Maar die liefde is toch uiteindelijk voortgekomen uit liefde voor het vlaggetje?quote:Op zondag 14 juni 2026 19:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee want hij was ook altijd voor Barcelona
https://oorlogvoorderechter.nl/quote:Op zondag 14 juni 2026 20:02 schreef Faraday01 het volgende:
Waar hebben ze die mensen vandaan gehaald die in de oranjemars meelopen
Neusje voor goal!!!quote:Op zondag 14 juni 2026 20:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom is kutcommentetor Jeroen Grueter Deniz Undav of all places aan het ophemelen?
1 goal en 2 assists in z’n invalbeurt, derhalve terechte ophemeling!quote:Op zondag 14 juni 2026 20:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom is kutcommentetor Jeroen Grueter Deniz Undav of all places aan het ophemelen?
Toch een goaltje gepakt.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2026 21:14 schreef franklop het volgende:
Ik word zo moe van die Oranjemars. Lekker hossen en leuk doen buiten stadion, binnen stadion nooit in staat om sfeer te maken
Ik houd van Oranjemarsen. Dan weet ik waar ik niet moet zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:14 schreef franklop het volgende:
Ik word zo moe van die Oranjemars. Lekker hossen en leuk doen buiten stadion, binnen stadion nooit in staat om sfeer te maken
De media zijn nog erger die ontzettend graag willen doen dat WIJ uniek zijn met ons gehos.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:14 schreef franklop het volgende:
Volgens mij ook veel Amerikanen die gewoon in het oranje meeliepen voor de ervaring.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:14 schreef franklop het volgende:
Zeker, Tim Krul ook nog even ingevlogen voor wat dooddoeners vanaf de middenstip.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:26 schreef AllesKaputt het volgende:
Worden deze randdebielen aan tafel van mijn belastingcenten betaald?
Die is er op kosten van KNVBquote:Op zondag 14 juni 2026 21:36 schreef Remco het volgende:
[..]
Zeker, Tim Krul ook nog even ingevlogen voor wat dooddoeners vanaf de middenstip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |