Georges meegeweest op trainingskamp?quote:
Announce Olav.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:13 schreef Felagund het volgende:
Zonde zeg, hopelijk heeft Seixas er niet al te veel last van met oog op de Tour. Ondertussen zit Bisiaux in de kopgroep volgens Steef.
UAE lijkt wel te rijden in het peloton.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:25 schreef H.Vviv het volgende:
Nog maar 2.30 voor Seixas, die gaat wel terugkomen.
Het valt niet stil vooraan, denk nog steeds dat het lastig wordtquote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:25 schreef H.Vviv het volgende:
Nog maar 2.30 voor Seixas, die gaat wel terugkomen.
Zullen nog wel een aantal in het peloton zitten, maar die geven niks om Tuckwell.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu al niemand meer van RedBull bij hem. Matig.
Door wie?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:57 schreef H.Vviv het volgende:
Word barrage gemaakt. Daar heb ik meer problemen mee.
Vind het vooral laf dat ze niet durven als Pogacar is gevallen, maar nu hebben ze elkaar allemaal gevonden.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:57 schreef H.Vviv het volgende:
Partijdige jury die een Fransman wil benadelen?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:57 schreef H.Vviv het volgende:
Vooral een fabeltje dat de renners uit eigen land worden geholpen door de wedstrijdjury.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:00 schreef Marcoss het volgende:
Fransoos in een Franse koers.. dan verwacht je dit zeker niet inderdaad
Sowieso is het waarschijnlijk/als het goed is geen Fransman die de jury voorzit.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:01 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Vooral een fabeltje dat de renners uit een eigen land worden geholpen door de wedstrijdjury.
Een partijdige koersdirecteur kan soms wel handig zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:01 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Vooral een fabeltje dat de renners uit eigen land worden geholpen door de wedstrijdjury.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een partijdige koersdirecteur kan soms wel handig zijn.
Volgens mij heeft hij zelf weinig hoeven doen, zal vooral de vraag zijn hoe het fysiek gaatquote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel benieuwd hoe erg Seixas gesloopt is.
Daar zal Olav ook wel benieuwd naar zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel benieuwd hoe erg Seixas gesloopt is.
Dat was enkel als hij uit koers was gegaan, lijkt me. Deze koerssituatie liet vooral zien waarom ze Kooij juist thuis willen latenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar zal Olav ook wel benieuwd naar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |