quote:
Is het erg dat ik die gozer helemaal niet ken?quote:Op zondag 14 juni 2026 14:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens mij heeft Ayyoub Bouaddi het profiel van een mens en speler die ons allemaal bevalt.
Dubieus kapsel, maar van zijn voetbalkwaliteiten heeft hij mij volledig weten te overtuigen.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens mij heeft Ayyoub Bouaddi het profiel van een mens en speler die ons allemaal bevalt.
Studeert wiskunde en geometrie. Heeft blijkbaar ook een 'speaking contest' gewonnen in 2023.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dubieus kapsel, maar van zijn voetbalkwaliteiten heeft hij mij volledig weten te overtuigen.
Af en toe wat slordig, maar wat een gemak. Heerlijk om naar te kijken.
quote:Op zondag 14 juni 2026 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dubieus kapsel, maar van zijn voetbalkwaliteiten heeft hij mij volledig weten te overtuigen.
Hij deed me denken aan Zechiël, maar dan beter.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moderators modereren op basis van de regels. Niet op basis van persoonlijke shit. En wat je als crew óók niet doet is je medecrew afvallen. Bevalt het je niet meer? Dan moet je misschien iets anders gaan doenquote:
RIP deze SC?quote:Op zondag 14 juni 2026 17:00 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Moderators modereren op basis van de regels. Niet op basis van persoonlijke shit. En wat je als crew óók niet doet is je medecrew afvallen. Bevalt het je niet meer? Dan moet je misschien iets anders gaan doen
RIP SC vrees ik.
Of van Hormuz, Straat?quote:
Gaat dit over Php?quote:Op zondag 14 juni 2026 17:28 schreef Momo het volgende:
Straat is zo ongeveer de enige FA die nog over is gebleven die snapt dat bepaalde kutusers het hele forum verneuken. Maar Danny altijd maar op de bres springen voor de meest obvious kuttroll.
Commando, Straat denk ik?quote:
Mikey "ik heb kanker" troll nog wel de meest verstoorde troll, die liket ook even lekker lachend de posts van Danny rollend over de grond van het lachen. Die tanden troll die af en toe terug komt, PHP kan er ook wel wat van in Oekraine topic, incel die alleen maar rage bait post. Ook gewoon van die trollusers gehad in bijvoorbeeld serieuze fora als R&P. Maar nee het is geen getroll, gewoon een mening. En een mod maar uren en uren stoppen in die troll, volgens Danny is het wel een serieuze user.quote:
Ik zou die vervelende trollen gewoon opruimen. In ieder geval al die figuren die jij noemt.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Mikey "ik heb kanker" troll nog wel de meest verstoorde troll, die liket ook even lekker lachend de posts van Danny rollend over de grond van het lachen. Die tanden troll die af en toe terug komt, PHP kan er ook wel wat van in Oekraine topic, incel die alleen maar rage bait post. Ook gewoon van die trollusers gehad in bijvoorbeeld serieuze fora als R&P. Maar nee het is geen getroll, gewoon een mening. En een mod maar uren en uren stoppen in die troll, volgens Danny is het wel een serieuze user.
Danny gooit weer eens een welwillend modje onder de bus, om vervolgens te klagen dat dat modje begon met hem onder de bus te gooienquote:Op zondag 14 juni 2026 17:36 schreef franklop het volgende:
Ik heb geen idee over wie jullie het hebben
Troll of niet. Het kan niet gezond zijn zo verliefd te zijn op Trump of dat te moeten spelen.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou die vervelende trollen gewoon opruimen. In ieder geval al die figuren die jij noemt.
En dan heb je ook nog gasten als Epicbeardman. Wat moet je daar van denken
En VER had Danny juist in het leven geroepen omdat kutusers die allemaal fluttopics aanmaakte zo hun topics niet gesloten zouden worden, maar naar VER zou gaan.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is een zooi sinds VER in het leven is geroepen
Maar dat is geen oplossing, dan schijten die users nog steeds rentfree je forum onderquote:Op zondag 14 juni 2026 17:48 schreef Momo het volgende:
[..]
En VER had Danny juist in het leven geroepen omdat kutusers die allemaal fluttopics aanmaakte zo hun topics niet gesloten zouden worden, maar naar VER zou gaan.
Die users zitten in de serieuze topics, dat is gewoon vermengd.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik denk eerder dat al die Trolls in serieuze topics een veel groter probleem zijn.
Voor Duitsland!quote:
Is Grueter niet altijd voor het vlaggetje?quote:
Nee want hij was ook altijd voor Barcelonaquote:Op zondag 14 juni 2026 19:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is Grueter niet altijd voor het vlaggetje?
Wij staan straks volledig achter Japan.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:38 schreef franklop het volgende:
Toch anders zo'n wedstrijddag van Oranje vergeleken met vroeger. Toen leefde je er hele dag naartoe, nu, ja niet
Hebben ze een beter alternatief?quote:Op zondag 14 juni 2026 19:40 schreef wimderon het volgende:
Goed om te zien dat er nog steeds trainers in Sané blijven trappen.
Karl, maar die is geblesseerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |