Nou, dat was de eerste van vele lange afleveringen. Je merkte dat ze wel gelijk meer uitmelkte, en als bonus krijgen we de start van de KO's er ook bij, nou nou. Spannend.
De aflevering ging natuurlijk alleen over Chess versus Thomas. Die moest het even voor de show 'uit maken' met Chess, maar ondertussen hebben ze elkaar ook al weer gezien dus leuk even TV gemaakt.
Op de valreep kwamen de ouders van Ricky ook nog even een TV maken. Je zag die vader er van genieten met zijn Haagse branie en grote woorden naar Nyssa. Die er vervolgens lak aan had.
Roxy gaat zich vingeren voor de only fans camera's als ze hier uit is begrijp ik, nou, kunnen we die gierput van onder ook eens bewonderen...lekker man...Zal vast wel wat 'uitlekken' van die beelden voor nietsss. Wat zat ze er weer ordinair bij. Die heeft ook heel veel gelaatsuitdrukkingen.
Chess dus ook weg, Salar weg. Maar niet getreurd die zien we uiterlijk volgend jaar zomer bij de volgende plottwist wel weer terug van 4 ex bewoners die net als deze zomer, de loods in gaan.
Mila komt trouwens aardig op stoom als opper Karen. Ik moet wel lachen om die Amsterdamse felheid. Kan leuk worden volgende cyclus met dat gespuis wat er nu bij komt.
Morgen Bonnie...ik bedoel bonje met Joshlyn...topshow.
Allemaal cabaretteketet!