Niet enkel toch? Dacht ook bv Nike in zelfde kleur te zien.quote:
Je zoekt de grenzen opquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zuid-Afrika gaat volgens mij ook niet wereldkampioen worden.
jaquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:17 schreef Pistolero het volgende:
Oh, dit topic wordt de komende maand de livechat van alle WK-wedstrijden?
Missen een type Tshabalala.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die kunnen er helemaal niks van inderdaad.
Uiteraard. En alles er om heen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:17 schreef Pistolero het volgende:
Niet haten op de grootste gebeurtenis in de geschiedenis van de mensheidquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:17 schreef Pistolero het volgende:
En fenomeen Vuvuzelaquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Missen een type Tshabalala.
Ze nemen alles over van het rugbyquote:
Wij mogen toch alles hier bespreken?quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:17 schreef Pistolero het volgende:
Doe wat je niet laten kan, in vrijstaat WLR mag alles!quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wij mogen toch alles hier bespreken?
Verkuttificatie moet gestopt worden.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ah, reclame tijdens de wedstrijd. Stukje Amerikaanse sportbeleving.
NBA finale wedstrijd duurt 3 uur voor effectief 48 minutenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ah, reclame tijdens de wedstrijd. Stukje Amerikaanse sportbeleving.
Sporzaquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:33 schreef Pistolero het volgende:
Ik schakel nu in en het eerste wat me opvalt zijn de wanstaltige graphics.
Welke kleuter heeft dit ontworpen?
@capuchon_jongen?quote:
Giovanni van Bronckhorstquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:33 schreef Pistolero het volgende:
Dezelfde mongool die ook het 'logo' verzonnen heeftquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:33 schreef Pistolero het volgende:
Iedere 20 minuten de bek van die dwaas van de Snollebollekes moeten zien is precies wat een WK leuk maakt.quote:
De rest is te duur?quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:02 schreef Marcoss het volgende:
Dan heb je zoveel oud-internationale om uit te kiezen en dan ga je voor Klaas Jan Huntelaar..
Had eigenlijk in de VS moeten gebeuren?quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bij een rode kaart voor Shithole had ik iets anders in gedachten.
Aan de VS.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Had eigenlijk in de VS moeten gebeuren?
En de sfeervolle vuvuzela'squote:
Met Chris Stoffer die om bezinning vraag i.p.v. reclame?quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:24 schreef Slobeend het volgende:
Mijn voorspelling is dat er Kamervragen gaan komen over de reclames tijdens de hydration break.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |