Ik zie er iig geen been meer in...quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja wel met beide benen op de grond blijven hoor.
Geen vijanden nodig idd.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja zo zie je meteen wie je vrienden zijn
Zou het gepast zijn om hem een broodje beenham aan te bieden?quote:
Karma is een bitch.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:30 schreef BeriBeri het volgende:
‘Gekko’. De eerste – de jongere broer – heeft brandwonden opgelopen, de tweede – ‘Gekko’ – moet waarschijnlijk beide benen en een arm missen en verkeert nog in levensgevaar.
Of er was gewoon opslag van kruit dat tegenwoordig steeds vaker gebruikt wordt bij afpersings-aanslagenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dus onder de gewonden zijn ook mogelijk twee verdachten van die voorbereiding van de plofkraak?
En de rest was gevlucht in die Audi? Mogelijk zoiets?
Hij kan zichzelf ook nog aftrekken. Dat is ook iets waar ie toch nog blij mee kan zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:14 schreef StateOfMind het volgende:
Er is iig nog wel iets positiefs te melden: Gekko stapt nooit meer met het verkeerde been uit bed
Alleen een wit voetje halen zit er niet meer in, in plaats daarvan klaagt ie steen en been.
Ach, hij moet wat om handen hebben.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:30 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Hij kan zichzelf ook nog aftrekken. Dat is ook iets waar ie toch nog blij mee kan zijn.
Klopt, ze schijten doorgaans niet in hun eigen achtertuin.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zolang je er gewoon tussen woont is het prima te doenalthans mijn ervaring.
Elk nadeel heb ze voordeel. Als je je normaal afbeert met recht en die arm ben je nu kwijt, dan zul je het voortaan met links moeten doen. En dat voelt dan net of een ander het doet.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:55 schreef Ceviche het volgende:
Als die Gekko herstelt met een hoofd, romp en 1 arm, dan gaat hij nog een lastige toekomst tegemoet.
Ik stel me zo voor dat zo iemand in een instelling eindigt, en dan gaat er veel geld van een waarschijnlijk kleine uitkering alweer op aan die instelling. Hij kan moeilijk zelf nog crimineel bijklussen. Hoeveel vrienden en familie zouden blijven komen? Hoe vul je je dagen? Is er voldoende personeel om je naar de wc te helpen of zouden ze je dan gewoon een luier aandoen?
Of praktische dingen, 1 arm en daar moet je dan ook alles mee doen. Dingen als een rits dichtdoen of een aardappel schillen worden al een uitdaging. Zoveel vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |