Door wie?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:57 schreef H.Vviv het volgende:
Word barrage gemaakt. Daar heb ik meer problemen mee.
Vind het vooral laf dat ze niet durven als Pogacar is gevallen, maar nu hebben ze elkaar allemaal gevonden.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:57 schreef H.Vviv het volgende:
Partijdige jury die een Fransman wil benadelen?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:57 schreef H.Vviv het volgende:
Vooral een fabeltje dat de renners uit eigen land worden geholpen door de wedstrijdjury.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:00 schreef Marcoss het volgende:
Fransoos in een Franse koers.. dan verwacht je dit zeker niet inderdaad
Sowieso is het waarschijnlijk/als het goed is geen Fransman die de jury voorzit.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:01 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Vooral een fabeltje dat de renners uit een eigen land worden geholpen door de wedstrijdjury.
Een partijdige koersdirecteur kan soms wel handig zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:01 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Vooral een fabeltje dat de renners uit eigen land worden geholpen door de wedstrijdjury.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een partijdige koersdirecteur kan soms wel handig zijn.
Volgens mij heeft hij zelf weinig hoeven doen, zal vooral de vraag zijn hoe het fysiek gaatquote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel benieuwd hoe erg Seixas gesloopt is.
Daar zal Olav ook wel benieuwd naar zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel benieuwd hoe erg Seixas gesloopt is.
Dat was enkel als hij uit koers was gegaan, lijkt me. Deze koerssituatie liet vooral zien waarom ze Kooij juist thuis willen latenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar zal Olav ook wel benieuwd naar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |