Dat is inderdaad wel bijzonder.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
'Over de oorzaak van het tragische incident is nog niets bekend. De politie meldt dat een 19-jarige verdachte uit Hulst is aangehouden. Of hij de bestuurder van de auto was, is niet bekendgemaakt.'
Deze snap ik even niet. Het is toch logisch dat hij de bestuurder is? Wie zou het anders moeten zijn?
GTA5 scenario...quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel bijzonder.
Als hij niet alleen in de auto zat zullen ze dat ook nog moeten vaststellen...quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
'Over de oorzaak van het tragische incident is nog niets bekend. De politie meldt dat een 19-jarige verdachte uit Hulst is aangehouden. Of hij de bestuurder van de auto was, is niet bekendgemaakt.'
Deze snap ik even niet. Het is toch logisch dat hij de bestuurder is? Wie zou het anders moeten zijn?
De bijrijder, naar goed Zeeuws gebruik slaat de bestuurder eerst op de vlucht.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
The plot thickens....quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De bijrijder, naar goed Zeeuws gebruik slaat de bestuurder eerst op de vlucht.
Als die medische klachten had, was die wel meegenomen naar een ziekenhuis. Hij mocht gewoon mee naar het politiebureau. Dus die vlieger gaat niet op.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:45 schreef matspontius het volgende:
Mits dat schorem een hartaanval of iets dergelijks heeft gehad, en die kans acht is zeer klein bij een 19-jarige, is het gewoon dood door schuld x4. BMW-rijders en generaliseren maar ☝️
En als ie niet te hard gereden heeft, dan kan hij nog afgeleid zijn geweest (telefoon bijv). Dan ben je 19, en heb je zoiets op je geweten...quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
Aan de remsporen is een heleboel af te lezen hoor.
Dat is niet alleen naar goed Zeeuws gebruik maar gebeurd helaas vaak.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De bijrijder, naar goed Zeeuws gebruik slaat de bestuurder eerst op de vlucht.
Verder zullen ze snoeihard hebben gereden anders maak je niet zo veel slachtoffers. Daarnaast is zo'n grote groep fietsers echt niet over het hoofd te zien. Normaal gesproken pas je dan je snelheid aan. Dus.......quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als die medische klachten had, was die wel meegenomen naar een ziekenhuis. Hij mocht gewoon mee naar het politiebureau. Dus die vlieger gaat niet op.
Shag draaien en met de knieën rijden, bellen doet de jeugd niet meer.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
En als ie niet te hard gereden heeft, dan kan hij nog afgeleid zijn geweest (telefoon bijv). Dan ben je 19, en heb je zoiets op je geweten...
Ik kan prima een sjekkie draaien met de knietjes op het stuur op een rechte weg of een flauwe bocht met overzicht. (minder dan een halve minuut) Maar je moet godverdomme wel opletten.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Shag draaien en met de knieën rijden, bellen doet de jeugd niet meer.
Dat zag je goed bij Vloet, daar was enorm veel begrip voor.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:39 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik heb daar nul medelijden mee - heeft 4 mensen doodgereden dat stuk stront. Maar ja, in dit woke land is altijd overal begrip voor...... 🖕
Volgens mij is het fietspad op die locatie van de weg gescheiden door een grasstrook.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:03 schreef matspontius het volgende:
[..]
Verder zullen ze snoeihard hebben gereden anders maak je niet zo veel slachtoffers. Daarnaast is zo'n grote groep fietsers echt niet over het hoofd te zien. Normaal gesproken pas je dan je snelheid aan. Dus.......
Wat dacht je van met een wiel in de berm belanden en overcorrigerenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij is het fietspad op die locatie van de weg gescheiden door een grasstrook.
Ik denk niet dat een extreem hoge snelheid nodig is om iveel slachtoffers te veroorzaken. Je mag daar volgens mij 80 km/u rijden en bij een aanrijding met een auto en die snelheid overleeft een fietser of voetganger dat maar zelden
Wat weet jij dat wij niet weten?quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:28 schreef Jahr00n het volgende:
Dit soort figuren heeft vaak schijt aan het feit dat ze iemand doodrijden. Het enige wat hier gepast is is volle inzet op een zo hoog mogelijke straf. 30 jaar weg bijvoorbeeld.
Er is een politie onderzoek én strafrechtelijk onderzoek las ik ergens.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:28 schreef Jahr00n het volgende:
Dit soort figuren heeft vaak schijt aan het feit dat ze iemand doodrijden. Het enige wat hier gepast is is volle inzet op een zo hoog mogelijke straf. 30 jaar weg bijvoorbeeld.
En eerlijk is eerlijk, ook de dader en zijn familie zijn waarschijnlijk getekend voor het leven.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:54 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Er is een politie onderzoek én strafrechtelijk onderzoek las ik ergens.
Zolang daar de uitslag niet van bekend is kunnen we niet zeggen of het een ongeluk was of opzet (drank, drugs, snelheid).
Maar wat de uitkomst ook is. Die arme kinderen komen niet meer terug en de ouders zijn op 11 juni getekend voor het leven. Vreselijk.
Daarbij vergeet je schijnbaar dat dit een hele grote groep mensen betrof en om die tegelijk plat te rijden heb je echt wel een hoge snelheid nodig.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij is het fietspad op die locatie van de weg gescheiden door een grasstrook.
Ik denk niet dat een extreem hoge snelheid nodig is om iveel slachtoffers te veroorzaken. Je mag daar volgens mij 80 km/u rijden en bij een aanrijding met een auto en die snelheid overleeft een fietser of voetganger dat maar zelden
Oh nee tochquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
En eerlijk is eerlijk, ook de dader en zijn familie zijn waarschijnlijk getekend voor het leven.
Ze fietsten in een groep. Misschien heb jij hier verstand van, maar het lijkt mij niet realistisch om te denken dat een auto van ~1.300 kilo die (misschien) 80 km/u reed door een botsing met een paar kinderen van ~35 kg tot stilstand komt.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:05 schreef matspontius het volgende:
[..]
Daarbij vergeet je schijnbaar dat dit een hele grote groep mensen betrof en om die tegelijk plat te rijden heb je echt wel een hoge snelheid nodig.
Zo’n hekel aan 2026 door dit soort opmerkingen. Nee, ik heb geen begrip of medelijden voor de dader en zijn familie.quote:
Ja ik vind het nogal wat wat er hier gezegd wordt zonder dat we meer weten.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Laten we nou maar afwachten wat er gebeurd is, we weten nog helemaal niks...
Link?quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Doet me wel denken aan die idioten die op een carnavalsochtend een hele groep mensen aanreed. Die gozer reed ook veel te hard, was in Wallonië en die rechtzaak loopt nu. Met een bijrijder die op PD bleef en een bestuurder die de benen nam. 8 doden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |