Ik ga niet naar Fok.be hequote:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:01 schreef Zorro het volgende:
Oh op den Belg is Peter Vandenbempt hoor ik, ik blijf daar
Haha, user gespot die nog geen like heeft gekregenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:01 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
jammer voor je dat ikgeefenkellikes er nog niet is
Mañana mañanaquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:01 schreef GGMM het volgende:
Het is hier al 21:01 en nog zijn we niet begonnen
Die Mexicanen blijven lui
Die komt nog naar PSVquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:02 schreef GGMM het volgende:
Oh ja Gimenez van Feyenoord
Die zou dat AC Milan wel even bij de hand vastpakken
Hoe doet hij het eigenlijk daar?
Hoezo, door die jongens is een grammetje in Nederland al jaren 40 euroquote:
Dan kijk je nietquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het voetbal boeit mij al weinig. Die show eromheen helemaal niet
Als ik wakker ben wel.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:02 schreef BB-King het volgende:
Wie gaat de volgende wedstrijd kijken om 4:00?
Ik sla hem over.
Conservatief type ben jequote:Op donderdag 11 juni 2026 21:02 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Weet je nog vroeger toen voetbalwedstrijden op tijd begonnen
Het was toen heel warmquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:02 schreef Guanabana het volgende:
Was het maar 16 jaar geleden. Vuvuzelagenot.
Overdrijf eens niet zo..... hij zou willen dat hij middelmaat isquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |