Dit dus. Goede samenvattingquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Omg reclame die ik niet wil, de NOS zijn erger dan Nazi's! Mijn hele leven heeft geen zin meer!!!
Gehost in Nederland.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:07 schreef xzaz het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd.
Motherless is ook al gesloten
Anders houdt Jeroentje zn handen niet thuisquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Loopt er altijd bij als een kerel.
Kort rokje aub
Daar heb ik toch een stuk minder last van gehad die van die reclamesquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Omg reclame die ik niet wil, de NOS zijn erger dan Nazi's! Mijn hele leven heeft geen zin meer!!!
Je leven heeft alleen zin bij een WK zonder reclames en drinkpauzes? Ahhh #toontmeelevenquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
@Mexicanobakkerquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:08 schreef BB-King het volgende:
Hebben wij geen Mexicanen?
Belgen zitten er vol mee zo te zien.
De gewone of dubbel?quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:07 schreef Coco het volgende:
De zotste supporter.
Tijd voor een Brugse Zot.
Doet het gewoon.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:07 schreef xzaz het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd.
Motherless is ook al gesloten
hebben ze nu niet meer nodig om dit soort dingen te doen, nu hebben ze aan insta/onlyfans genoegquote:
Er zijn altijd wel aandachtshoeren die op tv willenquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:09 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
hebben ze nu niet meer nodig om dit soort dingen te doen, nu hebben ze aan insta/onlyfans genoeg
maar jou hoef ik dan weer niet in een bikini te zienquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel aandachtshoeren die op tv willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |