit en alles.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar je hebt weinig te willen met wonen helemaal in dat segment van de markt. Ik woon al jaren drie deuren van een zware drugscrimineel af waar al meerdere pogingen op zijn gedaan om hem te liquideren met explosieven en als ik kon dan zat ik morgen nog ergens in Drenthe.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Tja Amsterdam Osdorp, daar heb je tegenwoordig een tolk nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |